کد خبر: ۲۳۲۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر مهدی خلج» رئیس سازمان دامپزشکی کشور و هیات همراه با استاندار زنجان دیدار و گفتگو کردند.

دکتر خلج در این دیدار اظهار داشت: بخش مهمی از وظایف دامپزشکی مربوط به تامین سلامت عمومی جامعه است؛ به غیر از مبارزه با بیماری‌های مشترک که درصد قابل توجهی از فعالیت‌های دامپزشکی را به خود اختصاص می‌دهد، تامین سلامت مواد غذایی نیز که نقش موثری در سلامت و اقتصاد جامعه ایفا می‌کند، بر عهده این سازمان و ادارات تابعه است.

استاندار زنجان نیز خدمات دامپزشکی را در حفظ سلامت و ارتقاء بهداشت عمومی جامعه ارزشمند خواند و اظهار داشت تمام تلاش خود را در جهت حمایت از حوزه سلامت و اقدامات بهداشتی بکار خواهد بست.

در ادامه این دیدار در خصوص مشکلات دامپزشکی در سطح استانی و کشور بحث و گفتگو گردید و حاضرین در جلسه راهکارهای رفع مشکلات موجود از جمله محدودیت اعتبارات تخصیصی استانی و مالی و همکاری در خصوص پیگیری احداث ساختمان‌های دامپزشکی در سطح شهرستان‌ها را ارائه نمودند.

«دکتر کرمی» مدیر کل دامپزشکی زنجان نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حمایت و همراهی استاندار و معاونین ایشان در جهت اقدامات دامپزشکی در کنترل بیماری‌ها خاطر نشان کرد: با توجه به وظایف خطیر دامپزشکی که در کنار حمایت از تولید، سرمایه‌گذاری و اشتغال پایدار بایستی سلامت محصولات تولیدی مدنظر قرار گیرد؛ این مهم در استان زنجان با حمایت و همراهی مسئولین ارشد استان همواره در دستور کار قرار دارد.

دکتر خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه سفر خود به استان زنجان با دکتر محسن علیمردانی و محمد اسماعیلی نمایندگان مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به ضرورت توجه به حوزه دامداری صنعتی و دامداری روستایی گفت: یکی از محورهای حمایت، تامین نهاده و اقدامات بهداشتی و درمانی در حوزه دام و طیور است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی در تمام کشورهای در حال توسعه ارائه خدمات بهداشتی در حوزه دام رایگان است، از این رو باید در کشور ما نیز حمایت‌های لازم در این حوزه صورت گیرد.

در این جلسه دکتر محسن علیمردانی و محمد اسماعیلی نمایندگان مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام رضایت از فعالیت های دامپزشکی زنجان بیان نمودند: دامپزشکی استان فعالیت های خوبی را در سطح وسیع در بخش های مختلف استان انجام می دهد وبا توجه به این که استان ما دامداری های متعددی را به شکل روستایی و صنعتی دارد، بنابراین می طلبد که با یک برنامه منسجم، درست و برنامه ریزی شده زمینه خدمات رسانی بیشتر نسبت به دامداران فراهم گردد.

 

 

برچسب ها: خلج، سفر، زنجان،
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک مسئول فنی
|
-
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
0
0
با سلام
شایسته بود رئیس محترم سازمان در سفر به استان زنجان از وضعیت قردادهای مسئولین فنی کشتارگاهها گزارشی می گرفتن .تا مسئولین فنی که در حال حاضر 6ماه از سال می گذرد وبدون قرارداد مشغول به کار می باشند با دلگرمی بیشتر به کار خطیر خود مشغول باشند....
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
0
0
رییس سازمان اقای مسوول فنی به این چیزا کار نداره ولی اگر کارفرمای شما.....
دکتر حیدری
|
-
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
0
0
کاش آقای دکتر خلج به استان اردبیل نیز سر زده و بازدیدی از وضعیت این استان نیز داشت
نظر شما
ادامه