کد خبر: ۲۴۰۰۸
تعداد نظرات: ۳۵ نظر
ماهنامه «نسخه دامپزشکی» در شماره اخیر خود به مصاحبه با پنج نفر از اعضای انتخابی شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی در رابطه با انتخابات شورای نظام استان‌ها پرداخت ...

حکیم مهر - ماهنامه نسخه دامپزشکی در شماره اخیر خود نوشت:

 

انتظار برای بـرگزاری انتخابات شوراهـای استانی همچنـان ادامه دارد

انتخابات نظام دامپزشکی گرفتار بازی زمان

شبنم مسعودی

 

از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران این است که طی این سال ها حتی در بدترین شرایط، انتخابات بدون هیچ تاخیری برگزار شده، اما این مهم چند سالی است که در مورد نظام دامپزشکی به تاخیر افتاده است. از آخرین انتخابات شورای مرکزی بیش از چهار سال می گذرد. وضعیت انتخابات شورای نظام استان ها بسیار نامناسب تر است، چرا که قریب به هفت سال از آخرین انتخابات استانی می گذرد و در حالی که رئیس نظام از برگزاری انتخابات در بهار سال جاری (94) خبر داده بود، هنوز فرایند انتخابات آغاز نشده است.

براساس قانون تاسیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران (مصوب 18/7/1376) شورای مرکزی و شوراهای استانی نظام دامپزشکی از ارکان این سازمان محسوب می شوند. شورای مرکزی بالاترین مرجع تصمیمگیری سازمان این است و شوراهای استانی کلیه اختیارات و وظایف شورای مرکزی و اجرای مصوبات شورای یاد شده را در محدوده استان مربوط به عهده دارند.

مدت عملکرد هر دوره شوراهای استانی و شورای مرکزی چهار سال تمام میباشد و هرچند بر اساس تبصره (2) ذیل ماده (18) این قانون، شروع فعالیت های دورههای بعدی نظام دامپزشکی بلافاصله پس از پایان دوره قبلی میباشد و چنانچه در پایان دوره تشریفات انتخابات دوره بعد بنحوی از انحاء پایان نیافته باشد، ارکان سازمان دوره قبلی تا قطعیت انتخابات جدید به فعالیت خود ادامه خواهند داد و مبدا شروع کار دوره جدید از تاریخ قطعیت انتخابات خواهد بود و این موضوع در مورد شورای استانی نیز بر اساس آئین نامه مربوط، صادق می باشد؛ اما روشن است که تاخیر در برگزاری انتخابات به هر دلیل، قابل پذیرش اعضای صنف نمی باشد.

نسخه دامپزشکی به منظور اگاهی از آخرین وضعیت برگزاری انتخابات شورای استانی نظام دامپزشکی، چهار سوال زیر را با پنج تن از اعضای انتخابی شورای مرکزی نظام دامپزشکی کشور مطرح کرده است.

1- چرا انتخابات شورای نظام استان ها پس از گذشت هفت سال هنوز برگزار نشده است؟

2- آیا آئین نامه انتخابات اشکالات اساسی دارد که بدون اصلاح آن نمی توان انتخابات را برگزار کرد؟

3- در پیش نویس جدید آئین نامه که برای تایید وزیر ارسال شده است، چه مواردی تغییر کرده است؟

4- با این شرایط، انتخابات شورای نظام استان برای چه زمانی برنامه ریزی شده است؟

 

دکتر رامین سلامتی

پ 1. طبق قانون انتخابات شوراهای استانی سازمان نظام باید هر چهار سال یک بار برگزار شود و در صورتی که به هر دلیلی انجام این انتخابات با تاخیر افتد، ارکان قبلی مسولیت خود را تا زمان برگزاری انتخابات ادامه خواهند داد. تاخیری که در انتخابات شورای مرکزی در دوره پیش به وجود آمد، به خاطر عدم پذیرش افراد پیشنهادی برای ریاست سازمان بود که در همان زمان به آن، پرداخته شد.

از سوی دیگر، طبق ماده 16 قانون تاسیس سازمان نظام دامپزشکی، آیین نامه نحوه تعیین اعضای انتصابی و انتخابی شوراهای استانی باید در شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی تصویب شود و جهت ابلاغ به وزیر محترم، ارائه شود. در واقع اختیار وزیر در این مورد طبق قانون فقط ابلاغ آیین نامه است و مجاز به دخل و تصرف در آیین نامه نیست. در این راستا شورای مرکزی پس از بررسی کارشناسی طی جلسه ای آیین نامه جدید انتخابات شوراهای استانی، تصویب و در تاریخ 15/4/94 جهت ابلاغ برای وزیر محترم، ارسال کرد و به محض ابلاغ، زمان انتخابات را در اسرع وقت تعیین خواهیم کرد.

پ 2. این اصلاحات اساسی است. آیین نامه قبلی مورد اعتراض جدی بود. گفته می شد که انتخاب رییس شورای استانی از طرف رئیس سازمان نظام به نوعی انتصاب است و از این طریق ریاست سازمان می تواند برای دوره بعد آرائ خود را نگه دارد.

پ 3. یکی از ایرادات وارده به آیین نامه قبلی این بود که تعداد زیادی از اعضا مدارک پایین تر از دکتری دارند و برای این اعضا حقی دیده نشده بود، لذا با خواست خود اعضا در آیین نامه جدید دو نفر سهمیه برای این گروه دیده شد. مورد دیگر این بود که در آیین نامه قدیم، دامپزشکان به همه رده ها و سایر رده ها نیز به دامپزشکان رای می دادند که در آیین نامه جدید این مورد، اصلاح شد و دامپزشکان به دامپزشکان و سایر رده ها به سایر رده ها رای می دهند.

دیگر اینکه در آیین نامه قدیم تعداد اعضای شورای هر استان ثابت دیده شده بود و به عنوان مثال استان ایلام با 300 نفر عضو و استان تهران بیش از 4500 نفر عضو هر دو 8 نماینده در شورا داشتند که در آیین نامه جدید تعداد اعضای شورای استانی به فراخور تعداد اعضای استان، بین 6، 8 و 10 نفر متغیر است.

اصلاح دیگری که انجام شد این بود که سابق بر این برای انتخاب رییس نظام دامپزشکی استان هر استان، سه نفر را انتخاب و به رییس سازمان نظام معرفی می کرد و رییس سازمان نظام از بین آن ها، یک نفر را به عنوان رییس نظام استان منتصب می نمود، اما در آیین نامه جدید شورای نظام استان رییس نظام را از طریق انتخابات بر می گزیند.

