کد خبر: ۲۱۶۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، "دکتر پیرانی" مدیر کل دامپزشکی استان ایلام گفت: فعالیتهای کارکنان دامپزشکی از مصداق های عینی و بارز همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

مدیر کل دامپزشکی استان ایلام در دومین جلسه شورای هماهنگی اداره کل دامپزشکی با اعلام این موضوع گفت: مراجعه روزانه اکیپهای دامپزشکی به واحدهای دامی و روستاها و مناطق عشایری و ارائه خدمات لازم به دامداران نمونه ای بارز و عینی از همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

پیرانی افزود: در سال جاری با اجرای برنامه های مختلف پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دام طیور، آبزیان و زنبور عسل ونظارت دقیق بر مراکز تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی بر اساس دستورالعملهاو پروتکل های سازمان دامپزشکی کشور اقدامات لازم در خصوص حفظ سرمایه دامی استانی و تامین امنیت غذایی جامعه بعمل خواهد آمد.

در پایان این جلسه مسئولین ستادی اداره کل دامپزشکی برنامه های سال 94 را تشریح نمودند؛ همچنین روسای ادارات دامپزشکی شهرستانها با بیان مسائل و مشکلات کاری، پیشنهادات لازم را برای انجام بهتر و مطلوب تر خدمات دامپزشکی بیان نمودند.در پایان جلسه از هفت نفر از همکاران بازنشسته سال 94 با اهداء لوح تقدیر قدردانی گردید.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر دامپزشک
|
-
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
0
متوجه نشدم ما همزبان با دولتیم یا ملت؟؟ ما دامپزشکان دولت محسوب میشویم یا ملت؟؟
ولی حقیقتش اینه نه دولت با ما راه میاد نه ملت. دولت که هیچ استخدامی برای صنف و رشته ما نداشته جز موارد بسیار محدود، ملت هم که لطف چندانی به قشر زحمتکش ما ندارند. بهتر است واقع بین باشیم و در راستای حل مشکلات قدم برداریم نه توجیه مساعل و تقدیرهای بی مورد(البته از نظر بنده).
نظر شما
ادامه