کد خبر: ۲۳۴۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

سه نفر از دانشجویان دکتری حرفه ای دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان در آئینی با حضور رئیس دانشگاه سمنان و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با دفاع از پایان نامه خود فارغ التحصیل شدند.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، این دانشجویان اولین گروه از دانشجویان دکتری حرفه ای دانشکده دامپزشکی بودند که با دفاع از پایان نامه خود دانش آموخته شدند

«کبری کیخسروی» یکی از این دانشجویان است که از پایان نامه خود با عنوان تاثیر اسید مالیک بر ترکیبات فعال زیستی و ویژگیهای آنتی اکسیدانی قارچ دکمه ای ورقه شده در طول مدت نگهداری با استاد راهنمایی دکتر اشکان جبلی جوان دفاع کرد .

عنوان پایان نامه «جلال غراوی» دیگر دانشجوی این دانشکده هم همزمانی مجدد فحلی با استفاده از کیومیت و استرادیول بنزوان در گاوهای شیری به استاد راهنمایی دکتر رضا نارنجی ثانی و دکتر علی مهدوی بود .

موضوع پایان نامه «مهسان بیانی» هم مطالعه تاثیر عصاره آبی زرشک زرافشانی و نعناع سبز بر هموساز گلوکز ، پروفایل چربی و میزان مالون دی آلدئید در رتهای دیابتی شده با آلوکسان بود که با استاد راهنمایی دکتر محمود احمدی همدانی و دکتر اشکان جبلی جوان از پایان نامه اش دفاع کرد .

در حال حاضر 500 دانشجو در دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان در هفت رشته و در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیلند که از این تعداد 204 نفر دانشجویان دکتری هستند.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
0
از سمنان نیز سیل بیکاری راه افتاد!
ناشناس
|
-
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
0
با عرض تبریک و شاد باش
اقایون دکتر محترم به جهنم خوش اومدید..
دامپزشکی از آذربایجان غربی
ناشناس
|
-
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
0
صمیمانه ورود این عزیزان رو به جمع بیکاران شادباش و تهنیت عرض میکنم
نظر شما
ادامه