پ 4. منتظر ابلاغ وزیر هستیم که بر اساس مصوبه جدید اقدام کنیم. به هر حال پروسه انتخابات حدود 4 ماه زمان خواهد برد. سه نوبت آگهی روزنامه رسمی، ثبت نام و جمع آوری مدارک، تایید صلاحیت و ... پروسه زمان بری است. که در صورت ابلاغ آیین نامه لازمست در اسرع وقت تاریخ انتخابات تعیین گردیده و انتخاباتی پر نشاط و سالم با حضور همه فعالان صنف برگزار گردد.

 

دکتر مسعود عربشاهی

پ 1. در گذشته نظام دامپزشکی درگیر مشکلات مدیریتی بود. در حال حاضر این موانع رفع شده است و با آماده شدن زیرساخت های لازم به امید خدا این مهم در بهار سال آینده انجام خواهد شد.

پ 2. نه اشکال اساسی ندارد، ولی برای به روز شدن نیاز به تغییرات داشت که روند انتخابات را آسان می کند.

پ 3. اشکالی که وجود داشت، دخالت غیرمنطقی برخی افراد در بخش خصوصی دامپزشکی بود. با توجه به اینکه نظام دامپزشکی ماهیت بخش غیردولتی دارد و باید در این راه بازوی محکمی برای دامپزشکی بخش دولتی باشد، براساس وظیفه ای که اعضای خانواده دامپزشکی بخش خصوصی بر دوش ما گذاشته است، به نمایندگی آنها عمل نموده ایم و بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و حضور آقای دکتر خلج در راس سازمان محترم دامپزشکی و پا در میانی ایشان، اعضا به تفاهم لازم رسیدند و مساله فیصله پیدا کرد و با انتخاب دکتر صفری، از همان ابتدا، بحث انتخابات و چگونگی انجام آن به نحو مطلوب که مورد تائید همکاران باشد، در تمام 12 جلسه ی گذشته شورا، بررسی و احساس شد برای بهتر شدن روند انتخابات، آئین نامه باید مجدداً مورد بازنگری قرار گیرد.

در پاسخ به شائبه های به وجود آمده نیز به نظر من، آئین نامه به شکلی هدایت نشده است که اعضا فعلی بتواند در شورا بمانند. در واقع، انتخاب به عملکرد هر فرد در استان مربوط است. در این مدت و با رشد نظام دامپزشکی استان ها و مراجعات مکرر اعضا برای انجام امور روزانه به نظام دامپزشکی استان، اعضا می دانند چه افرادی را باید انتخاب کنند.

من فکر نمی کنم در این راه هیچ اعمال نفوذی از طریق اعضای فعلی انجام شده باشد، لااقل در استان ما این طور نیست. امیدواریم که افراد شایسته و برزگان دامپزشکی برای شوراها کاندیدا شوند تا ما هم به آن ها رای بدهیم.

با توجه به واگذاری مسئولیت های جدید به نظام دامپزشکی باید بتوانیم به عنوان نماینده امین دامپزشکان (دولتی - خصوصی) عمل نماییم و در این راستا فقط به ارتقا و پیشرفت دامپزشکی فکر کنیم. مسئولیت های زیاد در این راه بر دوش تک تک اعضا دامپزشکی کشور می باشد.

پ 4. امیدواریم که در نیمه اول اردیبهشت سال 95 شاهد برگزاری انتخابات پرشور شوراها در استان ها باشیم.

 

دکتر شمسعلی هادی زاده معلم

پ 1. از آنجا که قبل از ریاست دکتر صفری مدتی سازمان نظام رییس قانونی و مشروع نداشت، رییس وقت نتوانست جلسات شورای مرکزی را تشکیل دهد تا آیین نامه ای جهت برگزاری انتخابات استانی تصویب کند. به عبارت دیگر، در شرایطی که سازمان نظام دامپزشکی، رییس قانونی نداشت و حتی جلسات شورای مرکزی تشکیل نمی داد، چگونه می توانست انتخابات شوراهای استانی را برگزار کند. از زمان ریاست دکتر صفری، جلسات شورای مرکزی به طور منظم تشکیل و مقدمات برگزاری انتخابات فراهم شده است. زیرساخت ها طراحی شده و جهت تصویب و ابلاغ خدمت وزیر محترم جهاد کشاورزی ارسال شده است و طبق قانون بلافاصله پس از ابلاغ وزیر، آیین نامه جدید به استان ها، ابلاغ و 6 ماه پس از آن انتخابات انجام خواهد شد.

پ 2. بحث اشکالات مطرح نیست. بحث این است که سازمان نظام دامپزشکی به دلایلی که گفته شد امکان برگزاری انتخابات نداشته است. ریاست فعلی سازمان از زمان بر عهده گیری مسوولیت در تلاش برای آماده سازی مقدمات برگزاری انتخابات بوده است.

پ 3. تغییراتی از نظر تعداد اعضای منتخب و مدارک تحصیلی و فرایند انتخاب وجود داشته است، ولی این که تلاشی برای حفظ اعضای فعلی شده باشد، این طور نیست. شوراهای استانی پیگیر و مصر برای برگزاری انتخابات هستند. اعضای شوراهای استانی نیز در انتخاب رییس سازمان نظام نقشی ندارند که رییس بخواهد برای ابقا انتخابات را مهندسی کند.

پ 4. با توجه به این که آیین نامه در شورای مرکزی تصویب و جهت تصویب نهایی خدمت وزیر محترم ارسال شده است، در صورت تصویب و ابلاغ از طرف وزیر، طبق قانون تا 6 ماه آینده انتخابات برگزار خواهد شد. البته، بدون شک وقتی قانون خواسته که آیین نامه مصوب شورای مرکزی به تایید وزیر برسد، ایشان را در این حوزه صاحب نظر و اختیار دانسته است.

 

دکتر مهدی قمصری

پ 1. همه ما در جریان مشکلاتی که در مسیر تغییر ریاست نظام دامپزشکی به وجود آمده بود قرار داریم. یکی از دلایل این تاخیر در برگزاری انتخابات استانی نیز همین بوده است.

در دوره ریاست آقای دکتر صفری، در شورای مرکزی مشغول تدوین آیین نامه انتخابات و نحوه تعیین روسای نظام های استانی بودیم.

کار در شورای مرکزی تمام شده و منتظر ابلاغ وزیر برای شروع مقدمات برگزاری انتخابات هستیم.

پ 2. به طور طبیعی مدت زمانی باید برای آمادگی جهت برگزاری انتخابات شوراهای استانی صرف می شد، لذا تصمیم گرفته شد که حداقل در این زمان اصلاحات لازم در آیین نامه انتخابات نیز انجام شود.

