کد خبر: ۲۴۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
حکیم مهر -  دکتر سید محسن دستور رئیس سازمان دامپزشکی کشور میهمان ویژه پنجمین مجمع روسای شورای نظام دامپزشکی استانها بوده است.

دکتر سید محسن دستور با حضور در جلسه بعد از ظهر مجمع روسای نظام دامپزشکی استانها با اشاره به روابط و همکاری نزدیک و تنگاتنگ بین سازمان های نظام دامپزشکی ج.ا.ا و دامپزشکی کشورگفت: دکتر آقامیری از ابتدای فعالیت بنده در سازمان دامپزشکی موجبات گسترش همکاری ها و تعامل بیشتر بین 2 سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا و دامپزشکی کشور را فراهم کردند.

وی با بیان اینکه اختلاف نظر در هر کاری بین نزدیک ترین افراد نیز وجود دارد افزود: بی شک در روند اجرای فعالیتهای مشترک بین 2 سازمان گاه اختلاف نظری سطحی وجود دارد اما موافق نیستم که این اختلاف نظرها باعث بروز اختلافات جدی شود، بلکه باید پروژه های مشترک را با تعامل بیشتر به سرمنزل مقصود برسانیم.

دکتر دستور به ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی اشاره و خاطر نشان کرد: تصویب ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی آرزوی دیرینه همه حوزه های دامپزشکی کشور بود، چراکه با اجرای آن وضعیت اشتغال مسئولین فنی – بهداشتی که از همکاران صدیق و خدوم ما هستند بیش از پیش مشخص می شود.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با تأکید بر اجرای دقیق ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی گفت: سازمان‌های نظام دامپزشکی ج.ا.ا و دامپزشکی کشور باید در کنار یکدیگر برای اجرای هر چه قدرتمندتر این آئین نامه تلاش کنند.

دکتر دستور بار دیگر تصریح کرد: مسئولین فنی بهداشتی از همکاران ما هستند و همه ما باید برای طراحی و ابلاغ این آئین نامه تلاش کنیم تا همه مفاد آن قابلیت اجرا و پیگیری داشته باشد.

وی افزود: حتی در شروع کار اجرای آئین نامه نیز باید آنچنان مقتدر عمل کنیم که از کوچکترین پیش آمد ناخوشایندی در آینده جلوگیری ‌شود.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی نیز در این نشست صمیمی با تأکید بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر سازمان‌های نظام دامپزشکی ج.ا.ا و دامپزشکی کشور گفت: سازمان نظام دامپزشکی قدرتمند، در سایه سازمان دامپزشکی قدرتمند محقق خواهد شد، و اگر سازمان دامپزشکی کشور دارای اقتدار و حاکمیت بهداشتی باشد مردم نیز می‌توانند از خدمات ارزنده این اقتدار بهداشتی بهره ببرند و به خودی خود سطح بهداشتی جامعه ارتقاء می‌یابد.

سید محمد آقامیری سازمان ‌های نظام دامپزشکی ج.ا.ا و دامپزشکی کشور را به 2 بال پرواز دامپزشکی کشور توصیف کرد و افزود: همکاری و تعامل بیش از پیش این دو سازمان رشد دامپزشکی را به دنبال خواهد داشت.

وی دکتر سید محسن دستور را فردی متدین، معتقد، مجرب و مدیری کارآمد دانست و تأکید کرد: خلق نیکو و تجربه مدیریتی شما باعث پیوند عمیق تر بخش‌های مختلف دامپزشکی می‌شود.

آقامیری تصریح کرد: سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا آماده همکاری تنگاتنگ در همه زمینه ها با سازمان دامپزشکی کشور است.

در ادامه این نشست دکتر دستور صمیمانه با روسای شورای نظام استانهای سازمان نظام دامپزشکی درباره مسائل روز عرصه دامپزشکی گفتگو کرد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قلقک
|
-
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۹
0
0
به به! به به!

خدا رو شکر که زمینه فراهم شده!!!

شایدم انتخابات شورای مرکزی و اینا، زمینه مساعد کرده که سر و صدا نشه!!!
زهرا62
|
-
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۱
0
0
با ارزوی روزی که همه مسئولین با وجدان کاری اشنایی پیدا کنند.....
نظر شما
ادامه