کد خبر: ۲۲۳۴۹
تعداد نظرات: ۲۰ نظر

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، در مراسمی که در مورخ 22/4/94 با حضور مدیرکل و روسای ادارات ستادی اداره کل دامپزشکی استان تهران درمحل سالن جلسات اداره کل برگزارگردید، طی احکامی از سوی دکتر برائی نژاد مدیرکل دامپزشکی استان تهران، «دکتر علی روستا» به سمت سرپرست اداره دارو و درمان، «دکتر امینی فضل» با حفظ سمت در اداره بازرسی به عنوان سرپرست اداره مبارزه با بیماریهای طیور، «دکتر رضایی» به عنوان سرپرست اداره امور آزمایشگاهها و «دکتر کریمی» به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی منصوب گردیدند.

دکتر برائی نژاد در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امید است بتوان با همت، تلاش و کوشش مضاعف در راستای اصل اقتصاد مقاومتی که به فرمایش مقام معظم رهبری یکی از اصول مهم و راهبردی در نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد و با اتکا به پتانسیل ها و ظرفیت های داخلی، اداره کل را به جایگاه واقعی برسانیم.

وی سپس از زحمات مسئولین و مدیران قبلی تشکر و قدردانی نمود و برای مسئولین جدید در سمت های جدید آرزوی توفیق روزافزون از درگاه ایزد منان نمود.

سپس احکام صادر شده توسط مدیرکل و با حضور حجت الاسلام بذری، دکتر کرمی معاون سلامت و دکتر انتظاری معاون پشتیبانی تقدیم روسای جدید گردید.

 

انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
0
0
بعله بعله به به
ميريم كه تبريك بگيم خدمت .......................
به نظر ميرسه اداره كل دامپزشكي استان تهران به شدت از كمبود نيرو رنج ميبره وگرنه سپردن سكان .................... به دست كسي كه كوچكترين اطلاعي از قوانين موجود در بخش نداره و همچنين سوابق كاري ايشان ............ مشخص است اشتباه تاريخي خواهد بود ....................
ناشناس
|
-
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
0
0
فكر ميكنم از اين به بعد حسابداري اداره كل دامپزشكي استان تهران همانند شبكه تهران بايد در سرفصلهاي حسابداري خود آيتم ........... را هم اضافه كنند چون به شدت مورد علاقه يكي از تازه منسوبين است ...............................
دامپزشک
|
-
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
0
0
علیرغم همه انتظارات ازمدیریت جدید بنظرمیرسدمدیرکل محترم به بن بست رسیدهاست.
س
|
-
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
0
0
انتخاب ............. نشان از تیزبینی،هوش و درایت دکتر برایی نژاد می باشد.ایشان در .............. موجبات تحولاتی شدند که در تاریخ دامپزشکی ایران بی نظیر است و اگر کسی باور ندارد از پرسنل ........... بپرسد.
دلسوز
|
-
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
0
0
عجیب است که چرا آقای دکتر برائی نژاد تغییر و تحولی برای ریاست اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل استان تهران در نظر نگرفتند! با وجود افراد با سابقه و با تجربه ای همچون دکتر امان الهی و دکتر چاووشی در این اداره چرا سکان این اداره بسیار مهم که با سلامت 13 میلیون تهرانی گره خورده است همچنان در دست ..................................................... میباشد؟!!! امیدوارم آقای دکتر برائی نژاد اصلاحات ضروری را بر اساس شایسته سالاری هر چه سریعتر در اداره دامپزشکی تهران اجرا نمایند و پست های کلیدی را به افراد صالح بسپارند.
دایورتی
|
-
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
0
0
آقای دلسوز! یکی از پستهای کلیدی داده شد دیگه.اگه به دلسوزان پستهای کلیدی داده می شد که اوضاع چنین ناگوار نبود.رییس .......... همون استان هنوز معنی tvn را نمیداند.بجای دلسوزی باید خون گریست که عده ای ..................................... پستهای کلیدی می گیرند.
