کد خبر: ۲۱۹۰۲
تعداد نظرات: ۲۲ نظر
لازم به ذکر است که «دکتر سید اصغر برائی‌نژاد» از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری سرپرستی اداره کل دامپزشکی استان تهران را بر عهده داشت ...

حکیم مهر - دکتر خلج در مراسم معارفه مدیرکل دامپزشکی استان تهران اظهار داشت: نظارت بر بهداشت عمومی از سجده های طولانی سازمان دامپزشکی کشور است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، دکتر مهدی خلج در همایش معارفه مدیر کل دامپزشکی استان تهران ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و هفته جهاد کشاورزی گفت: که تلاش جهادی تنها پله کوچکی از شهادت کمتر است و تمامی تلاشگران عرصه بهداشت کشور در این جهاد مقدس سهیم و تاثیرگذارند.

وی پس از تشکر از تلاش های دکتر محمدرضا حزبئی، آرزوی توفیق خدمت برای ایشان نموده و ضمن تبریک به دکتر سید اصغر برائی نژاد عنوان کرد: تهران تجلی گاه اقتدار ملی جمهوری اسلامی ایران است و تلاش های ما در تهران علاوه بر انعکاس در سطح ملی، در بسیاری از موارد انعکاس بین المللی داشته و همگی می بایست دست در دست یکدیگر داده و استان تهران را به نقطه ای برسانیم که زیبنده نظام اسلامی بوده و همچون نگینی درخشان می بایست آنرا پاس بداریم.

رئیس سازمان دامپزشکی افزود: حرفه مقدس دامپزشکی در دو بعد بسیار مهم حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران تاثیر گذار است که یکی از آنها بهداشت و سلامت عمومی جامعه است و دیگری تاثیرگذاری این رشته بر اقتصاد ملی ماست و از سوی دیگر به دلیل قرار گرفتن کشور ایران در منطقه پر خطر، نقش سازمان دامپزشکی کشور در حفظ و حراست از دو هدف فوق را دو چندان می نماید؛ در همین زمینه همکاری های مشترکی با سایر وزارت خانه ها و نهادهای دخیل در بهداشت عمومی داشته ایم که از آن جمله می توان به همکاری های استراتژیک و مهم در خصوص بیماری های منتقله از دام به انسان اشاره نمود و در راستای این همکاری ها نیازمند تامین اعتبارات برای تداوم این فعالیت های مهم و حیاتی که هر یک از آنها مصداق یک پروژه مدیریت بحران مستقل می باشد هستیم.

دکتر خلج همچنین از پیگیری ها و دستورات مهم و تاثیرگذار مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ممنوعیت ورود دام از مرزهای شرقی تشکر نموده و اظهار داشت: با تلاش های شبانه روزی پرسنل دامپزشکی و نیروی انتظامی، نشت دام از شرق کشور به داخل به سمت صفر متمایل شده است که موفقیت بسیار مهم و تاثیرگذاری در صیانت از بهداشت عمومی و اقتصاد ملی کشور خواهد بود. در خصوص بعد بین المللی دامپزشکی باید عنوان نمائیم که فقط طی سال گذشته بیش از 31120 مجوز بهداشتی برای محصولات صادراتی کشور توسط سازمان دامپزشکی کشور صادر گردیده است که اگر صدور مجوز بهداشتی دامپزشکی را شرط لازم برای امر صادرات بدانیم، اهمیت نقش دامپزشکی را بیشتر درک می نمائیم و جالب است بدانیم که استان تهران بخش اعظمی از این مجوزها را صادر نموده است.

وی در ادامه گفت: در زمینه بهداشت کشتارگاه ها قبلاً نیز تاکید نموده ام که مطابق با رویه ای که در تمام کشورهای پیشرفته دنیا حاکم است تلاش ما برای استقرار دامپزشک ناظر بهداشتی دولتی و پیاده سازی سیستم های مدیریت GMP، HACCP و سایر سیستم های کنترل بهداشتی و کیفیت بین المللی بصورت شبانه روزی در سازمان دامپزشکی کشور دنبال می شود و در این خصوص اعلام می نمائیم که مراکز تولید، استحصال و عرضه، می بایست بر مبنای الگوی اعلامی توسط سازمان دامپزشکی کشور ساماندهی شوند و در این خصوص سازمان دامپزشکی کشور در سطح ملی آماده سرمایه گذاری مشترک با استان ها می باشد و انتظار داریم با توجه به جمعیت استان تهران که 17 درصد جمعیت کشور را پوشش می دهد، استان تهران در این خصوص پیشرو باشد.