پ 3. تغییرات در جهت بهبود بوده است. حداقل ما در شورای مرکزی چنین نظری نداشتیم که در جهت ابقای افراد، آیین نامه را تغییر دهیم. امیدوارم چنین چیزی نباشد.

پ 4. زمان برگزاری انتخابات پیش بینی شده است. از آنجا که در پایان امسال برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم، تلاش می شود که با انتخابات مجلس همزمانی نداشته باشیم.

به هر حال این دو انتخابات بر یکدیگر تاثیر می گذارند و فضای کشور به سمت فضای انتخاباتی کشیده می شود. هم ممکن است کاندیداهای مجلس به بحث شوراهای دامپزشکی ورود پیدا کنند و هم کاندیداهای شوراهای استانی نظام ممکن است بخواهند خود را برای نمایندگی مجلس معرفی کنند.

 

دکتر ولی اله واعظی

پ 1. این انتقادی است که من هم به عنوان یک عضو انتخابی شورای مرکزی وارد می دانم. ریاست سازمان اصلاح آیین نامه را در دستور کار خود قرار داده است. این آیین نامه اصلاح شده و پس از تصویب شورای مرکزی در انتظار ابلاغ وزیر است.

در حالی که به نظر من با توجه به طولانی بودن این روند، انتخابات باید طبق آیین نامه قبلی برگزار می گردید. آخرین انتخابات مربوط به 7 سال پیش بوده و لزوم بازسازی ساختار شوراهای استانی که منتخب 7 سال پیش بوده اند برای انجام وظایفی که بر عهده سازمان نظام گذاشته شده است، احساس می شود.

پ 2. در بعضی از مواد آیین نامه با توجه به گذشت زمان نیاز به انجام اصلاحاتی احساس می شد، ولی به نظر من انتخابات با

انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک مصلحتی
|
-
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
0
ما باورمان شد البته دوباره این باند اداری میان سر کار
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
0
در سازمان نظام همه چیز مادام العمر شده .
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
0
چرا هیچ یک از بزرگواران شجاعت بیان علت اصلی تاخیر در ابلاغ وزیر را ندارد. ظاهرا کسانی به وزیر مشاوره غلط داده اند
ناشناس
|
-
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
0
عده ای به دنبال مدیریت انتخابات نظام دامپزشکی هستند . کسانی که دل پری از این سازمان نگون بخت داشته و حالا که باز نشت شده اند عوامل خودشان را پیدا و پنهان در نظام به کار گمارده اند . البته به موقع دست این افراد را رو خواهیم کرد.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
0
برخی از اجرای انتخابات ترس دارند و سعی در وقفه در آن دارند.
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
0
بسمه تعالی. با اهداء سلام و احترام. بنده آدم صریحی هستم و بدون ملاحظات رفاقت و امثالهم عرض میکنم. بنابراین امیدوارم سوء تعبیر نشود. به جناب دکتر قمصری، جناب دکتر عربشاهی، جناب دکتر واعظی ارادت داریم و همینطور سابقه آشنایی مختصری با دکتر سلامتی و دورادور با دکتر معلم هم هست. اما فارغ از این مسائل، یک نکته جدی وجود دارد و آن سوال این است که همه این آقایان محترم که عرض شد در دوره قبل بخصوص در زمان دکتر آقامیری هم تصمیم گیر بودند و هم در شورای مرکزی نظام دامپزشکی یا خود سازمان نظام دامپزشکی نقش داشتند. اگر آیین نامه قبلی مورد اعتراض است و باید اصلاح شود و این دوستان محترم در صدد اصلاح برآمده اند با سکوتی که در سالیان اخیر داشتند و یا شاید هم نخواستند یا نتوانستند اصلاح انجام دهند (و با این حال در مسئولیت ماندند و استعفاء نکردند) چه خدمتی به صنف دامپزشکی داشته اند؟؟؟؟ چرا در دوره قبل سکوت کردند و حتی در طولانی کردن این چالش همراهی داشتند؟؟؟؟؟؟ آیا نباید افراد قبلی بازخواست شوند که به چالش کشیده شدن سازمان نظام دامپزشکی که همه به آن اذعان دارند محصول کار گروهی همین آقایان محترم است؟ آیا افرادی که مصاحبه می کنند و دم از لزوم اصلاحات در نظام دامپزشکی می زنند همانها نبودند که نظام دامپزشکی را به این مرحله رسانده اند؟؟؟؟
شاید باید فکری دیگر کرد و از نو نگاهی به این سازمان داشت.
همکار بخش خصوصی
|
-
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
0
دوستان ترکیب شورای مرکزی سازمان دامپزشکی که قرار است تامین و تضمین کننده منافع امنیت شغلی دامپزشکان بخش خصوصی باشد یکی از طنزهای تلخ دوران به حساب می آید. از ترکیب 17 نفر از اعضای این شورا 8 نفر انتصابی و 9 نفرانتخابی ( 5 نفر عضو اصلی و 4 نفر علی البدل ) هستند. در بهترین حالت همان 5 نفر انتخاب شده که حق رای دارند، اگر سمت دولتی نداشته باشند در تمام تصمیم گیری ها سیاست های دولت بر منافع بخش خصوصی دامپزشکی ارجحیت دارد. خودتان با خواندن متن قانون قضاوت کنید . آیا با این وضعیت انتظاری به اصلاح امور هست و نیازی به انتخابات فرمایشی وجود دارد ؟
ماده 5- شوراي مركزي بعنوان بالاترين مرجع تصميم گيري سازمان متشكل از هفده نفر اعضاي انتخابي به شرح زير است:
1- رئيس يانماينده تام الاختيار سازمان دامپزشكي كشور.(دولتی)
2- رئيس يا نماينده تام الا ختيار موسسه تحقيقات واكسن و سرم سازي رازي.(دولتی)
3- يك نفر از دامپزشكان با معرفي وزير جهاد سازندگي به عنوان نماينده ايشان. (دولتی)
4- يك نفر از دامپزشكان عضو هيات علمي با معرفي وزير فرهنگ و آموزش عالي به عنوان نماينده ايشان. (دولتی)
5- يك نفر از دامپزشكان خبره شاغل در وزارت بهداشت,درمان و آموزش پزشكي با معرفي وزير بهداشت, درمان و آموزش پزشكي به عنوان نماينده ايشان. (دولتی)
6- يك نفر از دامپزشكان خبره شاغل در نيروهاي مسلح با معرفي وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح به عنوان نماينده ايشان. (دولتی)
7- يك نفر از دامپزشكان خبره شاغل در سازمان حفاظت محيط زيست با معرفي رئيس سازمان حفاظت محيط زيست به عنوان نماينده ايشان. (دولتی)
8- نه نفر از دامپزشكان صاحب نظر در رشته هاي مختلف علوم دامپزشكي به انتخاب اكثريت آراي مجمع نمايندگان شوراهاي استاني به عنوان اعضاي اصلي و چهار نفر به عنوان اعضاي علي البدل. ( در انتخابات دوره چهارم
9- يك نفر از دامپزشكان با تجربه شاغل در وزارت كشاورزي با معرفي وزير. (دولتی)
لیست اسامی اعضای انتخاب شده در دوره چهارم انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی
1- دکتر سید محمد آقامیری (رئیس سازمان نظام دامپزشکی در دوره سوم)
2- دکتر رامین سلامتی(معاون رئیس سازمان نظام دامپزشکی در دوره سوم)
3- دکتر احمدرضا تابع بردبار (رئیس نظام دامپزشکی فارس)
4- دکتر مهدی قمصری (عضو هیات عالی انتظامی سازمان نظام دامپزشکی در دوره سوم)
5- دکتر شمسعلی هادی زاده معلم (رئیس نظام دامپزشکی مازندران)
6- دکتر مسعود عربشاهی (رئیس نظام دامپزشکی قم)
7- دکتر جمشید رزم یار(معاون ومشاور رئیس سازمان نظام دامپزشکی در دوره سوم)
8- دکتر سید سبحانعلی علوی (مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل)
9- دکتر ولی الله واعظی (معاون دکترآقا میری در دوره سوم)
علی وار
|
-
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
0
تا جایی که من اطلاع دارم طی انتخابات قبلی در استان ...... دکتر ................ رای آوردن ولی معلوم نشد چی شد که دکتر .......... عزیز که خودشون رو پدر خوانده صنف می دونن دوباره رییس شواری .......... شدند
من نمیدونم چه سودی تو اینکارا هست که اینا نمیخوان دست بردارن به هر طریقی شده پایگاه شون ر مستحکم میکنن
اصالتا حزب باد هستن برای منافعشون همه کار میکنن
آیا واقعا این افراد دلسوزن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دکتر رضا شیبانی
|
-
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
0
با سلام خدمت همه دوستان بزرگوار
