کد خبر: ۲۱۰۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، این نشست در مورخ 1/2/94 ساعت 9 صبح با حضور مدیر مسئولین پورتالهای تخصصی دامپزشکی، دکتر کرمی معاونت سلامت اداره کل، دکتر انتظاری معاونت توسعه و منابع و دکتر بختیاری مسئول IT اداره کل در دفتر معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران برگزار گردید.

برای اولین بار در سطح کشور، مدیران مسئول پورتالهای خبری واطلاع رسانی تخصصی دامپزشکی در اداره کل دامپزشکی استان تهران گرد هم آمده و ضمن آشنایی با یکدیگر نسبت به اشتراک گذاری تجربیات خود اقدام نموده، امری که به نظر می رسد بر اساس استقبال صورت گرفته در بازه های زمانی منظم می بایست تکرار گردد. قریب 10 سال گذشته تا کنون، دامپزشکی دولتی بسیاری از فعالیت ها را به بخش خصوص واگذار نموده است و بر این اساس و با توجه به نیاز کنونی جامعه، مقتضی است تا بخش خصوصی و دولتی در کنار یکدیگر نسبت به ایجاد مرکزی به منظور پاسخگویی به مشکلات حوزه بهداشت عمومی جامعه از طریق رسانه های مجازی اقدام نمایند.

شرح جلسه:

در ابتدای این نشست، دکتر کرمی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران ضمن خوش آمد گویی به حاضرین درجلسه، هدف از برگزاری این جلسه را همگرائی و همسوئی بین بخش دولتی و خصوصی در حوزه پورتالهای تخصصی دانست و با توجه به نقش دامپزشکی در زندگی مردم و عدم اطلاعات وافر و کافی مردم از این حرفه، خواستار تعامل هرچه بیشتر بخش دولتی وخصوصی درجهت حرکت به نقطه مطلوب در سال 94 شد.

در ادامه این جلسه، مسئولین پورتالهای تخصصی نقطه نظرات ودیدگاههای خود را در جهت همفکری بیشتر با بخش دولتی بیان کردند.

سپس دکتر بختیاری اظهار داشت: این جلسه به منظور استفاده از تجربیات بخش خصوصی درجهت اعتلای هرچه بیشتر بخش حرفه دامپزشکی تشکیل شده است و از مسئولیت پورتالهای تخصصی دامپزشکی خواست برای ارتباط صحیح تر وسریع تر، خروجی RSS خبری خود را در اختیار اداره کل قراردهند.

در ادامه دکتر انتظاری معاون منابع اداره کل اظهار داشت: یکی از اهداف مهم مهم تشکیل این جلسه، ارائه اخبار به عموم مردم به صورت هوشمندانه می باشد و در همین راستا پیشنهاد داد جلسات به صورت مدوام و مستمر تشکیل شود و در ضمن بخشی به عنوان پرسش و پاسخ آنلاین جهت استفاده عموم مردم در سایت ایجاد گردد.

مصوبات جلسه:

1- مشارکت بیشتر بخش خصوصی در امر اطلاع رسانی عمومی جامعه در قالب پورتالهای تخصصی دام کوچک- بهداشت مواد غذایی وبهداشت عمومی

2- ایجاد و بروز رسانی مستمر خروجیهای خبری و علمی پورتالها در قالب خوراک خبری RSS

3- ایجاد سیستم اطلاع رسانی مشترک فیمابین نمایندگان پورتالهای تخصصی

4- راه اندازی انجمن های رسمی پاسخ گویی به سئولات و مشکلات بهداشتی شهروندان

5- برگزاری منظم و مدون نشست های خبری با حضور نمایندگان پورتالها

لازم به ذکر است جلسه مذکور ساعت 12 با جمع بندی نقطه نظرات اعضاء شرکت کننده خاتمه یافت.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک بخش خصوصی
|
-
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
0
0
سلام. ممنون از انتشار این خبر و برگزاری این همایش.شما هم در این جلسه حضور داشتید؟چه کسان دیگری حضور داشتند؟ دلیل حضور دکتر محبی چه بود؟ لطفا در این خصوص بیشتر گزارش تهیه کنید.ممنون از سایت خوب حکیم مهر
مدیر مسئول حکیم مهر
|
-
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
0
0
با سلام و احترام،
این جلسه به همت اداره کل دامپزشکی استان تهران و به منظور تعامل بیشتر بین سایت های تخصصی دامپزشکی و روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد. در این جلسه مدیران مسئول سایت های حکیم مهر، وت پارس، دامپزشکان ایران، جامعه دامپزشکان ایران، جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک، خبرگزاری کشاورزی ایران و انجمن مسئولین فنی استان تهران حضور داشتند. آقای دکتر محبی نیز به عنوان نماینده جامعه دامپزشکان ایران و مسئول سایت جامعه در این نشست حضور داشتند.
نظر شما
ادامه