کد خبر: ۲۳۴۸۸

امروز طی مراسمی، علیرضا ولی به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت پشتیبانی امور دام کشور منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، با امضای حکم اصلی وزیر جهاد کشاورزی، علیرضا ولی عهده‌دار مدیرعاملی شرکت پشتیبانی امور دام شد.

بنا به اعلام روابط عمومی معاونت امور بهبود تولیدات دامی کشور در مراسمی که امروز با حضور قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی و معاون امور تولیدات دامی کشور برپا شد، از خدمات مصطفی یاسایی به‌دلیل خدمات ارزشمندی که طی یک‌ساله اخیر در زمینه خرید مرغ و در جهت کمک به تولیدکنندگان به شکل انبوه و عرضه آن در مقطع پرمصرف به‌منظور تنظیم بازار و علاوه بر آن تأمین و توزیع گسترده جو به‌منظور تعلیف دام‌های استان‌های مواجه با خشکسالی و نیز شروع صادرات مرغ برای نخستین‌بار طی یک سال گذشته تقدیر شد.

حسن رکنی به خرید تضمینی بیش از 300 هزار تنی جو در سراسر کشور از سوی شرکت پشتیبانی امور دام اشاره کرد و افزود: با این خرید، بیش از 90 درصد مطالبات بهره‌برداران پرداخت شد.

قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی نیز در این مراسم فعالیت شرکت پشتیبانی امور دام را حساس اعلام کرد و گفت: خرید تضمینی و حفظ ذخایر استراتژیک و همچنین تنظیم بازار پروتئینی کشور از مباحث کلیدی محسوب می‌شود.

مدیرعامل سابق شرکت پشتیبانی امور دام نیز گزارشی از اقدامات 15 ماه گذشته خود ارائه کرد و اظهار داشت: جا دارد از حمایت‌های بی‌دریغ وزیر جهاد کشاورزی که در راستای حمایت از تولیدکنندگان انجام شده، تقدیر ویژه شود.

مدیرعامل جدید شرکت پشتیبانی امور دام نیز ضمن قدردانی از اعتماد محمود حجتی تصریح کرد: وظیفه شرکت، تنظیم بازار نهاده‌های دامی، یکپارچه‌سازی، مدیریت فرآیندهای بخش و زنجیره عرضه با سرمایه‌های بخش خصوصی است.

علیرضا ولی افزود: باید با استانداردسازی و بهبود کیفیت فرآیندها و محصولات، راه را برای فعالیت بخش خصوصی فراهم کنیم.

گفتنی است، یزدان سیف که پیش از این در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی عهده‌دار عضو هیأت‌مدیره و معاون برنامه‌ریزی شرکت بود، از این پس به‌عنوان مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی انجام وظیفه می‌کند.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از خدمات ارزنده مصطفی یاسایی نیز تقدیر شد.

 

 

نظر شما
ادامه