کد خبر: ۲۳۶۱۶
تعداد نظرات: ۹ نظر

دوره آموزشی اصول روابط عمومی با حضور مسئولان روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی استانها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دوره آموزشی اصول روابط عمومی با حضور مسئولان روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی استانها درسالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان تهران برگزار شد.

در مراسم افتتاح این دوره آموزشی ابتدا دکتر برائی نژاد مدیرکل دامپزشکی استان تهران ضمن خوش آمد گویی، وظایف روابط عمومی ها را مهم و رگ حیاتی هر سازمان یا نهاد نامید و اظهار داشت روابط عمومی می تواند بسیاری از مشکلات دستگاهها را کاهش دهد.

در ادامه مهندس رمضان نژاد رئیس مرکز روابط عمومی وامور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی ضمن تقدیر از فعالیتهای روابط عمومی های دامپزشکی اظهار داشت: در بحث روابط عمومی باید به دنبال شیوه ها و راهکارهای نوین باشیم و با استفاده از همه توانمدی ها و مقابله با شایعات بیش از پیش فعال باشیم.

مهندس رمضان نژاد تاکید کرد: با وجود حجم وسیع وسایل ارتباطی و انتشار اخبار گوناگون در شبکه های اجتماعی، روابط عمومی ساعت کار مشخص و روز تعطیل و یا کاری ندارد، بلکه باید در همه ساعات و لحظات آماده پاسخ گویی و ارسال خبر و یا جوابیه به رسانه ها باشند.

لازم به ذکر است این دوره آموزشی به مدت 3 روز از دوشنبه 20 مهر ماه لغایت 22 مهرماه برگزار خواهد شد و تدریس این دوره برعهده خانم دکتر اکبری فر، استاد دانشگاه می باشد.

 

 

انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
0
در عجبم از نحوه مهمانداري عزيزان سازمان دامپزشكي كشور
زماني كه به استان ما تشريف مياورند علاوه بر مراسم اصلي براي شام و نهار در بهترين رستورانهاي شهر و گشت و گذار در خدمت دوستان هستيم ولي ما كه تهران مي آئيم شام و نهار هم به زحمت گيرمون مياد اونم از اين مراكز طبخ غذا كه معلوم نيست غذاشون با چي طبخ شده
شايد يك دوست
|
-
|
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
0
0
مگر سازمان دامپزشكي روابط عمومي هم دارد
پس چرا اثري از ان در رسانه ها نيست
مدرس دانشگاه
|
-
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
0
0
امیدوارم آموزشهای بیشتر و کاربردی ارائه شود و همچنین شاهد حضور افراد حرفه ای و آشنا در پست روابط عمومی باشیم.چرا که سازمان دامپزشکی دو بال دارد یکی فنی و یکی روایط عمومی.
کارمند اداره کل دامپزشکی اصفهان
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
0
0
با سلام،لطفا روابط عمومی ها را آموزش بدهید. اولا در جشن 14 مهر اصفهان خانم تصویربردار که مستقیم زیر نظر متصدی روابط عمومی کار میکرد با دوربین بدون میکروفن کار کرد و الان به یاد سینمای صامت فیلم جشن بی ارزش و ثامت است.و دوما حتی خروجی خبر جشن در سایت اداره کل اصفهان نیست بجز اهداوجوائز قرآنی فرزندان در جشن.
حیثیت یک سازمان با روابط عمومی آن سنجیده می شود و ...............................
زارعی، مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی
|
-
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
0
0
با سلام و عرض تسلیت ایام
از ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور و مدیر کل محترم حوزه ریاست، مدیر کل محترم دفتر سازمان های تخصصی، روابط عمومی و بین الملل، رئیس محترم اداره روابط عمومی سازمان و کلیه همکاران ارجمند آن اداره، همکاران پرتلاش دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات، رئیس محترم اداره دبیرخانه و دیگر همکاران فعال آن سازمان و نیز اداره کل دامپزشکی استان تهران که در برگزاری این همایش آموزشی و رعایت آداب مهمان نوازی نهایت تلاش خود را مبذول داشتند سپاسگزارم.
دوره اثر بخش و مفیدی بود.
به امید استمرار چنین دوره هایی که نقش تاثیرگذار در ارتباطات درون و برون سازمانی سازمان دامپزشکی کشور ایفا خواهد نمود.
ناشناس
|
-
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
0
0
آقاي زارعي همكاران امور مالي سازمان رو هم اضافه كرده بودي تقريبا ديگه كسي باقي نميموند كه ازشون تشكر كني به هرحال اونا پول پرداخت كردن ديگه
ولي جداي از اين بحث كه شوخي بود تملق از جمله آفتهاي اصلي سازمان دامپزشكي است كه نياز به آموزش و توانمند سازي كاركنان براي ريشه كني آن احساس ميشود
کارمند
|
-
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
0
0
با سلام، ازاینکه به روابط عمومیها اهمیت داده میشود نشان ازبلوغ فکری سازمان دارد. تجلیل ازفعالین این عرصه هم خالیست!
زارعی
|
-
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
0
0
دوست عزیز که بدون ذکر نام از اظهارات بنده بوی تملق به مشامتان رسید متاسفم که بدون آگاهی پیام دادید. خوب بود خودتان را هم معرفی می کردید تا با ادبیات مناسب تری پاسخ شما را می دادم. تک تک نفراتی که نام برده شد در برگزاری دوره سهم داشتند و به قول شما چه بسا امور مالی سازمان که تامین اعتبار برگزاری این دوره را برعهده داشتند نیز باید در ردیف افراد قرار می گرفتند.دوستان من در روابط عمومی سازمان بهتر از شما می دانند که برگزاری چنین دوره ای چه مشقاتی دارد. پیام شما را به حساب عدم آگاهی می گذارم و نه چیز دیگر. لذا باز هم وظیفه خود می دانم تشکر کنم از هماهنگی و برگزاری دوره فوق.
والسلام علی من التبع الهدی.
زارعی
محمد فرحی
|
-
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
0
0
با تشکر از زحمات مسئولین وکارشناسان روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور به جهت برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با روابط عمومی مواردی برای اطلاع به عرض می رسد:
اهمیت به جایگاه روابط عمومی ،اهمیت به یک فرد خاص نیست بلکه اهمیت به کل مجموعه می باشد وانتصاب یک مسئول قوی و توانمند روابط عمومی نشانه مدیریت کارآمد و پرقدرت آن سازمان است .
از آنجائیکه روابط عمومی جدا از مدیریت نیست و نباید در حاشیه عمل کند و، هر قدر یک مدیر به این واحد بها بدهد، نتیجه‌اش را هم می‌بیند و هر قدر منزلت آن را پایین فرض کند باز اولین ضربه بازگشتی به خود سازمان می‌رسد.
در نتیجه امیدوارم همانطور که دوست عزیزی در پیامهای قبلی متذکر شده بود اهمیت این جایگاه برای مدیران تصمیم گیرنده بیش از پیش تبیین گردد تا خدای ناکرده دود حاصل از بی توجهی به این جایگاه به چشم تمام پرسنل نرود!!!!!!!!!
در پایان ضمن تشکر فراوان از میزبانهای سالهای گذشته ،مسئولین روابط عمومی ودیگر مدیران استانهای خراسان،ایلام،کرمانشاه،خراسان شمالی ومازندران که طی سالهای اخیر با قبول زحمات بسیار (که جای تشکر وقدردانی فراوان دارد از کلیه مسئولین برگزاری این همایشها که بیش از مسئولیتشان زحمت کشیدند) میزبانی دوره های آموزشی قبلی را بر عهده گرفته اند، باید قبول کرد که میزبانی توسط سازمان دامپزشکی با وجود جلسات بین المللی و ملی، که بصورت هفتگی وماهیانه در آن سازمان برگزار می شود، نباید با استانهای دیگر مقایسه گردد.
ارادتمند: محمد فرحی -مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی قزوین
نظر شما
ادامه