کد خبر: ۲۴۰۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

«عباس رجائی» درگفت وگو با خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به واردات گوشت از کشور برزیل، گفت: واردات گوشت از کشور برزیل در جهت جبران کمبود آن است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با توجه به فضای رقابتی حاکم بر بازار گوشت پیشنهاد ما به کشور برزیل کاهش قیمت است، افزود: تاکید بر ارایه دام زنده به کشور با در نظر گرفتن کشتارگاه های صنعتی در مرزها جهت تحویل گوشت گرم به بازار از پیشنهادات مطرح شده در دیدار با مسئولان کشور برزیل بوده است.

واردات گوشت گرم به کشور با ایجاد کشتارگاه صنعتی در مرزها

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه ارایه دام زنده یا گوشت گرم به کشور می تواند نیاز کشور را دراین خصوص مرتفع کند، تصریح کرد: می توان با واردات گوشت گرم به کشور زمینه صادرات آن و ارز آوری را نیز فراهم کرد.

وی با بیان اینکه کمبود گوشت قرمز در کشور در حدود 50 هزار تن است، گفت: برای مصارف صنعتی و انبوه چون پادگان ها، بیمارستان ها و دانشگاه ها نیازمند واردات گوشت برای جبران کسری تولید کشور هستیم.

رجائی با بیان اینکه تلاش ما برای واردات برای جبران کمبودهاست،تصریح کرد: در تلاش هستیم در صورت نیاز چرم و ژلاتین حلال نیز به کشور وارد شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: باید تلاش کنیم واردات گوشت با تولید ملی به صفر برسد تا به این ترتیب تحقق اقتصاد مفاومتی را شاهد باشیم.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
0
..... جند سالی است که رئیس کمیسیون است حالا میخواد تلاش کنه!!! تا حالا چیکار میکردی؟
نظر شما
ادامه