کد خبر: ۲۰۶۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروز و افزایش تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی، طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی توسط سازمان دامپزشکی در سراسر کشور اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر مهدی خلج اضافه کرد: این طرح با هماهنگی تمامی دستگاه‌های ذیربط و با هدف حفظ سلامت مصرف‌کنندگان، از بیست و پنجم اسفند سال جاری تا چهاردهم فروردین سال 1394 اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح، ادارات کل دامپزشکی سراسر کشور موظفند ستاد‌های استانی و شهرستانی نظارت بهداشتی دامپزشکی را به منظور تدوین دقیق برنامه عملیاتی و اقدامات نظارتی تشکیل دهند و مساله تشدید کنترل و نظارت بهداشتی را در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان و شورای بهداشت شهرستان ها مطرح کنند.

رییس سازمان دامپزشکی کشور اظهار کرد: همچنین مجریان این طرح موظفند در راستای اجرای بهینه طرح، با استانداری ها، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، سازمان جهاد کشاورزی، ائمه جمعه و جماعات، کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان و نیز مرکز بهداشت استان و واحدهای تابعه، تعزیرات حکومتی، هماهنگی های برون‌بخشی داشته باشند.

دکتر خلج تصریح کرد: در اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام تعطیلات نوروزی، اکیپ‌های ثابت و سیار کنترل و نظارت بهداشتی سازماندهی و به امکانات مورد نیاز تجهیز خواهند شد تا در تمام ایام مشخص شده، از ساعت 8 صبح تا 20 بعدازظهر در دو شیفت کاری به ارایه خدمات بپردازند.

وی افزود: مراکز توزیع و عرضه فراورده های دامی ، رستوران‌ها، هتل‌ها، چلوکبابی‌ها و سایر اماکنی که از فراورده های خام دامی برای طبخ غذا استفاده می‌شود، خوردو‌های ویژه حمل فراورده‌های خام دامی، کشتارگاه های دام و طیور، سردخانه های نگهداری فراورده های خام دامی، کارگاه های فراوری و بسته بندی فرآورده های خام دامی، اماکنی است که در ایام عید تحت پوشش برنامه کنترل و نظارت بهداشتی قرار می گیرند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
-
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
0
0
با سلام جناب اقای دکتر خلج جنابعالی در اوایل از کارشناس سالاری دفاع فرموده بودید حتما زمانیکه خودتان کارشناس بودید خیلی مورد اجحاف واقع شده بودید ولی این مورد اکنون فراموش فرموده اید خواهشمند است دستور فرمایند ادارات کل دامپزشکی استانها اخرین پرداختی های سال 1393 و یا کل پرداختیهای طول سال کارشناسان و مدیران کل و معاونین را به استحضارتان برسانند تا ان وقت معلوم شود مقام اول در دریافت مزایا مدیر کل و مقام دوم معاونین و مقام سوم روسای ادارات و مقامات اخر زحمتکشان واقعی یعنی کارشناسان و کاردانها و تکنسینها هستند ترتیب پرداختها برعکس میزان زحمات است . البته مسئول محترم حراست هم چون دریافتی اش بالا است اعتراضی نمیکند کارشناس شاغل در یکی از شهرستانهای استان آذربایجانغربی
نظر شما
ادامه