کد خبر: ۲۴۴۵۵

مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: بیش از 4 تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی روز چهارشنبه با حکم قضایی در شهرستان تبریز معدوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی، «دکتر امیرحسین بهداد» مدیر کل دامپزشکی استان با اعلام این خبر افزود: این میزان فرآورده های غیر بهداشتی در مدت یک ماه از مراکز عرضه فرآورده های گوشتی جمع آوری شده بود که بیشتر این مواد غیر بهداشتی را گوشت مرغ، گوسفند، گاو و آلایش دامی تشکیل می دهند.

دکتر بهداد بابیان اینکه یکی از عوامل مهم و اساسی در حفظ سلامت مواد غذایی، رعایت بهداشت در چرخه تولید، نگهداری، فرآوری و توزیع آن است، اعلام کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده مبنی بر تاریخ زنی دستی برخی محصولات بسته‌بندی مرغ، همکاران ما در اداره دامپزشکی شهرستان تبریز با نظارت شدیدتری اقدام به ضبط محصولات بسته بندی شده غیربهداشتی که با تاریخ زنهای دستی تاریخ زنی شده بودند، کردند.

مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی در پایان از مردم خواست تا از مراکز غیر قانونی خرید نکنند، و هنگام خرید فرآورده های گوشتی توجه داشته باشند که تاریخشان به صورت دستی درج نشده باشد.

 

 

نظر شما
ادامه