کد خبر: ۲۲۵۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خوزستان، مدیر کل دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور در خوزستان با حضور در پایانه های مرزی استان از نزدیک روند عملکرد قرنطینه و فعالیتهای این اداره کل را مشاهده و بررسی نمود.

در اولین روز این بازدید «دکتر حسن ویشته» از مراحل قرنطینه و صادرات دام زنده در شهرستان های شادگان، خرمشهر و آبادان بازدید نمود و با نحوه چگونگی اقدامات دامپزشکی خوزستان در حوزه صادرات فرآورده های خام دامی و دام زنده آشنا شد و با بازدید از مرز شلمچه در جریان بارگیری فرآورده خام دامی به کشور عراق قرار گرفت.

وی با توجه به حجم بالای واردات و صادرات نهاده های دامی، فرآورده های خام دامی و دام زنده با وجود شرایط آب و هوایی نا مناسب، فعالیت همکاران در حوزه قرنطینه را قابل تقدیر دانست.

در ادامه این بازدید و در روز دوم سفر، دکتر ویشته طی بازدید از شهرستان بندر ماهشهر و سایت های ضدعفونی خودروهای حمل نهاده های دامی، روند نمونه برداری، ارسال نمونه به آزمایشگاه و جوابدهی، صدور مجوز ترخیص محموله های فرآورده های خام دامی و نهاد های خوراک دام و تخلیه محموله را مورد بازدید و بررسی قرار داد و ظرفیت های استان خوزستان در زمینه واردات نهاده های خوراک دامی و اقدامات دامپزشکی در این خصوص را چشمگیر برشمرد.

دکتر ویشته همچنین از انبارهای نهاده های خوراک دام و نهاده های ضایعاتی و محموله هایی که دچار تغییرات ارگانولپتیکی شده بودند و توسط پلمپ نواری دامپزشکی خوزستان برای اولین بار ضبط شدند بازدید نمود.

در روز سوم، دکتر ویشته در پایان بازدید خود طی جلسه ای با صادرکنندگان دام زنده و شرکت های پلاک کوب در استان ضمن گفتگو و صحبت هایی پیرامون تسهیل در فرآیند صادرات دام، به مسائل و مشکلات آنان پرداخت.

 

 

برچسب ها: ویشته، خوزستان،
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
تو اخبار گفته دما 53و شرجی/ چه شود
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
در حوزه صادرات فرآورده های خام دامی و دام زنده آشنا شد................................امیدواریم که آشنا شده باشند.همکار سازمان دامپزشکی
خادمی-دامپزشکی دولتی البرز
|
-
|
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
0
0
فقط دکتر عسکری رییس اداره قرنطینه از سمت چپ اول ... خیلی آقایی ... موفق باشید
نظر شما
ادامه