با توجه به اینکه نمی خوام مثل همه در لفافه حرف بزنم باید بدون مقدمه و کوتاه سخن بگویم.عزیزان توجه داشته باشید نظام دامپزشکی یک نهاد غیر دولتی است و باید به دست همکاران پرتلاش غیر دولتی اداره بشه.مثل همه دنیا وقتی سخن از سازمان های مردم نهاد به میان میاد باید ما دولتی ها بپذیریم که کنار بکشیم.اگر چه ما دامپزشکان دولتی نیز عضو نظام هستیم اما فراموش نکنیم مشکلات خارج از گود سیستم دولتی را ما نمی توانیم انچنان که باید و شاید درک کنیم چرا که به فرموده شیخ اجل
تو بر کنار فراتی ندانی این معنی
به راه بادیه دانند قدر آب زلال
بنده این حرف را از ان رو می زنم که 5 سال سابقه کار در بدنه دولت را دارم و قبل از ان به همین مقدار به عنوان کلینسین مشغول به کار بودم.احساس بنده حقیر آن است که سیستم دولتی شده پدر خوانده نظام دامپزشکی.البته باید حمایت کنیم اما تداخل در کارهای بخش خصوصی که نهایتا به تقابل می انجامد امر پسندیده ای نیست.به هر حال یک ارزوی دیرینه دارم که هراس آن دارم با خود به گور ببرم و آن این است که در انتظار روزی نشسته ام که نام دامپزشکی با صلابت و ابهت بر زبان ها جاری شود.در حال حاضر دامپزشکی چونان تخته پاره ای در تلاطم امواج حاشیه پردازی ها و اختلاف نظرهای بزرگان قوم به ناکجا آباد می رود.این دعواها و منازعات برای دامپزشک و کارشناس مظلومی که حقوق پایه اداره کار از کارفرمای مغرور خود دریافت می کند و نه بیمه و رفاهیاتی دارد آب و نان نمی شود برادران تصمیم گیر!به خود بیاییم قبل از آن که دیر شود و کار از دست برون شود!خدای بزرگ یار و نگهدار همه دوستان خانواده بزرگ دامپزشکی اعم از تکنسین،کاردان،کارشناس و دکتر باد. ارادتمند همیشگی دوستان دکتر رضا شیبانی
ناشناس
|
-
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
0
جناب دکتر لطفی زاده. با اهدا سلام. باتوجه به اینکه جنابعالی خدمت این 5 نفر ارادت دارید چگونه مطلع نیستید که در انتخاب رییس شورای مرکری روال قانونی طی شد و هیچ گزارش تخلفی هم ارائه نشد و متاسفانه وزیر محترم وقت جهاد کشاورزی از معرفی سه نفر منتخب شورای مرکزی به ریاست جمهور جهت صدور حکم ریاست یک نفر برای شورای مرکزی امتناع کرد واین آغاز بی سامانی بود وبعد هم انتخاب خلاف قانون دکتر علوی صورت پذیرفت. جنابعالی که بقول خودتان صریح هستید بفرمایید چه کسی مقصر بود که چهار سال سازمان بی صاحب بود. لطفا یه جواب منطقی وبدور از حب و بغض بدید.
ناشناس
|
-
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
همه چیز گفته شد شد جز اینکه سازمان دامپزشکی کشور مانع ابلاغ آیین نامه تشکیلات و انتخابات شوراهای استانی نظام دامپزشکی شده است و مسئول تاخیر در برگزاری انتخابات است.
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
بسمه تعالی. با اهداء سلام و احترام. دوست گرامی، بنده آغاز بی سامانی را در آنجایی که شما فرمودید نمی دانم. آغاز بی سامانی جایی بود که فروشنده لوازم خانگی رئیس صنف دامپزشکی شد. اصولاً کسی که کار دامپزشکی نمی کند چرا باید رئیس صنف باشد؟!!!!!! آغاز بی سامانی آنجایی بود که روسای نظام دامپزشکی استانها بجای انتخابی، انتصابی شدند. در مورد روال قانونی هم که فرمودید دقیقا ًمتن قانون می گفت (که البته آن قانون قابل اصلاح است و بارها گفته ام) که رئیس جمهور اختیار دارد نفر معرفی شده را نپذیرد! نقطه آغاز بی سامانی از اینجا بود. حالا یک فرض دیگر هم دارم و آن اینکه اگر قصد، خدمت باشد می شود در کنار گود نشست و کمک کرد. مهم نیست چه فردی رئیس است و شاید هم البته مهم است!!! از نظر من چون پرسیدید مقصر و متهم اصلی و درجه اول چهار سالی که فرمودید اعضای ساکت شورای مرکزی نظام دامپزشکی و بعد از آن هم دو طرف دعوا بودند و دود آن همانطور که بارها گفته ام به چشم کل صنف دامپزشکی رفت! نظام مهندسی جهش کرد، نظام پزشکی بیش از گذشته رشد کرد اما نظام دامپزشکی عقب تر رفت!
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
دکتر لطفی زاده عزیز. اگر جنابعالی هم رییس سازمان میشدید شاید میگفتند کسی که کار مجازی دامپزشکی کرده رییس صنف شده! کارنامه افراد را باید دید . به سخن باید نگاه کرد نه به گوینده سخن. تمام دشمنی های آقایان همیشه رییس و همیشه معاون در دستگاه دولتی به تلاش های همان مردی برمیگردد که شما لوازم خانگی فروش خطابش میکنید.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
جناب دکتر لطفی زاده از شما درخواست شد بدور از حب وبعض جواب بدید. اولا وزیر محترم هیچ نامی رو به رئیس جمهور معرفی نکردند، دوم اینکه رییس صنفی که شما می‌فرماید از بهترین دانشکده دامپزشکی مدرک گرفته سوم اینکه بنظر میاد شما اعتقادی به انتخابات ندارید، چهارم اینکه وقتی آیین نامه انتخاب رییس شورای استانی روشنه چه جای حرف هست. کاش بدور از هرگونه قضاوت عجولانه شرح ماجرا رو که بارها گفته شده از خود همون رییس صنف می‌پرسیدید. اگر نه آدرس بدید براتون ارسال میکنم شاید از اشتباه بیرون بیایید.
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
بسمه تعالی. با اهداء سلام و احترام مجدد به همه دوستان. در مورد سابقه کار هرچند این حقیر سابقه کار دامپزشکی دارم و بجز حدود 10 سال کار بالینی، به صورت توام علاوه بر کار مجازی که اشاره فرمودید، از حدود 6 سال قبل تاکنون، یک مجموعه بزرگتر از سازمان نظام دامپزشکی را با ده برابر ابعاد بهداشتی جسارتاً مدیریت می کنم که فقط جزئی از این مدیریت به دامپزشکی مربوط است و ابعاد وسیع تری هم دارد. اما اگر این سابقه را نداشتم و رئیس صنف می شدم حتماً کار اشتباهی بود! در مورد فروشندگی لوازم خانگی بنده خطاب نکردم. متن زیر را که مربوط به گفتگوی اینجانب و جناب دکتر آقامیری در سال 88 است بخوانید و از زبان خود ایشان بشنوید و ببینید :
(چون بستگان نزدیکم در بازار لوازم خانگی و تولید کنند بودند وارد این کار شدم و به فروشندگی لوازم خانگی و توزیع به استانها و شهرستانها پرداختم و در آن زمان خیلی موفق شدم. حتی شاید از همان بستگانم هم در این زمینه بیشتر موفق شدم و کارخانه صنعتی ایجاد کردیم و مارکتینگ خوبی انجام دادیم. البته همزمان درس می خواندم و خوب در بازار تهران مغازه و شاگرد داشتم. بعد کارخانه تولیدی زدیم و لوازم خانگی تولید می کردیم و به شهرستانها می فرستادیم. دیگر چون این زمینه را داشتم بعد از فارغ‌التحصیلی دنبال کار دامپزشکی نرفتم.)