مطلع
|
-
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
0
0
بنظرم باید خون گریست! به قول همکاران این آقایون که در اداره کل دامپزشکی تهران ریاست میکنند و در امتحان استخدامی خرداد ماه رد صلاحیت علمی شدند با چه پشتوانه ای میتوانند به ریاست خودشون ادامه دهند ؟!!! امیدواریم مدیر کل جدید با اخلاق و با تجربه استان تهران بتوانند مدبرانه افراد شایسته و با سابقه را سریعتر جایگزین نمایند.
دكتر صباغ
|
-
|
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
0
0
ضمن احترام به نوشته جناب مطلع عزيز
بايد خدمتتون عرض كنم كه انشا الله شما قبول ميشيد و تشريف مياريد بخش دولتي و بعد از اومدنتون دو تا نكته رو با تمام وجود درك ميكنيد
اول اينكه بخش دولتي همچين آش دهن سوزي نيست كه شما فكر ميكنيد
دوم اينكه كمي خودتون فكر كنيد ببينيد مبناي اين آزمون ميتونه درست باشه كسي رو كه تا مقطع دكتري درس خونده از نظر اطلاعات عمومي و هوش و غيره ارزيابي كنن تا صلاحيتش رو تاييد كنن خوب پس بر اين اساس بايد آفتابه گرفت سر تا پاي سيستم آموزشي اين مملكت رو كه خود بنده به اين امر مخصوصا تو اين ١٠ سال اخير اعتقاد خاصي دارم براي اثبات حرفم ميتونيد مراجعه كنيد به كيفيت هيئت علمي هاي اخير دانشگاهها تا مبناي انتخابشون رو درك كنيد
سوم اينكه وقتي يه مدت شما بصورت قرارداد و طرح و غيره وارد سيستم شديد و سيستم تمام سالهاي طلايي عمرتون رو براي پيشبرد اهداف خودش گرفت طبيعتا شما در راستاي امور اجرايي كاناليزه شديد و محفوظات دانشگاهيتون كم كم كمرنگ ميشه حالا اونوقت مياييد تو يه آزمون شركت ميكنيد با كساني كه مثل شما دغدغه كاري و فكري ندارند
از طرف ديگه تمام اين دغدغه ها رو كه رد كرديد و وارد سيستم شديد افرادي رو ملاحظه ميكنيد كه هنوز مهر استخدامشون خشك نشده ماموريت آموزشيشون شروع ميشه يعني اينكه طرف استخدام ميشه و با دريافت حقوق كامل و ماموريت و اضافه كار هفته اي يك تا دو روز اداره تشريف ميارن و بقيه روزها رو با سهميه هاي خاص تشريف ميبرن براي ادامه تحصيل و كارهاي اجرايي مجموعه براي اون عده قليلي كه سهميه و پارتي و غيره ندارن باقي ميمونه
اين ميشه نتيجه اون چيزي كه به اسم بي كفايتي تو سيستم دولتي مشاهده ميكنيد بعد شما تشريف مياريد اينجا افراد رو بدون شناختن و اطلاع زير سوال ميبريد و فكر ميكنيد دست گذاشتيد روي نقطه ضعف اصلي
خير قربان اون كساني كه شما در موردشون صحبت ميكنيد سابقه بيش از ٤٠٠ تن ضبط محموله هاي غير مجاز و فاسد رو دارن و عمرشون رو براي اينكار گذاشتن
انشا الله اگه فرصت باشه بيشتر براتون از اين وضعيت شلم شوربا خواهم نوشت تا شما هم بيشتر با جايي كه ارزوي وردش رو داريد اشنا بشيد
ناشناس
|
-
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
0
0
مقاله دکتر صباغ جالب بود.کاری به ضبط 400 تن هم ندارم،اما متاسفانه حداقل در استان تهران چیزی بنام معدوم سازی وجود نداشت و صرفا روی صورتجلسه نوشته می شد و وارد زنجیره غذایی می شد.معدوم سازی واقعی در استان تهران مدیون تلاش و پیگیری مهندس رحیمی رییس محترم حراست استان تهران می باشد که خداوند پاداش نیک به ایشان عطا نماید.لازم بذکر است که درشروع این معدوم سازی واقعی پیگیری چند مسوول فنی دلسوز (شلوغکار)هم نقش داشت.
