کد خبر: ۲۴۴۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

فرمانده انتظامی خراسان شمالی و مدیرکل دامپزشکی این استان در نشستی مشترک، بر افزایش همکاری های مستمر این دو دستگاه حاکمیتی و تشدید برخورد با متخلفان بهداشتی حوزه دام و طیور تأکید کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان شمالی، «دکتر سید محمدمهدی احمدی» مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی در دیدار با سردار مظاهری فرمانده انتظامی این استان ضمن اشاره به نقش و اهمیت حرفه دامپزشکی، گستردگی وظایف آن در سه حوزه صیانت از سرمایه دامی کشور، مبارزه با بیماری های مشترک بین حیوان و انسان و تأمین سلامت غذا از مزرعه تا سفره را یادآور شد و گفت: تعامل بین بخشی دستگاه های اجرایی در این عرصه ها به ارتقای سطح سلامت و معیشت مردم منجر می شود.

وی با افزودن این که فعالیت پست های قرنطینه دامپزشکی و دستیابی به اهداف آن، بدون حضور و مشارکت فعالانه مأموران تلاشگر نیروی انتظامی به سختی میسر خواهد شد، تصریح کرد: حفظ سلامت جمعی مردم و نیز حراست از سرمایه بهره برداران صنعت دام و طیور استان نیازمند همکاری مؤثرتر نیروهای پلیس و پلیس راه با مأموران پست های قرنطینه دامپزشکی و کنترل مطلوب حمل و نقل دام و طیور زنده و فرآورده های خام دامی است. وی همچنین خواستار برقراری گشت های مشترک بازرسی دامپزشکی و نیروی انتظامی برای مقابله با بروز تخلفات در این بخش شد.

«سردار مظاهری» نیز در این دیدار صمیمانه با مهم برشمردن وظایف سازمان دامپزشکی تأکید کرد: حفظ سلامت مردم محور اصلی این فعالیت هاست و هیچ دستگاهی هم حق ندارد در تأمین سلامت و امنیت جامعه کوتاهی کند.

در پایان این دیدار و با تفاهم به عمل آمده بین اداره کل دامپزشکی و فرماندهی انتظامی خراسان شمالی مقرر شد، از مأموران پلیسی که تلاش های آن ها به کشف و برخورد قانونی با تخلفات بهداشتی مرتبط با حوزه فعالیت دامپزشکی منجر شود، به نحو مطلوب تقدیر شود.

«سرهنگ حسین زاده» فرمانده پلیس راه استان نیز در دیدار با مدیرکل دامپزشکی ضرورت افزایش تعامل دو طرفه به منظور پیشبرد اهداف سازمانی را مورد توجه قرار داد و گفت: مأموران پلیس راه با حمایت قاطعانه دستگاه قضایی از قرنطینه های دامپزشکی، برخورد قاطعی با متخلفان این حوزه به عمل می آورند.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
0
0
افراد نظامی تو عکس هیچکدام سردار نیستند.درجه سرهنگی دارند.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
0
0
من رفتم تو سایتشون نگاه کردم دو تا عکس جداگانه گذاشتن که یکیشون که درجه سرداری داره اینجا نیست
نظر شما
ادامه