نشانی این مصاحبه هم به این شرح است :
http://hakimemehr.ir/news/show_detail.asp?id=13
حالا به نظر شما مثلاً اگر من فروشنده آهن آلات باشم می گذارند بروم رئیس صنف پزشکان بشوم؟؟؟؟؟
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
بسمه تعالی. با اهداء سلام و احترام. من سعی کردم بدور از حب و بغض جواب بدهم. وزیر صریحاً اعلام کرد که اسامی را به رئیس جمهور معرفی کرده ام منتها اختلافی در برداشت بود که ایشان می گفت شفاهی گفتم ولی بعضی از آقایان می گفتند نه باید مکتوب می گفتی!!! بنده هم از همان دانشکده ای که گفتید مدرک گرفتم ولی یادتان باشد فروشنده لوازم خانگی که به دنبال کار دامپزشکی نرفته است نباید صنف دامپزشکی باشد. این یک اصل پذیرفته شده است. البته به دانشکده هم نیست. از همان دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران نفری بیرون می آید که در مراسم عید قربان از دیگران می پرسد ترمومتر را باید در دهان گوسفند بگذاریم؟؟؟؟ نفری هم می شود دکتر بازرگانی. به هر دو هم دکتر می گویند متأسفانه! هرچند که بنده در صلاحیت علمی جناب دکتر آقامیری تشکیک نکردم بلکه چون خود ایشان فرموده بودند که من کار دامپزشکی نکردم و فروشنده لوازم خانگی هستم عرض می کنم به لحاظ عقلی و تخصصی و حتی چه بسا ملاحظات اسلامی از باب اینکه متخصص تر باشد نباید در جایگاه ریاست نشست با ریاست ایشان و امثال ایشان (هر کس که باشد حتی لطفی زاده نامی هم باشد) موافق نبودم و نیستم. شخصیت جناب دکتر آقامیری را بنده هیچگاه نقد کردم و به خود اجازه ندادم نقد کنم و از باب اینکه از سادات معظم هستند هم روی چشم من جای دارند اما نوع کار ایشان حتماً مورد نقد اینجانب است و این نقد با توهین بسیار متفاوت است. حتی کامنت های زیر حدود 20هزار مطلب را که در حکیم مهر بازبینی می کردم مراقب بودم که حتماً عبارت (آقا) یا (دکتر) کنار نام (دکتر آقامیری) باشد و احترام ایشان به عنوان رئیس صنف (هرچند خودم موافق عملکردشان نبودم) حفظ شود. این را گفتم که معلوم شود ان شاء الله حب و بغضی در کار نیست. در مورد انتخابات هم حتماً اعتقاد دارم اما ظاهراً کسانی به انتخابات اعتقاد نداشتند که به رأی استانها بی اعتنایی و نفر دیگری که رأی نیاورده بود را انتخاب می کردند و البته همین ماجرا دقیقاً برای خود آنها هم اتفاق افتاد!
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
ببینید دوستان اگر مدیری برنامه ای برای جایی داشته باشد در یک فاصله 4 ساله باید خود را نشان دهد این که افراد موجود در شورای مرکزی بعد از 7 سال فهم روشنی نسبت به مسایل بخش خصوص ندارند مقصر نیستند چون ........................... من معتقدم این شورای کنونی که بعد از 7 سال حداکثر کارش برگزای یک کنفرانس و دوره های باز آموزی بوده که اگر اینها هم نبودند دانشجویان این کارها را انجام میداند بادی کنار بروند. اصلا بعضی از این افراد مال این کار نیستند. قرار بوه سازمان نظام دامپزشکی مسایل مبتلا به بخش خصوص را حل کند رابط بین بخش خصوصی و حاکمیتی باشد. الان شده یک فرصت شغلی برای دوستان چند شغله که تنها چیزی را که درک نمی کنند رسالت اصلیشان است.
والسلام ..............................
نوري
|
-
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
من از وقتي كه دكتر لطفي زاده نظام بود ايشان را شناختم متاسفانه ايشان سعي مي نمايد در مسايلي كه اطلاع كافي ندارند اظهار نظر كنند يكي از كارهاي درست دكتر اقاميري قطع قرارداد با ايشان بود و نظام نجات يافت و علت کدورت ایشان با دکتر اقامیری هم همین است همانطور كه ديده مي شود ايشان بدون اطلاع ازمسايل قانوني و حقوقي تنها بدليل مغرضانه سعي در تخريب فرد دارند كه دور از جاي بحث و نشر در حكيم مهر است و بلندپروازی ها و خودبزرگ بینی های دكتر لطفي زاده را مكاتبات بعدي حكيم مهر به مسولين بلند پایه مي توان ديد قطعا مديريت دوران اقاميري نقاط مثبت و منفي داشته به نظر من بزگترين عيب انتخاب دكتر اقاميري نماينده انتصابي وزير بود ولي تمام استان ها شاهندند كه بيشترين حجم كار زمان دكتر اقاميري انجام شد و نظام جهش عظيمي يافت و براي اولين بار بعنوان يك دستگاه اجرايي مطرح شد و جلو وزير جهاد قد علم نمود و امروز دكتر صفري هم معترف به اين امر بوده و از لحاظ اجرايي دنباله روي مديريت قبلي و منافع دامپزشكي است قطعا اگر شما حب و بقض نداشتيد اعتراف مي كرديد قوانيني كه دوره قبل پيگيري شد امروزه نظام را بالاتر از نظام هاي مشابه قرار مي داد ولي متاسفانه تاكنون بدليل كارشكني سازمان دامپزشكي به اين مهم نرسيده اميد است با درايت و مديريت دكتر صفري شاهد اجراي اين قوانين و سربلندي دامپزشكي خواهيم بود
ناشناس
|
-
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
جناب دکتر لطفی زاده همین قدر که قبول فرمودید وزیر کتبا نامی را به رییس جمهور معرفی نکرده برای من کفایت میکند که آغاز بی سامانی را از همین جا بدانم. مطالب بعدی جنابعالی را هم خواندم و برآیم روشن شد شما ی مطلع از بی اطلاعی بسیاری همکاران بهره کافی در ابراز نظرتان برده اید. تلاش،میکنم دیگه در این مورد مطلبی ننویسم. رستگاری با پرهیزگاران است.
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
0
بسمه تعالی. با اهداء سلام و احترام. بیننده محترم با نام (نوری) : بارها عرض شده است که بنده استعفاء کردم از نظام دامپزشکی و دلیل آن واضح است و همه افرادی که در آن روزگار بودند و برخی که الآن هم هستند می دانند دلیل آن چه بود. حتی جناب آقای دکتر آقامیری هم موافق نبودند و من هم قصد ندارم (جملاتی که ایشان در دفتر کارشان به اینجانب پس از استعفاء درباره نحوه همکاری با نظام دامپزشکی گفتند بازگو کنم) با این حال اگر شما دوست دارید با دروغ گویی عذاب الهی برای خود بخرید ما حرفی نداریم. اصلاً فکر کنید بنده را اخراج کرده اند. اینطوری بهتر نیست؟ از لطیفه های قشنگی که می توان نقل کرد این جمله شما است که گفتید اقدامات قبلی باعث می شد نظام دامپزشکی بالاتر از نظام های مشابه قرار گیرد! همین یک جمله معلوم می کند که چه کسی و چه کسانی مطلع هستند یا مغرض هستند. تا زمانی که خانه تکانی عمیقی در نظام دامپزشکی نشود همین آش و همین کاسه در پیش است. ضمناً اگر معتقدید که نظام دامپزشکی در دوره قبل جلوی وزیر جهاد قد علم نمود (که اصلاً چنین چیزی را معتقد نیستم و عاقلان دانند که چه اتفاقی رخ داده است) باز هم بدترین کار ممکن انجام شده است.
