کد خبر: ۲۲۸۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

 پخش زنده برنامه مجله کشاورزی شبکه تلویزیونی بازار متوقف شد

پخش زنده برنامه مجله کشاورزی شبکه تلویزیونی بازار در آستانه یک سالگی تأسیس خود و به رغم تأمین بخشی از منابع مالی این برنامه از سوی وزارت جهاد کشاورزی از شب سه شنبه هفته گذشته به طور رسمی متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران(ایانا)، پس از این که برنامه زنده مجله کشاورزی شبکه تلویزیونی بازار که پارسال در هفته دولت و با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سابق شبکه بازار به طور رسمی آغاز به کار کرد، حال با گذشت مدتی از تغییر و تحولات مدیریتی در صدا و سیما، باتبی رئیس جدید این شبکه، طی دستوری اعلام کرده است تا زمان اجرای کامل تفاهم نامه بین وزارت جهاد کشاورزی و شبکه بازار و رفع مشکلات ناشی از تأمین منابع مالی، پخش زنده برنامه مجله کشاورزی از این شبکه متوقف شود.

براساس این گزارش، هر چند مدیران وزارت جهاد کشاورزی طی یازده فقره پرداخت، بخشی از منابع تفاهم نامه بین این وزارت خانه و شبکه بازار را پرداخت کرده است و بخش دیگر نیز به دلیل پاره ای از ایرادات شکلی در نحوه پرداخت مبلغ تفاهم نامه قرار است پس از رفع این ایرادات پرداخت شود؛ اما قطع یک دفعه پخش زنده برنامه مجله کشاورزی از این شبکه تلویزیونی پرسش برانگیز است.

این گزارش در ادامه یادآور شده است: البته برنامه های کشاورزی شامل سیمای آبادی، گزارش برگ سبز استانی و ... مانند گذشته از این شبکه پخش خواهد شد.

براساس این گزارش، ایجاد فرصت های برابر آموزشی برای کل جامعه کشاورزی، گسترش آموزش های عمومی و مهارت های کشاورزی در زمینه های گوناگون به منظور تغییر نگرش تمامی افراد جامعه به کشاورزی، فراهم کردن شرایط مناسب برای ارایه آموزش های تخصصی به منظور بالابردن کیفیت مهارت های فردی و حرفه ای بهره برداران به منظور ارتقای سطح بهره وری در بخش کشاورزی، انتقال یافته های تحقیقاتی و کاربردی محققان کشور به بخش کشاورزی و ... از اهداف کشاورزی تأسیس مجله کشاورزی شبکه تلویزیونی بازار به شمار می رود.

این گزارش در پایان خاطر نشان ساخته است: تأمین منابع مالی برای تهیه و تولید و تأمین برنامه‌های بخش کشاورزی در شبکه بازار ، تعیین و معرفی مشاوران علمی و تخصصی برنامه‌ها برحسب موضوع و ایجاد کار گروه تهیه مدیریت محتوا برای ارائه موضوعات و اولویت‌ها به شورای برنامه ریزی بخش کشاورزی، نظارت محتوایی و تخصصی بر برنامه‌ها، تعیین رویکردهای موضوعی و اولویت‌های تخصصی بر مبنای تقویم بخش کشاورزی برای ارائه اطلاعات به هنگام به شورای برنامه ریزی بخش کشاورزی، معرفی مدیران و کارشناسان وتولید کنندگان و کارآفرینان خبره برای حضور در برنامه‌های بخش کشاورزی از تعهدات وزارت جهاد کشاورزی به شمار می رود.

براساس این تفاهم نامه، ایجاد ارکان مناسب برای دستیابی به اهداف و راه اندازی بخش کشاورزی در شبکه تلویزیونی بازار شامل: گروه مدیریت و برنامه‌سازی بخش کشاورزی تحت عنوان گروه ویژه کشاورزی و شورای برنامه ریزی بخش کشاورزی نیز از تعهدات شبکه تلویزیونی بازار بوده است.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بینا
|
-
|
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
0
0
درسته چه کارد از دست ما برمیاد به عنوان بیننده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ درست نبود برنامه به این مفیدی بخاطرمسایل مالی تعطیل بشه.باید شبکه بازار باید یک پولی هم بده
نظر شما
ادامه