کد خبر: ۲۴۲۴۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
در این دیدار «دکتر مهدی خلج» بر حداکثر همکاری سازمان دامپزشکی با جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک و عملیاتی شدن پیشنهادات ارائه شده در این جلسه تاکید کرد ...

حکیم مهر - به گزارش وب­سایت جامعه دامپزشکان حیوانات کوچک، اعضای هیئت مدیره جامعه دامپزشکان حیوانات کوچک در تاریخ 9/9/94 جلسه ای با حضور «دکتر مهدی خلج» رئیس سازمان دامپزشکی کشور و «دکتر عبداللهی» معاون دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی این سازمان برگزار کردند.

در این جلسه ابتدا «دکتر سید جاوید آل داود» به تشریح عملکرد جامعه دامپزشکان حیوانات کوچک پرداخته و خواسته های اصلی جامعه را در جهت اعتلای صنفی طی نامه ای تقدیم دکتر خلج نمود.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن مطالعه و استقبال از ظرفیت جامعه دامپزشکان حیوانات کوچک و تاکید بر حضور بخش خصوصی متخصص و صنفی و همچنین نیاز به عملکرد مثبت آن، دستور حداکثر همکاری و عملیاتی شدن مفاد نامه را به معاونت تشخیص و درمان و معاون بهداشت و پیشگیری  سازمان صادر نمود.

 

وی متذکر شد: جامعه دامپزشکان حیوانات کوچک می تواند بخشی از وظایف تصدی گری سازمان را در یک قالب تعریف شده بپذیرد.

وی به نقش جامعه دامپزشکان حیوانات کوچک در جهت شناسنامه دار کردن حیوانات جهت مشخص کردن جمعیت دامی به منظور برنامه ریزی و ارائه خدمات بهداشتی مناسب و همچنین ثبت و سازماندهی داروهای اختصاصی این بخش اشاره کرد.

در ادامه «دکتر جباریزاده» رئیس کمیته حقوقی جامعه دامپزشکان حیوانات کوچک به تشریح مسائل و معضلات همکاران با شهرداری پرداخت که دکتر خلج نسبت به آن ابراز آگاهی کرده و به اقدامات و نامه نگاری های سازمان در رفع این مشکل اشاره کرد؛ ضمناً وی دستورات مقتضی در جهت پیگیری تا حل مشکل را صادر کرد.

در ارتباط با بحث میکروچیپ، پاسخ رئیس سازمان دامپزشکی بر این بود که در برنامه پنج ساله پنجم سازمان دامپزشکی موظف به انجام این مسئولیت می باشد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در خصوص نامه رئیس سازمان غذا و دارو با موضوع مسئول فنی داروساز، بر حضور قوی دامپزشکان تاکید و اعلام کرد: سازمان دامپزشکی حمایت همه جانبه از فرصت های شغلی دامپزشکان دارد و هیچ گونه جای نگرانی برای دامپزشکان وجود ندارد.

در این جلسه میزان دانش آموختگان بیش از حد نیز مطرح شد که نظر دکتر خلج همسو با جامعه دامپزشکان حیوانات کوچک بوده و نیاز بر تنظیم ضوابط پذیرش دانشجویان و نقش آن در جلوگیری از مصرف القایی مورد تاکید قرار گرفت.

رئیس سازمان دامپزشکی بر اراده موجود در جهت همکاری فیمابین تاکید و در این راستا آمادگی خود را برای تنظیم تفاهم نامه با جامعه دامپزشکان حیوانات کوچک اعلام کرد.

لازم به ذکر است دکتر خلج دستور داد: در کمیسیون های مربوطه سازمان دامپزشکی حتماً نماینده جامعه حضور داشته باشد و مقرر گردید جلسه ی دیگری طی هفته آینده برگزار گردد.

 

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
0
0
دکتر آل داوود انسان شریفی است. اگر درست و حساب شده حرکت کند می تواند جایگاه دام کوچک را ارتقا بدهد.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
0
0
دو نفر از اعضای هیئت مدیره که اینجا لطف کردند جلوس فرمودند، دکتر ............... و دکتر ............... دوره عمومی را در تهران گذرانده اند، تخصص هم ندارند.
با اوضاع درسی تئوری و عملی ایشان که نمونه بود، رویتشان در هیئت مدیره محترم برای من شگفتانه بود!! حتما مدیران قابلی هستند!!
حسيني
|
-
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
0
0
دكتر ال داوود در زمينه دام كوچك از اساتيد خوشنام در دانشگاه بوده كه هيچ وقت كيس دزدي نكرده و همواره حامي دامپزشكان جوان بوده و هست كه از سوي افراد پولكي قابل درك نيست
دکتر سلطانی
|
-
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
0
0
این صدور پروانه چی هست که همه براش چنگ و دندون تیز کردن
ناشناس
|
-
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
0
0
دکتر آل داوود از مطرح کردن مباحث حقوق حیوانات فقط قصد خودنمایی دارد.خدا قوت اعضای جامعه....
نظر شما
ادامه