نوري
|
-
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
0
اقاي دكتر لطفي زاده شما هنوز از قانون افزايش بهرهوري و نظام جامع دامپروري و ايين نامه نظارت بهداشتي و تصويب ايين نامه حقوق مسولين فني و..... كه انجام شده اطلاع دقيقي نداريد و تنها به دليل اخراجتان با تخريب نظام و ريس قبلي و جديدش سعي مي كنيد براي خود وجه كسب كنيد غافل از اينكه اگر شوراهاي استاني حرفهاي شما را قبول داشتند حداقل يك راي در مجمع مي اورديد من مطمءن هستم كه با اجراي قانون ها و ايين نامه هاي فوق با درايت دكتر صفري نظام به بالا ترين سطح خود مي رسد شما هم به جاي كينه داشتن در كنار صدها همكار شوراي مركزي كمك به اجراي قوانين و اعتلاي دامپزشكي نماييد حرف زدن و تخريب كردن اسان است ولي كار مفيد كردن سخت است امروزه همه دامداران و مرغداران و.... براي گرفتن پروانه به نظام استانها مي ايند اميدوارم با اجراي ساير قوانين شاهد امنيت شغلي و سربلندي براي همه همكاران باشد
معترض
|
-
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
0
اقاي دكتر لطفي زاده نظرات همه را سانسور مي كند ولي خودش به همه هتاكي مي كند اينم رسانه ازاد دست مريزاد
محمدي
|
-
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
1
0
عاقلان دانند يعني همه نفهمند و فقط لطفي زاده مي فهمد شورش دراورده حكيم مهر
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
0
بسمه تعالی. با اهداء سلام و احترام. جناب معترض بنده دخل و تصرفی در نظرات و سانسور و امثالهم ندارم! جناب نوری شما هم متاسفانه دوست دارید فردی دروغگو خود را نشان دهید. البته اگر اخراج می شدم هم باز به این اخراج افتخار می کردم هرچند توفیق اخراج شدن از نظام دامپزشکی تحت مدیریت قبلی نصیب اینجانب نشد!!!
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
0
نقطه نظرات جناب دكتر لطفي زاده حقيقت محض و از سر دلسوزي است ايجاد اختلاف و .............. در دامپزشكي از دوره دكتر اقامير شروع شد اينكه در مقابل وزير قد علم كرد اينم شد افتخار .تو رو خدا بس كنيد اينقدر به شعور مردم توهين نكنيد اگه دكتر صفري هم راه دكتر اقامير رو برن به همان سرنوشت دچار خواهند شد نظام دامپزشكي براي تعالي و پويايي بايد با مجموعه دولتي تعامل بكند راه و فكر اقامير ديگه منسوخ شده است . دعوا و جنگ روش ادمهاي بي منطق است
ناشناس
|
-
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
0
اقای دکتر لطفی زاده هر چند بنده هم انتقاداتی به نحوه انتصاب دکتر اقامیری در نظام دارم ولی کاملا مشخص است که نظرات شما از روی حب وبغض است اینکه پس از چندسال از پایان ریاست دکتر اقامیری در نظام یکدفعه شما به ایشان توهین کنیدو ایشان را لوازم خانگی فروش خطاب کنید نشانه همین دشمنی شخصیتان است که عامل اصلی ان هم اخراجتان ازنظام می باشد حالا هرچقدر میخواهید سفسطه بافی کنید مشکل اصلی شما این است که خودبزرگ بینی و ............... باعث شده حد و جایگاه خودرا فراموش کنید
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
0
بسمه تعالی. با اهداء سلام و احترام. بنده که عرض کردم جناب دکتر آقامیری چون از سادات محترم هستند روی چشم حقیر جا دارند و البته در زمانی که رئیس نظام دامپزشکی بودند هیچگاه ذیل 20هزار مطلب حکیم مهر اجازه ندادم به ایشان توهین شود. بنده به ایشان توهین نکردم بلکه نقد کردم و ضمناً من ایشان را لوازم خانگی فروش خطاب نکردم. خود جناب آقای دکتر آقامیری به صراحت در مصاحبه با حکیم مهر که در کامنت های قبلی هم نشانی آن را تقدیم کردم و هنوز آن مصاحبه موجود است فرمودند که لوازم خانگی فروخته اند و پس از فراغت از تحصیل دنبال کار دامپزشکی نرفته اند! به نظر شما این توهین است و اصلاً این موضوع به من ارتباط دارد؟ متاسفانه بعضی چون دوست داشتند من اخراج شوم و نشدم عقده ای برای آنان شکل گرفته است و دائم سعی می کنند با تکرار این دروغ و آرزویی که محقق نشده است مسیر بحث را منحرف کنند. قبلاً هم گفتم که چرا ناراحتید؟ اصلاً فکر کنید بنده اخراج شده ام! حالا بیایید راجع به اصل موضوع بحث کنید. همین کارها را کرده اید و همین بحث های انحرافی را انجام دادید که امروز کار نظام دامپزشکی به اینجا رسیده است. مطمئن باشید جامعه دامپزشکی کشور آنقدر درک بالایی دارد که متوجه می شود یک یا چند نفر از جامعه چند ده هزار نفری چه مسیر انحرافی ای را می پیمایند و باور کنید که این مسیر که در پیش گرفته اید ره به جایی نمی برد. این خدمت نیست که به صنف دامپزشکی می کنید. عرض من این بود که مکانیسم استیضاح (به معنی توضیح خواستن) متاسفانه وجود ندارد وگرنه باید از همه افراد محترم شورای مرکزی دوره قبل پرسیده می شد که چرا الآن به نتیجه رسیدید آیین نامه اشکال دارد؟ چرا چند سال با این اشکال کنار آمدید؟ چرا نقش موثرتری برای پایان دهی به چالشی که چند سال بر سر میز ریاست این سازمان ایجاد شده بود ایفا نکردید؟ آنهایی که در انتخابات شورای مرکزی آمدند و بعد از انتخاب مثل آب خوردن استعفاء کردند و رفتند چرا توضیح ندادند که دلیل آمدن و رفتن شان چه بود؟ مگر صنف دامپزشکی بازیچه است؟ برخی از دوستانی که الآن اعتراف می کنند وقعی به انتخاب شورای استان ننهادن اشکال داشته و باید به انتخاب شورای استان برای ریاست نظام دامپزشکی هر استان احترام گذاشته می شد خودشان در دوره قبل به همین طریق انتخاب شدند. چرا زیربار این انتخاب رفتند؟ بهتر نیست روش مدیریتی را نقد کنیم؟ این اعتلای نظام دامپزشکی است که رئیس آن همچنان در این دوره جلوی چشم نماینده مجلس و رئیس محیط زیست و غیره در مراسم روز ملی دامپزشکی نباشد و بعد یک سخنران پشت تریبون از این موضوع گلایه کند؟ آیا اعتلای نظام دامپزشکی این است که چند شرکت تأسیس کند و بعد معلوم نشود چه شد؟ آیا اعتلای نظام دامپزشکی این است که بجای مشارکت در امور علمی رأساً بازآموزی برگزار کند و به کنگره داری مشغول باشد؟ آیا اعتلای نظام دامپزشکی این است که ساختمان آن را پلمپ کنند و دریغ از یک خط توضیح به اعضای سازمان! آیا اعتلای نظام دامپزشکی این است که مجله خود را که وظیفه ذاتی این سازمان است از آن طریق اطلاع رسانی کند به فروش برساند؟؟؟؟ آیا اعتلای نظام دامپزشکی این است که حق عضویت اعضاء را بدون نظرخواهی از اعضاء یا افزایش کیفیت خدمات یکطرفه افزایش دهد؟ آیا اعتلای نظام دامپزشکی این است که کمیته فرادرمانی تشکیل دهد و فردی که اکنون محکوم به اعدام است را به این سازمان وارد کند و دامپزشکی کشور را وارد بازی خطرناک عرفانهای کاذب کند؟ آیا اعتلای نظام دامپزشکی این است که معاونت رفاه و امور اجتماعی تشکیل دهد و بعد از یک دوره کوتاه کلاً معاونت را منحل کند؟ آیا اعتلای نظام دامپزشکی این است که مدیران بازنشسته سازمان دامپزشکی را مشغول به کار کند؟ آیا اعتلای نظام دامپزشکی این است که یک تشکیلات شبه دولتی ایجاد کند؟ بهتر است راجع به این موضوعات بحث کنید بجای آنکه به فکر این باشید که چه کسی در چه حد و جایگاهی است. بنده جایگاه خود را یک عضو نظام دامپزشکی می دانم و حداقل حق خود را این می دانم که از این سازمان مطالبه گر باشم. این کمترین حق اعضای سازمان نظام دامپزشکی است که بدانند حق عضویتی که پرداخت کرده اند کجا و چطور مصرف شده است؟ چه اشکالی دارد دوستان نظام دامپزشکی شجاعانه فهرست هزینه کرد مالی 6 سال اخیر را منتشر کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به نظر شما آیا اعضای سازمان نظام دامپزشکی حق دارند بدانند مسئولین این سازمان چه میزان حقوق می گیرند و این حقوق آیا از حق عضویت اعضاء تأمین شده است یا خیر؟ مسئولین محترم حاضرند از اعضای سازمان نظام دامپزشکی نظرسنجی کنند که آیا آنها راضی به دریافت حقوق هایی که ان شاء الله منتشر می کنند هستند یا خیر؟ مثلاً اگر مدیری بجای حضور در محل کار از ساعت 8 صبح تا 4 عصر، تازه ساعت 5 عصر به محل کار آمد و حقوق کامل گرفت و اضافه کار هم تازه دریافت کرد آیا اعضاء نظام دامپزشکی با این موضوع موافقند؟ اعضای نظام دامپزشکی حاضرند خودروی نظام دامپزشکی در مسیر خیابان دیگری بجز محل فعلی نظام دامپزشکی رفت و آمد کند و هزینه استهلاک و بنزین آن را اعضاء بدهند؟ به نظر شما نباید کسی بپرسد آیا مجوزی برای این کار به لحاظ شرعی یا قانونی وجود داشته است؟ مشکل در این است که ما حاضر نیستیم پاسخگوی عملکردمان باشیم! کتاب عملکرد دوره قبل سازمان نظام دامپزشکی کجاست؟ چطور توزیع شد؟؟؟؟؟ اینها دردهای صنف دامپزشکی است که متأسفانه دائم بحث منحرف می شود تا به این مسائل پرداخته نشود.
ناشناس
|
-
|
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
0
من از نظام مي خواهم تا د لطفي زاده را جذب كند تا دست از سر نظام بردارد
مرادي
|
-
|
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
0
كاش اقاي دكتر لطفي زاده به جاي كامنت به اين طولاني وقت و قلم خود را در دفاع از هزاران داروخانه اي قرار مي دادند كه در شرف بيكاري به خاطر جمعي صاحب سرمايه مي باشند از اين طريق دامپزشكان شريف پي به نيات افراد مي برند قطعا نظامي ارزشمند است كه از اعضاي خود دفاع كند
نوري
|
-
|
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
0
دكتر لطفي زاده لطفا مطلبتان را كامل كنید ايا درست است حقوق به گير نظام باشيد و سايت حكيم مهر را راه اندازي كنيد ايا درست است كه حقوقتان را از حق عضويت اعضا دریافت کنید و كار شخصي كنيد آیا درست است که ..................................... ايا درست است از ايميل و اطلاعات اعضا سوءاستفاده كنید شما كه ادعاي تشرع داريد اول خودتان را اصلاح كنید بايد مسول وقت نظام بگويد براي چه شما را از نظام اخراج كرد بر فرض با اقاميري مشكل شخصي داري اگر چشم به نظام و ................ ندوختي چرا به صفري حمله مي كني كاش اگر دين نداريد ازاده مرد بوديد
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
0
بسمه تعالی. با اهداء سلام و احترام. جناب نوری باز هم که بحث را منحرف کردید. اصلاً به فرض که بنده اشتباه کرده ام ... بهتر نیست به دنبال جواب سوالاتی که مطرح شد باشید؟؟؟ هرچند که جهت تنویر فکر حضرتعالی، اینجانب با اجازه و اطلاع مسئولین وقت نظام دامپزشکی حکیم مهر را تأسیس کردم و ضمناً پاره وقت هم همکاری داشتم و بیش از ساعت مقرر هم کار کردم. ضمناً متاسفانه دائم به روش دروغ و تهمت متوسل می شوید و از بررسی بحث اصلی منحرف می شوید. همین که به دروغ تهمت اخراج یا سوء استفاده از ایمیل و اطلاعات اعضاء که کذب محض است می زنید هرچند باید در روز قیامت ان شاء الله پاسخگو باشید نشان می دهد که تمایلی به تفکر در اصل بحث ندارید. خدای سبحان من و شما و همه را به راه راست هدایت فرماید.
در مورد دوست محترمی که راجع به داروخانه فرمودند هم بنده از جوانب قضیه اطلاع کامل ندارم و ان شاء الله به محض تکمیل اطلاعات و بررسی جوانب موضوع در خدمت خواهم بود.
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
0
چرا انتخابات استان را بزگزار كنند ريس نظام استان .......... مادامالعمر شده و هيچ كس به تخلفات و دريافت هاي غير قانوني پرسنل استان نظارت نمي كند كاش شوراي مركزي يك بررسي جامع از استان ............ ميكردند
ناشناس
|
-
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
0
0
از انجاييكه مطلب دكتر لطفي زاده بد جوري به اقايان خورده به هر قيمتي ميخوان توجيه كنن معلومه كه مطالب دكتر لطفي زاده حق وهميشه حق تلخ است توصيه من دكتر لطفي زاده اينه كه ديگه ادامه ندن چون جماعت كينه امكان نداره كوتاه بيان و يا قانع بشن ولي عالم و ادم ميدونن كه اين صنف از كي دچار بدبختي شد هزار سال هم به اين ............... فروش اعتراض كني اون باز خودش فراتر از حق ميدونه
ضرب المثلي هست كه ................. كج بود قالب بستن كه درست بشه ......... درست نشد كه هيچ قالب كج شد
متاسفانه ............................................
ناشناس
|
-
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
0
0
دكتر لطفي زاده فقط تو سايت خودش درست ميگه كه نظرات بقيه را نمي زارد
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
0
بسمه تعالی. با اهداء سلام و احترام. دوست گرامی، حکیم مهر واگذار شده است و بنده هیچ دخل و تصرفی در کامنت ها و انتشار آنها و یا انتشار مطالب ندارم.
نظر شما
ادامه