کد خبر: ۲۳۰۹۷

وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: در احداث کشتارگاه های طیور در کشور، باید دقت شود که کشتارگاه ها منطبق با نیازها باشد.

محمود حجتی روز پنجشنبه در بازدید از کشتارگاه صنعتی طیور در منطقه حسین آباد کوروس ایوانکی در استان سمنان، گفت: لازم است در احداث کشتارگاه های طیور در کشور دقت شود.

وزیر جهادکشاورزی تصریح کرد: کشتارگاه های طیور باید متناسب با کانون ها و مراکز تولید طیور مستقر شوند و تکمیل کننده زنجیره تولید باشند و با هدف پایدار کردن تولید ایجاد شوند.

مهدی خلج رییس دامپزشکی کشور نیز در این بازدید خاطرنشان کرد: 246 کشتارگاه صنعتی طیور در کشور فعال است و 65 کشتارگاه نیز در دست بهره برداری است.

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی روز پنجشنبه در سفر یک روزه به استان سمنان، از پروژه در دست احداث سیلوی 100 هزار تنی گرمسار که با سرمایه گذاری ارزی و ریالی 840 میلیارد ریال در دست احداث است، بازدید کرد.

وزیر جهادکشاورزی از واحد تولید شترمرغ شرکت ایراکن با سرمایه گذاری 50 میلیارد ریال با پروانه بهره برداری 800 قطعه مولد، کشتارگاه صنعتی طیور حسین آباد ایوانکی با 48 میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال 70 نفر، باغ زیتون 12 هکتاری با پیش بینی برداشت 360 تن در سالجاری و شرکت کشت و صنعت نسیم سمنان تولیدکننده انار در 42 هکتار و 141 میلیون ریال سرمایه گذاری در منطقه اعلاء سمنان بازدید کرد.

پروژه آبخیزداری شهر فولادمحله در شهرستان مهدیشهر استان سمنان نیز از نوع بندهای خاکی، بتنی، سنگ و ملات و ... در مجموع با حجم مخزن 659 هزار مترمعکب که با هدف حفاظت آب و خاک، افزایش رطوبت خاک، کنترل فرسایش و افزایش عمر سدها، کنترل خسارت سیل و کاهش تبعات خشکسالی طی سالهای گذشته احداث شده نیز مورد بازدید وزیر جهادکشاورزی قرار گرفت.

محمد وکیلی استاندار، سیدعباس دانایی فرماندار، علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان محلی، محمود حجتی را در این بازدیدها همراهی کردند.

 

 

برچسب ها: حجتی، کشتارگاه،
نظر شما
ادامه