کد خبر: ۲۳۸۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

با حضور دکتر خداویردی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و منابع ادارات کل دامپزشکی استان ها برگزار گردید.

در این جلسه دکتر خداویردی بر انجام مدیریت استراتژیک و استفاده از روشهای نوین از جمله دولت الکترونیک تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، صبح روز چهارشنبه 6/8/94 جلسه ای با حضور دکتر خداویردی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور و معاونین توسعه مدیریت و منابع ادارات کل دامپزشکی استان های کشور برگزار شد.

دکتر خداویردی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و 72 تن از یاران با وفایش و خیر مقدم به معاونین توسعه مدیریت و منابع ادارات کل دامپزشکی استان های کشور اظهار داشت: با توجه به مصوبه دولت در خصوص اجرای دولت الکترونیک، به جهت تاکید دولت بر این موضوع و وجود وظایف حاکمیتی و مسئولیتهای گسترده سازمان دامپزشکی کشور جلب رضایت ارباع رجوع و خدمت رسانی بهتر با هزینه کمتر ایجاب میکند در این حوزه توجه ویژه ای شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور،با تشریح برنامه های سیاست حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع گفت: با توجه به محدودیت دولت تاکید کرد که باید دولت الکترونیک را در سازمان دامپزشکی کشور به طور کامل و جامع عملیاتی و اجرایی نماییم، زیرا بعنوان یک دستگاه حاکمیتی و تشخیصی به منظور رسیدگی به تمام امور بویژه ماموریتهای نظارتی و پایشی و مراقبتی و از سوی دیگر رضایتمندی مخاطبان دامپزشکی، ارائه خدمات به شکل الکترونیکی از الزامات عملکردی این سازمان می باشد و به این اصل باید اعتقاد داشته باشیم که حکومت مداری خوب با دولت الکترونیک است.هدف هم ارائه خدمات بهتر و بیشتر با هزینه کمتر و اثربخشی بالاتر می باشد.

وی تاکید کرد: بهر حال تغییر در زمینه های مختلف زندگی امری اجتناب ناپذیر است و در صورت ناسازگاری، ناکارآمدی بیش از پیش مشهود خواهد شد و ما باید به عنوان مدیران سازمان باعث تحول و نوسازی شویم زیرا تحول و نوسازی از ابعاد مهم سلامت سازمانی است.

دکتر خداویردی تصریح کرد: بخش دیگر دولت الکترونیک موضوع اصلاح و بهبود فرآیند ها است، فرآیندهای زائد ما را از بهره وری دور می کند و از مزایای اصلاح فرآیندها تاثیر بر افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور با بیان موضوع مهندسی ارزش اظهار داشت: هدف از مهندسی ارزش از میان برداشتن و یا اصلاح هر عاملی است که موجب هزینه های غیر ضروری می شود به طوری که آسیبی به کارکردهای اصلی و اساسی سیستم وارد نگردد.

وی ادامه داد: این مباحث در واقع بخشی از مدیریت استراتژیک است و مدیریت استراتژیک به سازمان این امکان را می دهد به شیوه های خلاقانه و نوآوری عمل کند نه اینکه تنها در برابر کنش ها واکنش نشان بدهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور در خصوص ساماندهی نیروی انسانی گفت: سال گذشته با پیگیریهای صورت گرفته توسط ریاست سازمان دامپزشکی در خصوص جذب نیروی انسانی توانستیم مصوبه جذب 1200 نفر را از دکتر نوبخت، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور اخذ کنیم که در مرحله اول مجوز جذب 400 نفر را با برگزاری آزمون گرفتیم که در حال سیر انجام مراحل نهایی قرار دارند که به زودی همکاری خود را آغاز می کنند.

وی تاکید نمود: با توزیع همگن نیروی انسانی در ادارات میتوان تا حدودی کمبود نیرو را مدیریت کرد و از معاونین توسعه مدیریت و منابع ادارات کل دامپزشکی استان ها خواست که به این مساله توجه داشته باشند.

دکتر خداویردی در خصوص تفویض اختیار مسئولیتها از سازمان دامپزشکی کشور به ادارات کل دامپزشکی استانها گفت: نظرات و پیشنهادات شما در شورای معاونین مطرح و پس از تایید بصورت فراگیر در کشور اجرایی خواهد شد.

وی در پایان از حضور دکتر جاویدی، معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور در جلسه تشکر کرد.

در ادامه جلسه دکتر حاج اکبری، مدیرکل امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان دامپزشکی کشور و یوسفی، مدیر کل دفتر فاوا و مهندس غلامی، مدیر کل امور مالی به تبیین و تشریح مسائل فنی حوزه کاری خود پرداختند.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دلسوز
|
-
|
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
0
0
زمانی صحبت از کاهش حجم دولت بود و الان برخلاف سیاست صحیح آن زمان ، سیاست فروش تراکم را پیش گرفته اند و بلاخرخ روزی را شاهد خواهیم بود که سازمان دامپزشکی بعلت چاقی ناشی از استخدام ، توان و نای حرکت و پویایی را نخواهد داشت
ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
0
0
تو استان ما که معلوم نشد کی،استخدام شد، شاید رشته های نامرتبط جذب شدن ما نمیشناسیمشون
ناشناس
|
-
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
0
0
آقای دلسوز نام شما را باید حسود گذاشت. با این حجم بیماری های رخ داده در کشور ، حرف شما کاملا غیر منطقی به نظر می رسد
منتظر
|
-
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
0
0
قرار بود دو هفته بعد از آخرین مصاحبه اعلام بشه! سه ماه از دو هفته گذشته و همچنان در حال بررسی می باشد!
نظر شما
ادامه