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
0
0
آقا يا خانم بي اسم
معلومه شما بدجوري كارتون پيش آقاي ............. گير كرده وگرنه از نظر فني و سازماني ايشون همونطور كه خودت گفتي مسئول .......... هستند و هيچ گونه تخصصي در زمينه بهداشت مواد غذايي ندارند اداره كل اون استان معاون فني داره رييس نظارت داره و همينطور كارشناسهاي مربوطه رو بنابر اين براي رسيدن به اهداف خودتون كار رو از مجراي اصليش خارج نكنيد كه بدعت خواهد شد ولي از هدف شما خيلي خوشم اومد چون اينطور كه شما نوشتيد تمام كاركنان اون اداره ...................... كه اقاي ............ جلوشون رو گرفت حالا با اين كارتون ميخواهيد كي رو خراب كنيد الله اعلم
ايشالا كه يا زودتر استخدام بشيد يا خدا نسل ................... رو از زمين بكنه
مسئول فنی دلسوز
|
-
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
0
0
باسلام و احترام،
جناب آقای دکتر صباغ حرف شما کاملا متین، بنده کامنتهای دوستان را که خواندم این برداشت را داشتم که ریاست بخش های حساس و کلیدی اداره کل نیاز به افراد با تجربه که عمر طولانی در این راه خصوصا حفظ بهداشت عمومی صرف کرده اند دارد و بایستی سلسله مراتب رعایت شود. شما میدانید ما دامپزشک هستیم و عموما درس مدیریت نخوانده ایم پس اینجا تجربه است که میتواند یک دامپزشک را یک مدیر موفق در بخش مربوطه کند. این دوستان هم که مواردی را مطرح کرده اند مسلما موارد خاصی را در سوء مدیریت این آقایون مشاهده کرده اند، که خوب ماحصل همان جوانی و بی تجربگی است در غیر این صورت هیچ کس نمیخواهد یک مدیر خوب را از دست بدهد. بهرحال اگر این آقایون قراردادشون با دولت تمدید شد و نهایتا موفق شدند استخدام رسمی شوند و کسب تجربه کافی کردند نوبت آنها هم برای تصدی پست ریاست و مدیریت در آینده خواهد شد و مطمئنا تا آن زمان هم میز ریاست برازندشون خواهد شد. ضمنا توجه شما را به این نکته هم جلب می کنم که 400 تن محموله توسط چه اشخاصی شناسایی و ضبط شده است (به نام یکی و به کام دیگری نباشد!)، فکر میکنم اگر بدقت ریشه یابی کنید ضبط این 400 تن هم ریشه اش به همان افراد با تجربه و کار کشته برمیگردد... در خصوص امتحان استخدامی نظر ینده این است که بهر حال این یک امتحان فانونی برای ورود به بخش دولتی است سالها این رویه صحیح رعایت نشده و بسیاری از دوستان از کانالهای مختلف مشروع و غیر مشروع استفاده کرده اند و وارد سیستم دولتی شده اند، یک جا باید جلوی این قضیه گرفته شود و افراد شایسته وارد سیستم دولتی شوند و سکان امور را در دست بگیرند. متاسفانه بسیاری از همین آقایون قراردادی پشت میز نشسته اند و همکاران دیگر را افراد بی سواد و بی مصرف خطاب میکنند، اولا باید سوال کرد این جسارت را از کجا کسب کرده اند؟ و به قول شما چطور میتوانند همکاران دامپزشکی که تا مقطع دکترا درس خوانده اند را به این شکل مورد خطاب قرار دهند؟! تا آنجایی که بنده اطلاع دارم و از اشخاصی که در امتحان استخدامی شرکت کرده بودند سوال کردم، بخش تخصصی امتحان استخدامی با ضریب بالاتر در امتحان لحاظ شده بود و دوستان میتوانستند از این بخش نمره بالاتری را کسب کنند که بیشتر مطابق با فعالیت آنها بوده و بهرحال یک دامپزشک بایستی آن اطلاعات پایه را بلد باشد و نمیتوان به این شکل توجبه کرد که چون وارد سیستم دولتی شده اند و درگیر مسائل اجرایی هستند پس باید اطلاعات پایه دامپزشکی را هم از یاد ببرد. بر عکس یک مدیر موفق بایستی علاوه بر کارهای اجرایی مطالعه داشته باشد و حتی با مسائل تخصصی روز دنیا آشنا شود و آنها را در سیستم مدیریت کلان خود بکار گیرد و سیستم را اصلاح نماید. همچنین معتقدم ریاست بخشهای مهم دامپزشکی باید در دست افراد باهوش و با اطلاعات عمومی قوی باشد تا بتواند از عملکرد و طرحهای پیشنهادی بخش مربوطه در جلسات اداری دفاع کنند، پس این مدیر بایستی بتواند در یک امتحان استخدامی ساده هم از عهده بخش هوش و اطلاعات عمومی سربلند بیرون بیاید. عذر خواهی میکنم که مطلب طولانی شد و سرتون را بدرد آورم.
خیر خواه
|
-
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
0
0
بالاخره باید یکنفر مکتوبات غیر قانونی را که دیگران امضا نکردند را امضا کنه دیگه،چقدر سخت می گیرید.اما خدایی انتظار بر این است که رییس اداره ای دستورالعملهای مربوط به اون بخش را از فایلش بیرون بکشد و بخواند و فکر نمی کنم این عمل حل کردن معادلات بی پاسخ اینیشتین باشد.من از مسوول فنی دلسوز تقاضا دارم 15 روز دیگه دندون رو جیگر بذارند.
دكتر صباغ
|
-
|
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
0
0
يكي از سوء تعبيرهايي كه در خصوص بخش دولتي صورت ميگيرد قائم به فرد بودن سيستم است بسياري از نوشته هاي دوستان به فرد اشاره نموده است در صورتيكه اولين اشتباه ما از همين جا نشات ميگيرد سيستمي كه قائم به فرد شد اشتباهات در آن الي ماشاء الله بالا ميگيرد
نكته اول اينكه ادارات دولتي ما بايد از حالت فرد محور خارج شوند و به سمت مديريت مشاركتي فراخوانده شوند در اين حالت جلوي بسياري از خطاها گرفته خواهد شد
نكته دوم اينكه رويه بسياري از امور جاري در سيستم دولتي از طرف سازمان مركزي مشكل داشته و به هيچ عنوان متناسب با نيازمنديهاي مراجعان و امكانات موجود در بخش ها نمي باشد و بر همين اساس هر دو طرف به مشكلات اساسي برخورد مي نمايند كه هريك از چشم ديگري ميبيند
راه حل موضوع هم عبارتست از دستور اكيد رياست محترم سازمان به كارشناسان سازمان مركزي در خصوص تدوين قوانين بجاي پرداختن به امور كارشناسي و دوم اينكه مجموعه اداري بجاي خرد فردي از خرد جمعي براي حل مشكلات استفاده نمايد
در انتها هم لازم ميدانم دوستاني كه نظرات دلسوزانه اي در خصوص تعويض مسئولان يك استان دارند تشريف ببرند در همان استان و ضمن ملاقات با مديركل نظات خود را شخصا به ايشان منتقل نمايند شايد شما مسائلي را ميدانيد كه مدير كل از آن بي خبر است
با فرمايشات جناب مسئول فني دلسوز نيز كاملا موافقم و تصور ميكنم كه بسياري از افرادي كه در دوره آن مرد كه رفته است وارد سيستم شدند بدون هيچ گونه رقابتي و تعيين صلاحيتي و همچنين در برخي موارد با اجحاف در حق ديگران و صد البته با تساهل و تسامح برخي مديران كل و معاونين استاني و همچنين منفعل بودن مسئولين كارگزيني وارد سيستم شده اند كه نتيجه موضوع همين امري است كه شما ميبينيد
