کد خبر: ۲۴۱۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

جلسه شورای اداری اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی با حضور «دکتر خداویردی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور، «مهندس غلامی» مدیر کل امور مالی و ذیحساب سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر بهداد» مدیر کل اداره دامپزشکی استان آذربایجان شرقی و روسای ادارات ستادی و شهرستانهای استان و جمعی از همکاران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی، در ابتدای جلسه شورای اداری اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی خلاصه ای از فعالیتهای انجام شده در اداره کل دامپزشکی به صورت تصویری به سمع و نظر حضار رسید.

در ادامه جلسه دکتر بهداد مدیر کل اداره دامپزشکی استان پس از خیر مقدم گویی، مواردی از کمبود ها و نواقصی که مانع انجام هر چه بهتر وظایف همکاران در استان ها و شهرستان ها می شوند را بیان کرد و افزود: با عنایت به شروع به کار نیروهای جدید الاستخدام، نیاز مبرم به خرید تجهیزات اداری از قبیل میز و صندلی و کامپیوتر برای این همکاران احساس می شود.

 

وی در ادامه گفت: در مورد تجهیز آزمایشگاههای اداره کل دامپزشکی استان هم مصوباتی وجود دارد که در صورت تخصیص هرچه سریعتر اعتبارات این بخش، امکان خدمت رسانی بهتر و سریعتر در این حوزه فراهم خوهد شد.

وی همچنین افزود: در مورد بحث کنترل و پیشگیری بیماری های مشترک بین انسان و دام، وسایل و تجهیزات ضروری برای این امر توسط اداره کل خریداری شده است که امیدواریم با نظر مساعد معاون محترم توسعه مدیریت و منابع، اعتبار این بخش نیز بزودی تامین شود.

 

پس از سخنرانی مدیر کل دامپزشکی استان، دکتر خداویردی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور به سخنرانی پرداخت.

وی در ابتدای سخنان خود از فعالیتها و عملکرد اداره کل دامپزشکی استان تقدیر و تشکر کرد و کلیپ آماده شده توسط روابط عمومی دامپزشکی استان آذربایجان شرقی، از فعالیتهای این اداره کل را کامل و بسیار عالی ارزیابی کرد و افزود: متاسفانه سازمان دامپزشکی کشور در گذشته در بحث های اینچنیی بسیار ضعیف بود و در ارائه گزارشها و عملکردها ایراداتی داشتیم؛ این یک واقعیت است که ادارات استانی علی رغم فعالیتهای خوبی که در بحث های فنی دارند و واقعا زحمت می کشند، ولی روابط عمومی های استان ها در انعکاس و ارائه این عملکردها خیلی ضعیفند و باید از دانش روز در زمینه ارتباطات برای تقویت این بخش استفاده گردد.

 

دکتر خداویردی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: معیار عملکرد و قدرت هر سازمانی در میزان تولید و ارائه خدماتش می باشد، سازمان دامپزشکی به عنوان یک سازمان خدمت رسان اگر بخواهد در جایگاهی بهتر از جایگاه فعلی در جامعه مطرح شود باید در نوع ارائه خدمات و در نحوه اطلاع رسانی به گونه ای رفتار کند تا بتواند قدرت واقعی این سازمان را به عنوان یک سازمان فنی و تخصصی به همگان معرفی کند و این مستلزم همکاری و مجاهدت هرچه بیشتر همه همکاران در تمامی بخش ها و حوزه های که خدمت می کنند، می باشد.

 

در ادامه این جلسه، روسای ادارات سازمانی و شهرستان ها و همکاران اداره کل دامپزشکی استان جلسه پرسش و پاسخی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور، مدیر کل امور مالی و ذیحساب سازمان دامپزشکی کشور و مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی برگزار شد که در آن همکاران دامپزشکی استان به بیان نکته نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
0
0
دامپزشکی آذربایجان شرقی در خرید میز و صندلی برای پرسنل جدید اینقدر مستاصل شده که دست به دامان معاونت سازمان دامپزشکی کشور میشود بسیار جای تاسف دارد .
نظر شما
ادامه