کد خبر: ۲۸۱۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
در استان مازندران:
رفع مشکلات اجرای ماده 19 آئین‌نامه بهداشتی دامپزشکی، بررسی وضعیت بهداشتی مرغداری‌ها، ممیزی و مشکلات آن و بررسی مشکلات بهداشتی مربوط به آبزیان دستور کار این جلسه بود...

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، جلسه مجمع مدیران کل دامپزشکی منطقه یک کشور با حضور «دکتر جاویدی» معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور روز یکشنبه 20 دیماه سال جاری در محل اداره کل دامپزشکی استان مازندران برگزاری شد.

این جلسه با حضور مدیران کل دامپزشکی استان های مازندران، تهران، البرز، گیلان، گلستان، قم و سمنان با دستور کار ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات مربوط به اجرای ماده 19 آئین نامه بهداشتی دامپزشکی، بررسی وضعیت بهداشتی مرغداری ها، ممیزی و مشکلات آن و بررسی مشکلات بهداشتی مربوط به پرورش، حمل و نقل و عرضه آبزیان به میزبانی مازندران تشکیل شد.

در این جلسه مقرر گردید پیشنهادات مدیران کل استان های حاضر در حوزه دستور کار جلسه، بصورت مکتوب به سازمان دامپزشکی کشور ارسال و بعد از بررسی قانونی پیرامون پیشنهادات ارسالی، برای اجراء به استان ها ابلاغ گردد.

شایان ذکر است، اداره کل دامپزشکی استان تهران به مدیر کلی «دکتر برائی نژاد» دبیری منطقه یک کشور را عهده دار است.








انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
0
0
با سلام
استان مرکزی فراموش شد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
0
0
سلام
با احترام خاصی که خدمت استاد عزیزم دارم اما وقتی توی این جلسات ساکت باشی ی گوشه ای نشسته باشی معلوم فراموش میشی که هستی!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
0
0
سلام
ماده 19 آئین نامه بهداشتی چه فکری براش کردید هوای کارفرما کمتر بگیرید
سلامت مردم ارزشش از اونایی که پول دارند بیشتره به خدا ...................................
نظر شما
ادامه