کد خبر: ۲۳۳۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
«دکتر سعید حبیبیان دهکردی» افزود: این کنگره با همکاری سازمان نظام دامپزشکی در تاریخ 4 تا 6 خرداد ماه سال آینده در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود ...

حکیم مهر - عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد، از برگزاری «سومین کنگره‌ی بین‌المللی فارماکولوژی و علوم دارویی دامپزشکی» در این دانشگاه خبر داد.

«دکتر سعید حبیبیان دهکردی» افزود: این کنگره در تاریخ چهارم تا ششم خردادماه سال آینده با همکاری سازمان نظام دامپزشکی کشور در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.

وی شرایط مساعد آب و هوایی، دارا بودن رتبه نخست تولید ماهیان سردابی در کشور توسط چهارمحال و بختیاری برای چندین سال متوالی، سطح بالای دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد و همجواری با استان اصفهان را از دلایل انتخاب این استان به عنوان میزبان برگزاری سومین کنگره بین المللی فارموکولوژی کشور عنوان کرد.

دبیر کنگره بین المللی علوم دارویی دامی کشور اظهار داشت: در این کنگره 450 متخصص داخلی و 50 متخصص بین المللی حضور خواهند داشت.

حبیبیان گفت: باقیمانده های دارویی، داروهای گیاهی دامی، واکسن ها و تولیدات بیولوژیک، مکمل ها، سمیت دارویی و مسمومیت ها، مقاومت دارویی، شیمی درمانی و داروهای ضد سرطان و فارماکولوژی بالینی در شاخه های دام سبک، سنگین، طیور، آبزیان و حیات وحش، از محورها و موضوعات اصلی این کنگره است.

وی داشت: در جلسه ای که دوم مهرماه امسال در تهران برگزار می شود، بازه زمانی ارسال مقالات تعیین و اعلام می شود.

نخستین کنگره بین المللی فارموکولوژی دامپزشکی کشور در مهر ماه سال 87 و دومین کنگره در آذرماه سال 90 در تهران برگزار شد.

 

خبر مرتبط:

حضور رئیس سازمان نظام دامپزشکی در دانشگاه شهرکرد (+تصاویر)

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
0
0
با سلام
برگزاری کنگره را به ایشان و اعضاء محترم هیات علمی این دانشگاه تبریک عرض می نمایم.
دکتر غلامحسینی
هادی بیننده دانشجوی ترم9 دامپزشکی شهرکرد
|
-
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
0
0
باعث افتخار ماست که سومین کنگره بین المللی فارماکولوژی در دانشگاه شهرکرد برگزار میشه البته که به دبیری دکتر حبیبیان هستش.
نظر شما
ادامه