کد خبر: ۲۳۵۱۳

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در این جلسه که روز دوشبه مورخ 6/7/94 با حضور اعضاء شورای فرهنگی و آقایان جانه و مومنام در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید، ابتدا حاج آقا کلانتری مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه ضمن عرض تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و عرض تسلیت به مناسبت وقوع حادثه دلخراش جان باختن حجاج بیت الله الحرام در منا، در خصوص لزوم حجاب و عفاف و آیات و روایاتی که در این رابطه وجود دارد، سخنانی بیان فرمودند.

رسول طهماسی مسئول آموزش عقیدتی وامور فرهنگی و دبیر کمیته عفاف وحجاب سازمان ضمن گزارش اهم اقدامات و فعالیت های اداره مربوطه در شش ماهه اول سال جاری، عملکرد کمیته عفاف و حجاب ستاد صیانت را نیز به صورت مستند ارائه نموده و به سوالات مطرح شده پاسخ داد. همچنین طرح ها و برنامه های در دست اجرا و آتی آموزش عقیدتی و امور فرهنگی را تشریح نمود و خواستار همکاری بیشتر مدیران محترم به ویژه در بخش تخصیص اعتبارات شد.

در ادامه جلسه دکتر خداویردی معاون محترم توسعه مدیریت و منابع نیز مطالبی در رابطه با وضعیت عفاف وحجاب در سازمان دامپزشکی و مقایسه آن با بعضی از دستگاههای دولتی بیان نموده و وضعیت سازمان را در این خصوص خوب ارزیابی نمود.

دکتر حاج اکبری مدیر کل محترم امور اداری، رفاه و پشتیبانی نیز خواستار توجه بیشتر متولیان امر حجاب و عفاف به بازخورد عملکرد خود شده و از نمایندگان اعزامی وزارت کشور خواستند تا برنامه هایی را تدوین نمایند که تاثیرات عملی و پایه ای در این رابطه داشته باشد.

در خاتمه جانه در رابطه با اقدامات ستاد مرکزی در تدوین دستورالعمل ها و آیین نامه های اجرایی گزارشی بیان نموده و اظهار داشت که استقرار نماینده محترم ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بسیار کار ارزشمند و مبارکی بود که با درایت حضرت امام(ره) و در ادامه با رهنمودهای مقام معظم رهبری هدایت گردید و پاره ای از اقدامات این دفتر مانند تشکیل شورای فرهنگی به عنوان الگویی برای سایر وزارتخانه ها و دستگاههای دولتی که دارای کمیته های مختلفی در این رابطه بودند گردید و با انجام این امر در وزارت جهاد کشاورزی آنها نیز دارای شورای فرهنگی گردیدند و اقدامات کمیته عفاف و حجاب سازمان دامپزشکی را مناسب ارزیابی کردند.

 

 

نظر شما
ادامه