کد خبر: ۲۲۷۸۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
مدیرکل دامپزشکی استان تهران طی احکامی جداگانه، «دکتر جواد شایان‌خواه» و «دکتر امیر انوری‌زاده» را به‌ترتیب به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان‌های فیروزکوه و شمیرانات منصوب کرد ...

حکیم مهر - به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، «دکتر سید اصغر برائی نژاد» مدیر کل دامپزشکی استان تهران، طی حکمی «دکتر جواد شایان خواه» را به سمت سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه منصوب نمود. در این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر جواد شایان خواه

با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه منصوب می گردید و امید است با اتکال به خداوند متعال و تحت زعامت مقام معظم رهبری و سیاست های اجرایی دولت تدبیر و امید و با بهره گیری از توان بالقوه نیروهای متعهد و متخصص زیرمجموعه و با ایجاد هماهنگی بین بخشی و برنامه ریزی اصولی در انجام وظایف محوله موفق وموید باشید.

دکتر سید اصغر برائی نژاد

مدیرکل دامپزشکی استان تهران

در این مراسم که توسط دکتر انتظاری معاون توسعه و منابع اداره کل انجام شد، از زحمات دکتر انوری زاده تشکر و قدردانی گردید و برای دکتر شایان خواه در سمت جدید آرزوی توفیق وموفقیت روز افزون گردید.

 

همچنین، «دکتر سید اصغر برائی نژاد» مدیر کل دامپزشکی استان تهران، طی حکمی جداگانه «دکتر امیر انوری زاده» را به سمت سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان شمیرانات منصوب نمود. در این حکم آمده است:

با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان شمیرانات منصوب می گردید و امید است با اتکال به خداوند متعال و تحت زعامت مقام معظم رهبری و سیاست های اجرایی دولت تدبیر و امید و با بهره گیری از توان بالقوه نیروهای متعهد و متخصص زیرمجموعه و با ایجاد هماهنگی بین بخشی و برنامه ریزی اصولی در انجام وظایف محوله موفق وموید باشید.

دکتر سید اصغر برائی نژاد

مدیرکل دامپزشکی استان تهران

در این مراسم که توسط دکتر انتظاری معاون توسعه و منابع اداره کل انجام شد از زحمات دکتر پیروی تشکر و قدردانی گردید و برای دکترانوری زاده در سمت جدید آرزوی توفیق وموفقیت روز افزون گردید.

 

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
0
0
رییس شهرستان انتصابش انقدر مهم نیست چرا اخبار مهم زدید?!!!!!
مدیر مسئول حکیم مهر
|
-
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
0
0
با سلام و احترام،
روال چینش اخبار در سایت حکیم مهر بدین صورت است که در هر روز، مهمترین خبر آن روز را در بخش «عناوین مهم» منتشر می نماید و اهمیت این خبر را بایستی با سایر اخبار منتشر شده در حوزه دامپزشکی طی 24 ساعت اخیر مقایسه نمود.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
0
0
دكتر جان تبريك
78
همکار البرز
|
-
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
0
0
دراستان البرز که مدیرکل تصمیمات عجولانه و بدون مطالعه در انتصابات داشتند انشاا... در جایگاه بالاتر یعنی تهران رویه را اصلاح کرده باشند
همکار دولتی تهران
|
-
|
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
0
0
خوشابحال دکتر انتظاری که هر مدیریی میاد باهاش کنار میاد ایکاش رمز موفقیتش را دیگران میدانستند تا ضرورتی به تغییر نبود
نظر شما
ادامه