کد خبر: ۲۲۹۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

بیش از 146 تن مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته و فاقد قابلیت مصرف در شهرستان ری از چرخه مصرف انسانی خارج و تبدیل به پودر گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، بر اساس بازدید به عمل آمده توسط کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان ری از یک واحد سردخانه واقع دراین شهرستان در مورخ 13/2/94 مقدار 179 تن مرغ منجمد تولید داخلی به دلیل شرایط ارگانولپتیکی نامناسب و انقضای تاریخ مصرف ضبط موقت گردید.

پس از ارجاع پرونده به مرجع قضایی و اخذ دستور نسبت به نمونه برداری از محموله مذکور اقدام شد، که بر اساس نتایج آزمایشگاهی حاصله مقدار بیش از 146 تن از محموله به دلیل آلودگی میکروبی، فاقد شرایط مصرف انسانی تشخیص داده شد که ضمن هماهنگی با مراجع قضایی و انتظامی محموله مذکور از مورخ 25/5/94 لغایت 31/5/94 در واحدهای تبدیل ضایعات مجاز استان امحاء و تبدیل به پودر گردید.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر ملک زاده عبدی
|
-
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
0
0
خداوند این باند را لعنت کند که سالهاست با اینکارشان مردم را بدبخت می کنند.متاسفانه دوستی بعضی(تاکید می کنم بعضی) از مدیران دولتی با اینجور افراد باعث شده که سالهای سال دو مجرم با این تکنیکها پولهای هنگفتی به جیب بزنند.این افراد با هماهنگی دوستانشان با تناژ بالا مرغها را دپو می کنند و در چیلر کشتارگاهها می ریزند و بروز می کنند.خدا را شکر که معدوم شد
نظر شما
ادامه