کد خبر: ۲۰۳۵۸

دومین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته با حضور 300 شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز بکار کرد

به گزارش پایگاخ حبری کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران، در این نمایشگاه که شامگاه چهارشنبه با حضور محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ،جمال الدین جاویدی معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور، حبیب امینی اسفیدواجانی مدیر کل دفتر امور طیور، جمعی از معاونین و مدیران برگزار شد 50 شرکت خارجی از کشورهای مختلف و 250 شرکت داخلی توانمندی های خود در این عرصه را به نمایش گذاشته اند.

این رویداد اقتصادی بر اساس اهداف کلان سیاسی و اقتصادی کشور برگزار شده و فرصت تجاری مناسبی برای فعالیت دست اندرکاران این عرصه برای ارائه توانمندی های خود است.

مقابله با تحریم ها، خروج از رکود تورمی و ایجاد زمینه ای برای فروش محصولات دامی، افزایش صادرات و کسب سهم بازار ایران از کشورهای منطقه و بین المللی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

نمایندگانی از دامپزشکی های کشور هلند، اتحادیه دامداران کشور نیجریه، هیات های منتخب سازمان توسعه و تجارت افغانستان، مدیران کل حوزه عراق، مدیران شرکت های دامپروری پاکستان، هیات های تجاری و اقتصادی از کشورهای آسیای میانه در این نمایشگاه حضور دارند.

همچنین نمایندگان و کارشناسانی از فرانسه، اتریش، آلمان، چین، سوریه، قطر ، روسیه، هند و ارمنستان و 15 شرکت از آمریکا در این نمایشگاه غرفه دارند و آخرین دستاوردهای خودرا درزمینه قفسه های صنایع مرغداری، تجهیزات، تاسیسات، ماشین آلات تولید خوراک دام وطیور، ماشین آلات جوجه کشی، صنایع کشتارگاهی، فرآوری و قطعه بندی گوشت، صنایع داروهای دامپزشکی و واکسن ها، اتوماسیون و افزودنی های خوراک دام و طیور ارائه می کنند.

برگزاری سمینارهای تخصصی درخصوص پرورش و تغذیه گله های مرغ گوشتی، بوقلمون، بررسی و مقایسه سیستم های یکپارچه از تولید تا مصرف درایران و آمریکا، مباحث آبزی پروری وکلاس های پایه در زمینه طیور از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

علاوه بر معرفی فناوری های این صنعت و تبادل اطلاعات در حوزه تکنولوژی و فناوری، کارگاهی در زمینه بررسی و مقایسه سیستم های یکپارچه تولید و مصرف گوشت مرغ در ایران و آمریکا برگزار می شود.

کلاس های آموزشی تخصصی در حوزه صنعت مرغداری نیز از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

دومین نمایشگاه بین المللی صنت دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته از 29 بهمن تا اول اسفند در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش در حال برگزاری است.

 

 

نظر شما
ادامه