وی در انتها یادآور شد: تلاش ما در سازمان دامپزشکی کشور آمیختن تجربیات بین المللی با مقتضیات ملی است و این پیشرفت و بومی سازی را در جلسات منظم سه ماهه با حضور مدیران کل پیگیری می نمائیم.

همچنین در این جلسه با حضور دکتر خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور، دکتر قائمی از استانداری تهران و اکبری شریف از سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و دکتر خداویردی زاده معاون توسعه منابع سازمان دامپزشکی کشور، جلسه رسمی معارفه دکتر برائی نژاد به عنوان مدیر کل دامپزشکی استان تهران برگزار شد.

در این جلسه دکتر برائی نژاد ضمن تشکر از حضور میهمانان و حسن نظر رئیس سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت: اداره کل دامپزشکی استان تهران به دلیل نظارت بر بهداشت عمومی بیش از 13 میلیون نفر در سطح استان و فعالیت گسترده در امر تولیدات دامی و واردات و صادرات، دغدغه های فراوانی را برای مسئولین آن ایجاد می نماید و شرایط حاکم بر تهران ویژه است و امید می رود با اتکاء به توان تخصصی یکایک پرسنل خدوم و زحمتکش اداره کل دامپزشکی استان تهران بتوانیم افتخار دیگری برای تهران، این تجلی گاه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بیافرینیم.

 

خبر مرتبط:

انتصاب «دکتر سید اصغر برائی‌نژاد» به عنوان سرپرست اداره کل دامپزشکی استان تهران

 

 

انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
0
0
پس دکتر حزبه ای کجاست؟ اگر صرفا تبدیل سرپرستی به مدیرکلی بود که نیاز به جلسه و عکس و فیلم نداشت!!
همکار
|
-
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
0
0
انتصاب به جا و شایسته دکتر برایی نژاد رو که موجب برکت و شور و شعف در کارمندان اداره کل دامپزشکی استان تهران شده است را تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون داریم
بخش خصوصی
|
-
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
0
0
ضمن تبریک به دکتر برایی نژاد امیدوارم همان رویه ای که در استان البرز شاهد بودیم (حمایت بی شائبه از بخش خصوصی- احساس مسئولیت و ...) را در استان تهران نیز شاهد باشیم
dvm
|
-
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
0
0
دکتر برایی نژاد مقتدرترین و عادل ترین مدیر دامپزشکی است. همیشه پایدار و برقرار باشند انشاءالله.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
0
0
این آقای طرفدار دکتر حزبئی ، هر وقت املای درست اسم دوستش رو یادگرفت، بعد ما حرفاشو گوش میدیم.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
0
0
این انتخاب رو به همکاران استان تهران تبریک میگم و این انتصاب نشان دهنده شرایط نابسامان استان تهران داره که نیاز به یک مدیر باتجربه و توانمند جهت سامان دهی به شرایط استان روداشت و آقای دکتر خلج به درستی دکتر برایی رو انتخاب نمودند
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
0
0
تا آنجایی که ما اطلاع داریم کارکنان اداره کل دامپزشکی استان تهران بی صبرانه منتظر مدیرکل شدن جناب دکتر برایی نژاد بودند.
دامپزشک
|
-
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
0
0
متاسفانه بجای برنامه ریزی ومبارزه باانفلوانزای مرغی که درحال گسترش است مسئولان به انتصابات ............. میپردازند.
محفوظ
|
-
|
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
0
0
برکناری دکتر حزبئی کار ............ باریسک بالا برای دکتر خلج بوده است ولی متاسفانه حساسیتهایی که دکتر خلج درمورد تهران دارند میبایست توانمندترین فرد بلحاظ دانایی و تجربه اجرایی انتخاب می شد دکتر برایی مدیر با تجربه است ولی نه برای تهران بلکه برای استان کوچک . هرچند عملکرد ایشان از زبان همه همکاران البرز نشان میدهد نگاه ورفتارکلان وآینده نگر در مدیریت ندارند معمولا به جزئیات میپردازند و تلاش میکنند کمترین ریسک و یا تغییر در وضعیت ها اتفاق افتد ایشان در چند سال اخیر اغلب ساعت 6 صبح تا 6 عصر در اداره بودند و وقت خود را عمدتا برای مسائل خرد و جاری اداری صرف میکردند . اصولا توانایی علمی خوبی در پیگیری موضوعات فنی ندارند و معمولا مشاوره هایی که ریسک مدیریتی دارند را نمی پذیرد اینها عین واقعیت است ولی چطور میشود به آقای دکتر خلج رساند ... یک نکته حاشیه اینکه .............................لطفا بدون سانسور درج شود
روح اله
|
-
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
0
0
انتخاب شایسته ی دکتر برایی نژاد رابه ایشان تبریک میگویم .کاربسیار سختی پیش رو دارندمخصوصا باخرابکاریهای ...................
ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
0
0
آقای محفوظ که کاملا مشخص است چه کسی هستید!!! آیا اینکه دکتر برایی نژاد از 6 صبح تا 6 عصر در اداره بودند و حتی کمترین مسائل کارمندان و ارباب رجوع های خود را حل می کردند گناه ایشان است؟ در کدام مورد دست به ریسک نزدند؟ در کدام بخش موفق نبودند؟ به لحاظ فنی کدام بخش استان البرز در این 4 سال عقب ماندگی داشته است؟ کلی گویی و تهمت زدن کار انسان های ضعیف است. اگر برهانی داشتید در این توطئه های خود موفق می شدید. که خداوند حامی و حافظ فرد رئوف، مقتدر ، با صلابت و مهربان همچون پدری برای کارمندان خود مثل دکتر برایی نژاداست. از خداوند برای شما طلب مغفرت می کنم . باشد که مدیرکل بعدی را کمتر اذیت کنید.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
0
0
اتفاقا با شناختی که از دکتر برایی نژاد داریم ایشان بسیار ریسک پذیر بوده و در مواردی که کمتر مدیری توانایی برخورد با مسئله را داشته با مدیریت هرچه تمامتر به استادی به انجام رسانده اند.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
0
0
وقتی رفاه کارکنان بهتر شود، وضعیت فنی هم پیشرفت میکند، چراکه کارمند وقتی خیالش آسوده باشد و دغدغه نان نداشته باشد بهتر به کارهایش رسیدگی می کند.
کارشناس دولتی در البرز
|
-
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
0
0
از سایت حکیم مهر متشکرم که فضای مناسبی در اختیار مجموعه دامپزشکی گذاشته تا اظهار نظرها را ببینیم ایکاش به برخی نظرات صحیح مسئولان مربوط پاسخ دهند
همکار طرحی تهران
|
-
|
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