يعني بيسوادي - منفعت طلبي و سودجويي - باند بازي و جناح بندي و در انتها بيكاري انسانهاي شايسته و يا فعاليت در اموري بسيار پايين تر از سطح آنها
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
0
0
از نظر من بسیاری معضلات وبی لیاقتی ها با تایید گفته های دکتر صباغ مربوط به دوران آن مرد که رفت میباشد وجالب آنکه برخی مدیران آن دوره مثل اینکه مهره مار داشته باشند، علی رغم کارنامه مخربشان در عملکرد فنی و کارشناسی، از سکوی پرتاب در دولت تدبیر و امید پرواز را تجربه کردند. نمونه آن ...................... شاید یک دوست.
متاسف
|
-
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
0
0
با تبریک عید سعید فطر.من هم با شاید یک دوست موافقم.متاسفانه در پستهای مدیریتی سوابق فردرا در نظر نمی گیرند.شما موزامبیک هم برید نمی توانید این موضوع را مشاهده کنید که یکنفر هر جا رفته (چه کارشناس چه ریاستی) کلا ................ و ............... دوباره رییسش می کنند.
ناشناس
|
-
|
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
0
0
برادر عزیزم دکتر برآیی نژاد شما جزء. نیروهای ارزشی هستید آقای دکتر ................................... حالا شما به این فرد پست در اداره کل میدهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مسئول فنی
|
-
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
0
0
با همکاران کاملا موافقم، دکتر برائی نژاد باید هر جه زودتر تا دیر نشده در .............. تهران اصلاحات لازم را انجام دهند و میراث ناخوشایند آن مرد که رفت را در جای دیگری که در حد و اندازه و مستحق است بکار گیرند، در غیر اینصورت همه باید منتظر اتفاقات ناگوارتری باشیم !!!!!
نگهبان فنی
|
-
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
0
0
با جابجایی ارث آن مرد که رفت و این مرد که آمد،مشکل مسوولین فنی حل نمی شود.از آقایان انتظار اجرای قانون بیجاست اما حداقل آزاده باشند و اجازه دهند این قشر بدبخت تکه نان کوفتی را به خانه شان ببرند.
دلسوز
|
-
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
0
با سلام،تمامی نقطه نظرات خواندم در اینجا یک سوال پیش می اید و این موضوع که ما دامپزشکان در تمامی رده هااز کاردان تا متخصص،از خصوصی تا دولتی چه فعالیتی چه تلاشی برای اعتلای دامپزشکی انجام داده ایم؟ایا جز این نیست که ....
همکار دامپزشکی دولتی البرز
|
-
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
0
0
این دوستی که میفرمایند دکتر برایی در مسئولیت قبلی باعث تحولات شدند اشتباه میکنند تحولات در سیستم اداری معنی ندارد یکسری وظایف در کنار محدودیتها وجود دارد که باید مدیریت شود من با قریب به 20 سال تجربه مدیریتی نمی دانم منظور از تحول در اداره چیست ؟ سعی نماییم واقعیتها و مستندها را ذکر کنیم و از توصیفات کلی پرهیز کنیم الحمدل... دامپزشکی دستگاهیست که تحصیلکرده دانشگاهی زیاد دارد باید دانشگاهی حرف بزنیم اشکالات را هم مستند بیان کنیم تا خوانندگان بهره برند
نظر شما
ادامه