کد خبر: ۲۲۰۲۳

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از حضور بیش از ۲۷۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت دامپزشکی و صنایع وابسته در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم مهری سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص جزئیات برگزاری این نمایشگاه گفت: با برگزاری این نمایشگاه می توان شاهد توسعه حوزه دام و طیور در استان بود البته به طور یقین می توان از این فرصت برای توسعه صادرات مواد مرتبط با دام و طیور به دیگر کشورها بهره برد.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم ظرفیت های بسته بندی و فرآوری محصولات خود را به حداکثر برسانیم می توان به خوبی شاهد توسعه صادرات این محصول به کشورهای خارجی بود زیرا اکثر این کشورها واردکننده گوشت محسوب می شوند.

مهری با اشاره به حضور شرکت های داخلی و خارجی در این نمایشگاه گفت: در مجموع ۲۷۰ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت که از این میان ۵۰ شرکت مربوط به کشورهای خارجی هستند.

وی ادامه داد: این شرکت ها از کشورهایی همچون آلمان، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، ارمنستان، اسپانیا، افغانستان، جمهوری آذربایجان، چین، سوریه، عراق، نخجوان، هلند و هند در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه شرکت هایی که در این نمایشگاه حضور دارند، تامین کننده مواد اولیه، افزودنی ها و مکمل های خوراک دام و طیور هستند، گفت: امیدواریم از این فرصت به نفع توسعه صادرات و پیشرفت صنعت دام استان بهره ببریم.

گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دامپزشکی، دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته، ۳۰ تیر لغایت دو مرداد ماه سالجاری در مرکز نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود.

 

 

نظر شما
ادامه