کد خبر: ۲۱۵۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

دکتر محمدرضا صفری، رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در سفری دو روزه به شهرکرد با مسؤولان دانشگاه این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی، در جلسه هم‌اندیشی برگزاری «سومین کنگره‌ی بین‌المللی فارماکولوژی و علوم دارویی دامپزشکی» که در محل دانشگاه شهر کرد برگزار شد، دکتر شجاعی، مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری چهارمحال و بختیاری، دکتر نجاتی مدیرکل دامپزشکی استان، دکتر رضایی رئیس شورای نظام دامپزشکی استان، دکتر شمس‌اسفندآبادی رییس دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد، دکتر نعمت‌اللهی مدیر گروه همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه، دکتر حبیبیان دهکردی مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دکتر بیغم صادق مدیر امور پژوهشی دانشگاه، و دکتر کبوتری رئیس پژوهشکده بیماری‌های مشترک انسان و دام حضور داشتند.

 

دکتر صفری در این دیدار ضمن برشمردن ظرفیت‌های بالقوه کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد به عنوان یکی از قدیمی‌ترین دانشکده‌های دامپزشکی در سطح کشور یاد کرد و بر استفاده از ظرفیت کنگره‌ی بین‌المللی فارماکولوژی و علوم دارویی دامپزشکی در انتقال دانش و تجربیات به کشورهای منطقه تأکید کرد.

دکتر شجاعی، مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری استان نیز بر پیوند نتایج کنگره در راستای حل مشکلات بومی استان تأکید نمود.

همچنین در این جلسه دکتر سعید حبیبیان دهکردی دانشیار فارماکولوژی دانشکده دامپزشکی و مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهرکرد به عنوان دبیر کنگره و دکتر حسینعلی عرب، دانشیار فارماکولوژی دانشگاه تهران به عنوان رییس کمیته علمی کنگره انتخاب شدند.

تعیین محورها، موضوعات مهم و قابل طرح در کنگره، ترکیب کمیته‌های علمی و اجرایی از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

در پایان جلسه نیز از امکانات آموزشی و فضاهای نمایشگاهی دانشگاهی بازدید به عمل آمد.

 

دکتر حسینعلی عرب نماینده وزیر جهاد کشاورزی و دبیر شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا. و دکتر حسام‌الدین اکبرین مسؤول آموزش، پژوهش و ترویج این سازمان، دکتر صفری را در این سفر همراهی نمودند.

شایان ذکر است سومین کنگره‌ی بین‌المللی فارماکولوژی و علوم دارویی دامپزشکی روزهای 6-4 خرداد 1395 توسط سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه شهرکرد در محل دانشگاه شهرکرد برگزار خواهد شد.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
0
0
خبر قحطی بود
کمبود جا داشتن
چقد اتاقه کوچولو هستش
ناشناس
|
-
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
0
0
هم اندیشی یعنی همین دیگه. هر چقدر به هم نزدیکتر باشن افکارشون هم راحت تر با هم مبادله میکنن. در ضمن اتاق هم زودتر گرم میشه.
نظر شما
ادامه