کد خبر: ۲۴۶۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
در بین رشته‌های مختلف تحصیلی، کمترین نرخ بیکاری با 7.9 درصد مربوط به رشته‌های گروه بهداشت و بیشترین نرخ بیکاری با 49.1 درصد مربوط به رشته‌های گروه محیط زیست بوده است ...

حکیم مهر - مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آخرین گزارش آماری خود، نرخ بیکاری رشته های مختلف تحصیلی در کشور را اعلام کرد. لازم به ذکر است که این آمار مربوط به سال 1393 می باشد.

به گزارش حکیم مهر، بر این اساس نرخ بیکاری در فارغ التحصیلان رشته های دامپزشکی با 18.1 درصد و 3879 نفر بیکار در میانه های جدول جای گرفته است و وضعیت متوسطی دارد.

در بین رشته‌های مختلف تحصیلی، کمترین نرخ بیکاری با 7.9 درصد مربوط به رشته‌های گروه بهداشت و بیشترین نرخ بیکاری با 49.1 درصد مربوط به رشته‌های گروه محیط زیست بوده است.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
0
0
قابل توجه بعضی ها ( همه می دانند کدوم دامپزشکان) که با قرار گرفتن دامپزشکی زیر نظر وزارت بهداشت بشدت مخالفند!! نکته مستور در این آمار این است که به کیفیت درآمد اشاره نشده است. در حالیکه بسیاری از دامپزشکان به ظاهر شاغل و با داشتن مدرک حداقل دکترای عمومی، درآمدشان از حداقل دستمزد قانون کار کارگران ساده نیز کمتر است!!! در حالیکه یک لیسانس پرستاری در وزارت بهداشت دو برابر بسیاری از مسئولان فنی دامپزشکان درآمد دارد. به امید روزگاریکه میز و صندلی برخی افراد خاص مانع الحاق دامپزشکی به مجموعه وزارت بهداشت نگردد. کسانیکه موافقند بگویند آمین!!!
نظر شما
ادامه