کد خبر: ۲۳۸۴۲

در راستای تسهیل و روان سازی ارائه خدمات به متقاضیان و اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری از نقشه راه اصلاح نظام اداری، سامانه صدور پروانه اشتغال مسئولین فنی کشتارگاههای دام و طیور مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی، «دکتر امیرحسین بهداد» مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: با راه اندازی این سامانه، متقاضیان صدور پروانه اشتغال در مراکز و صنایع وابسته دام و طیور قادر خواهند بود نسبت به ارائه تقاضا و ارسال الکترونیکی مدارک ذیربط در بسترسامانه مزبور پس از ثبت درخواست و تایید صحت مدارک در ادارات دامپزشکی شهرستان در هر ساعت از شبانه روز اقدام نموده و از کلیه مراحل فرآیند نیز مطلع گردند.

دکتر بهداد تصریح کرد: درحال حاضر فاز اولیه این سامانه که مربوط به مسئولین فنی متقاضی و شاغل در کشتارگاه های دام و طیور استان و همچنین کارخانجات خوراک دام و طیور تابعه استان (اولین بار در کشور) آماده ارائه خدمات به متقاضیان به آدرس اینترنتی www.cert.ivo.ir می باشد. فاز دوم این سامانه نیز در ماههای آتی برای کلیه مسئولین فنی حوزه دارو و درمان مورد بهره برداری خواهد گرفت.

از جمله قابلیت های فعال شده در این سامانه برای این استان، تعریف مدیران شهرستانی و تفویض اختیار کامل رسیدگی به پروانه های در حال تایید توسط مدیر ارشد استانی است.

دکتر بهداد ضمن اعلام قابلیت های فنی و فناوری کارشناسان این اداره کل، از معرفی استان بعنوان پایلوت راه اندازی سامانه GIS نظارت توسط سازمان دامپزشکی کشور نیز خبر داد.

دکتر بهداد با بیان این مطلب که چشم انداز دولت در حوزه توسعه خدمات الکترونیکی و تحقق برنامه اجرایی توسعه خدمات الکترونیکی و اصلاح فرایندها همانا چابک سازی، فراگیری، کارآمدی و اثربخشی، قابل دسترس بودن ارائه خدمات به متقاضیان و ارباب رجوع عنوان داشته و تحقق این اهداف را جزء اولویت های این اداره کل برشمرد.

 

 

نظر شما
ادامه