کد خبر: ۲۴۴۵۶

با حضور مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی از مجله دانشجوئی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز رونمایی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی، «دکتر امیر حسین بهداد» مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی قبل از مراسم رونمایی از شماره جدید مجله دانشجوئی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، ضمن اظهار خرسندی از حضور در جمع دانشجویانی که در راستای اعطلای جایگاه دامپزشکی در کشور تلاش و کوشش می کنند، از دکتر موسوی ریاست دانشکده و سایر مسئولین و اساتید به سبب حمایتهایشان از فعالیتهای دانشجوئی تقدیر و تشکر کرد و گفت: ما امروز هر کجا که خواسته ایم، توانسته ایم، اگر بخواهیم دامپزشکی به آن جایگاهی واقعی خودش برسد، باید تلاش بکنیم باید بخواهیم و این خواستن مستلزم هزینه و تلاش است، مستلزم کوشش و سختی کشیدن است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: باید ارتباط بین نهاد های اجرایی و دانشگاهها ایجاد و بیش از پیش تقویت شود. اگر علمی که در دانشگاهها تولید می شود با ارتباط صحیح به بخشهای اجرایی منتقل شود ما هم در حوزه عمل و اجرا آنها را اجرایی خواهیم کرد.

در ادامه مراسم با حضور مدیر کل دامپزشکی استان، رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان، رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و معاون پژوهشی دانشکده دامپزشکی از شماره جدید مجله دانشجویی دانش دامپزشکی که با تلاش دانشجویان انجمن علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز منتشر شده بود، رونمایی گردید.

 

 

نظر شما
ادامه