0
0
ما همه همکاران اداره کل تهران از تشریف فرمایی دکتر برایی نژاد بسیار خوشحال شدیم. همه همکاران احساس امنیت و شادی می کنند. همه همکاران بخش خصوصی هم ابراز شادمانی کرده اند. و امیدوار شده اند .................. وصف مدیریت خوب ایشان را همیشه از همکاران باسابقه این اداره کل می شنیدیم. بسیار خوشحالیم و برای دکتر برایی نژاد آرزوی توفیق داریم.
صالحی
|
-
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
0
0
بدون توجه به درستی یا نادرستی نام نظردهنده و انشاا... بدون سو ظن به کسی در رابطه با مطلب ارائه شده ؛1- اصولا انتخاب مدیر غیر بومی مجرب جهت ایجاد تحول در استان البرز بجا بوده است زیرا اغلب مدیران فعلی بشکلی بدهکار بخش خصوصی بودند و ارتباط نادرست آنان را دکتر برایی نتوانست یا نخواست جمع کند ونیاز است تحولی در نیروی انسانی واصلاح انجام گیرد 2- با احترامی که به طرفداران دکتر برایی قائلم ایشان کلان نگر نیستند ومدیریت راکد و روزمره دارند و در انتصابات و تصمیمات خیلی عجول برخورد میکنند بهمین دلیل تشخیص اشتباه و تغییرات سریع مدیریتی در معاونت اداری پشتیبانی ؛حراست ؛ساوجبلاغ و ... ازجمله مثالهایی بود که مسئولیت آن در درجه اول با دکتر برایی بود. خودشان بارها اشاره داشتند ؛دامپزشکی مثل قبل نمیتواند قوی مطالبات خود را پیگیری کند چون عذر مدیر را میخواهند ؛چطور میتواند برنامه های رییس سازمان را پیگیری کنند
مهران
|
-
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
0
0
خیلی جالب است !!! عوام فریبی تا این اندازه ؟!!! خیلی از تعاریف موجود در این کامنتها ( تعریف و تمجیدها ) دست پخت خانمی است که بدون دادن هیچگونه آزمون و از روی پارتی بازی توسط ...................... استخدام شده اند . و صد البته به احتمال زیاد با هماهنگی خود ایشان . وگرنه همگان دانند ایشان نه در مدیریت که در عوام فریبی بسیار استاد تشریف دارند !! از نظر فنی بسیار ضعیف که ابرخی مواقع از ساده ترین دستورالعملهای سازمان دامپزشکی بی اطلاع تشریف دارند و انقدر که دنبال ................ هستند هیچگاه به امورات آنچنان که شایسته است نمیتوانند رسیدگی کنند .
دستاوردهای درخشان ایشان برای استان البرز اداره کل داغون و چند اداره استیجاری و ....
از همکاران محترم سوال میکنم ؟!
چطور میشود همکارانی از استانهای دور و البته جملگی از جنس مونث پس از هماهنگی با ایشان از استان مربوطه استعفاء داده و بلافاصله در استان البرز و به دستور ................... استخدام و پس از اندک مدت زمانی هم امتیازاتی نظیر پست کارشناس مسئول ، رتبه ارشد و .... بگیرند ؟!!!
کل استان البرز در گذشته 2 شهرستان استان تهران بود . ........................ چطور از پس استان تهران بر خواهد آمد ..............................
احمد
|
-
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
0
0
اواز دهل از دور خوش است مدیری که ................... ایا مدیر مناسبی برای ادامه فعالیتش است مدیری که کاملا در تصمیم گیریها عجولانه ................ و استرس زا وموفقیتش را مدیون دیگران است
امید
|
-
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
0
0
همکاران اداره کل تهران فکر می کنند جناب دکتر چه پولهائی روانه جیب کارمندان این استان کرده اند ؟!!
نه عزیزان - اضافه کار همکاران عادی 200 تومان - روئسای شبکه 300 تومان و برای خودشان 1/5 میلیون تومان
ضمنا اعتبار ادارات را روسای شهرستان از فرمانداری گرفته و برنامه بودجه استان نسبت به جذب آن اقدام میکند و ارتباط چندانی با مدیر کل ندارد .
جمعی از دوستانتان در اداره کل دامپزشکی البرز
|
-
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
0
0
برادرانم محفوظ ،کارشناس دولتی البرز، مهران، احمد و امید، چه نوشتارهای با شکوهی! چقدر این مطالبی که نوشتید مارو یاد برادر بزرگترتون ........... میندازه و استخدام بدون آزمون و ضابطه اش و پیشرفت¬های پی در پی و بدون بنیه علمی و فنی¬اش
کارشناس دولتی البرز
|
-
|
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
0
0
انتصاب بجا نبود دکتر برائی در ارزیابی نیروها-نیروسازی برای بخشهای مدیریتی ضعیف بوده است در نظارت بر بهداشت عمومی بویژه پیگیری تخلفات بهداشتی در واحدهای بزرگ ..................... سیاستش این بود که حمایت وجود نداره پس باید در برخوردها حواسمان باشد قوی عمل نکنیم هدف صیانت از اقتدار سازمان نبود
چهانی
|
-
|
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
0
0
آقای دکتر حزبئی میتوانست قدر شرایط خوبش را بداند در خوزستان نیز بیشتر دنبال مسائل خارج سازمانی بود و کمتر به مجموعه دل می بست امیدوارم مدیران دامپزشکی قدر نیروهای خود را بدانند بفکر هم افزایی باشند ............................ بفکر حل مشکلات هم باشند و در رشد همدیگر کمک کنند
نظر شما
ادامه