کد خبر: ۲۰۵۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام گفت: پیک نوروزی دانش‌آموزان ایلامی حاوی پیام‌های سلامت شد.

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی ایلام، دکتر وهاب پیرانی افزود: به منظور افزایش آگاهی دانش‌آموزان با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام قراردادی با اداره کل آموزش و پرورش استان امضاء شد.

وی افزود: بر اساس این قرارداد یک صفحه از پیک نوروزی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه به مطالب آموزشی دامپزشکی اختصاص یافته و در این صفحه مطالبی پیرامون هاری، آنفلوآنزای پرندگان، ماهی قرمز، گوشت، شیر و تخم مرغ درج شده است.

وی ادامه داد: یک مسابقه پیامکی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده و به 10 نفر از دانش‌آموزان که با ارسال عدد گزینه صحیح در مسابقه مذکور شرکت کنند جوایزی به قید قرعه اهدا خواهد شد.

وی افزود: در پیک نوروزی سال 91 نیز اقدام مشابهی صورت گرفت که مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفت و سازمان دامپزشکی کشور نیز از این اقدام دامپزشکی استان در راستای افزایش آگاهی دانش‌آموزان قدردانی کرد.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید شهرام میرزمانی
|
-
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
0
0
سلام
از ابتکار عمل اداره کل دامپزشکی استان ایلام سپاسگذاری می نماییم . این اقدام یکی از روش های توصیه شده در مفهوم سلامت واحد است که در دنیا برای آشنایی کودکان و نوجوان با طبیعت و حیوانات و پیشگیری از بیماری های قابل انتقال بین انها با انسان است که اتخاذ می شود
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
0
درود برروابط عمومی دامپزشکی ایلام، این فرهنگ سازی بسیارتأثیرگذاراست.
من بعنوان مدیردروس مدرسه، ازاین کاراستقبال میکنم. موفق باشید.
نظر شما
ادامه