کد خبر: ۲۲۸۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

وبسایت «انجمن حمایت از حیوانات» نوشت:

در روزهای گذشته صدا و سیما و همچنین رسانه های مختلف وابسته به دلواپسین با انتشار خبری به آنچه «ترویج سگ و گربه بازی در مهدکودک ها» نامیدند اعلام خطر کردند. این رسانه ها با انتشار عکسهای برنامه های آموزشی انجمن حمایت از حیوانات در مهدکودک ها این آموزشها را ترویج غربزدگی نامیده و به مهدکودک ها و مسئولین هشدار دادند.

لازم به یادآوری است انجمن حمایت از حیوانات در راستای رسالت آموزشی خود و در جهت تاثیرگذاری بر کودکان٬ اقدام به اجرای برنامه های آموزشی در مهدکودک ها می نماید که در این برنامه ها کودکان با حیوانات آشنا شده و به آنها اصول مهربانی به حیوانات٬ نکوهش حیوان آزاری و لزوم توجه به محیط زیست آموزش داده می شود. در این برنامه ها کودکان بعنوان پلیس محافظ حیوانات کارت هواداری انجمن حمایت از حیوانات را دریافت می کنند.

انجمن حمایت از حیوانات امیدوار است با گسترده تر شدن اجرای این برنامه ها شاهد نسلی مهربان با حیوانات و محیط زیست باشیم.

با توجه به اینکه در اصول اخلاقی و مذهبی مهربانی به حیوانات بسیار توصیه شده است، این اقدام رسانه های اصولگرا در نفی این آموزش ها جای بسی تعجب و تاسف را به همراه دارد.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
0
0
پریروز تو رجانیوز دیدم.‏ عکس هم گذاشته بود.‏ راستی کسی میدونه ما تو چه قرنی هستیم و این تفکرات سخیف مربوط به چه قرنی است؟!‏
ناشناس
|
-
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
0
0
رسول اکرم فرمودند حیوانات بر گردن ما حق دارند .
حالا این تفکرات از کجا اومده نمیدونم . چون خود رسول اکرم به درمان سگی زخمی پرداختند .
dr. dampezeshk
|
-
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
0
0
کسي که مهر و عشق و عاطفه ندارد چرا تريبون و حتي حق اظهار نظر دارد ؟ !!! . برخي اشخاص بطور کلي با زيبايي و مهر و آنچه بااين دو اصل مرتب است مخالفند و سر ناسازگاري دارند. ساسا چه کسي گفته که حيوانات مربوط و در انحصار غرب هستند ؟؟؟؟ حيوان که غرب وشرق ندارد !! انسان و حيوان قرنهاست که در کنار هم زندگي مسالمت آميزي دارند
نظر شما
ادامه