کد خبر: ۱۹۴۰
تعداد نظرات: ۱۴۹ نظر
پیش از این مدیرمسئول حکیم مهر در نامه به دکتر آقامیری رئیس سازمان نظام دامپزشکی نسبت به طرح مباحثی نظیر فرادرمانی در حیوانات و دعوت مدعی عرفان حلقه به این سازمان هشدار داده بود...

حکیم مهر - اواخر دی ماه 88 در پی انتشار عکس و گزارشی از حضور آقای محمد علی طاهری مدعی فرادرمانی و عرفان حلقه در سازمان نظام دامپزشکی ، مدیرمسئول حکیم مهر در نامه‌ای به رئیس سازمان نظام دامپزشکی نسبت به این اقدام و رسوخ احتمالی برخی افکار انحرافی هشدار داد و ضمن عدم رد یا تأیید مدعای آقای طاهری خواستار تبیین مواضع ایشان شد.

با گذشت بیش از سه ماه از ارسال این نامه، خبرگزاری دولتی برنا در خبری از دستگیری این مدعی فرادرمانی خبر داده است.

 

متن کامل این خبر عیناً به نقل از برنا به این شرح است : (در ادامه هم خبری مشابه از سایت جام جم بازخوانی می گردد)

 

"طاهری" رئیس یک فرقه انحرافی که به صورت هرمی کار می کرد و مدعی تفویض اتصال به طور عام به روح القدس بود توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت و روانه زندان شد.

رئیس فرقه انحرافی "عرفان حلقه" که خود را مهندس می‌خواند از طریق ارتباط با یک جن‌گیر با فریب دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مدعی است که به خداوند اتصال دارد! 

طی سال‌های اخیر شاهد گسترش فرقه های انحرافی و خودساخته‌ای بودیم که با توسل به معانی مافوق طبیعت و فرامادی، مبادرت به جذب مخاطب و سپس فریب و سوءاستفاده از آنها می‌کنند، عرفان حلقه یکی از این فرقه‌های دست ساز است. در گزارش پیش‌رو به ابعاد مختلف فعالیت‌های مخرب این فرقه انحرافی می‌پردازیم.

*کلاس‌هایی که شعور انسانی اسکن می‌شود!

رهبر این فرقه از سال 1376 با راه اندازی کلاس‌هایی جهت ترویج افکار و عقایدش عرفان حلقه را راه‌اندازی‌ و رسماً اعلام موجودیت کرده‌است. این گروه ابتدا برای اینکه وجهه قانونی نیز داشته باشند، با سلسله رایزنی‌هایی مجوزی از سازمان ملی جوانان دریافت کرد که پس از تشکیل چند دوره از کلاسها این مجوز توسط سازمان ملی جوانان تمدید نشد.

مبنای حرف این فرقه یا یکی از مهمترین ادعاهای رهبر فرقه این است که وی ادعا می‌کند قدرت اتصال دهندگی به شعور کیهانی را دارد. یعنی می‌تواند انسان‌ها را در کره زمین به جریان شعور کیهانی وصل کند و بدین ترتیب یک حلقه‌ای ایجاد می شود و عرفان حلقه شکل می‌گیرد. عرفان حلقه الهام گرفته از تعابیری است که معمولاً دراویش و صوفیه دارند و از تعبیر حلقه استفاده می‌کنند.

شاید بتوان گفت یکی از خصوصیات این فرقه که آنها را با برخی از فرقه‌ها متمایز می‌کند (اگر فرقه‌های دیگر عوام را که کانون توجهات خود قرار می‌دهند) خواص را نشانه گرفته‌است. جذب شدگان توسط این فرقه، معمولاً کسانی هستند که تحصیلات بالایی دارند و از قدرت ارتباط‌گیری با بسیاری از مراکز علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... برخواردارند. این فرقه پس از تشکیل و راه‌اندازی کلاس‌های خود یک ادعای دیگر را نیز مطرح کرده و آن ادعا این است که "ما قدرت فرادرمانی داریم. یکی اینکه می‌توانیم امراض را شفا بدهیم. "

آنها ادعا دارند که می‌توانند افراد را به شعور کیهانی یا شعور الهی متصل کنند و سپس آن شعور الهی بدن افراد را اسکن می‌کند و بدینوسیله بیماری‌های آنان را شناسایی و شفا می‌دهد.( البته در صورتی که صلاح بداند) آنها همچنین ادعا می‌کنند این بیماری‌ها شاید بیماری‌هایی باشد که شخص از وجود آنان مطلع نباشد. این گروه مدعی هستنند که در صدد رسانیدن انسانها به کمال هستند و عرفان را به دو دسته عرفان کمال و عرفان قدرت تقسیم می‌کنند. می‌گویند: ما قسمت عرفان کمال هستیم و عرفان‌هایی که می‌آیند از این موضوع استفاده شخصی می‌کنند به عرفان قدرت مربوط هستند که در دسته عرفان‌های شیطانی قرار دارند و ما آمده‌ایم که با گسترش شبکه شعور شیطانی مقابله کنیم.

* نماد واقعی از استبداد رای

این فرقه مثل تمام فرقه‌ها دعوت به شخص و فرد می‌کنند. رئیس این فرقه باید محبوب‌ترین و مهمترین فرد برای افراد جذب شده باشد. و کوچکترین نقد به وی باعث می‌شود تا یک مقابله عظیم، با شخص انتقاد کننده صورت گیرد و در چنین مواقعی اعضا کاملاً کر و کور از رئیس فرقه حمایت می‌کنند.

اگر کسی از این گروه بخواهد به اصطلاح به درجات بالای کمال برسد، وی خطاب به او می‌گوید: این من هستم که تو را به این کمال رساندم و باعث شدم که این آگاهی را بدست بیاوری.
او همچنین قدرت تفویض را برای خود قائل است و می‌گوید ما قدرتی برای مقابله با شیاطین و موجودات غیر ارگانیک ‌داریم و این تشعشع دفاعی را می‌توانیم به افراد دیگر نیز تفویض کنیم.اعضای گروه عرفان حلقه پس از پایان کلاس‌های خود پایان نامه‌هایی را به شرکت‌کنندگان می‌دهند و پس از آن یک دوره کلاس باعنوان تشعشع دفاعی را نیز پشت سر می‌گذارند و اگر کسی این دوره را با موفقیت طی کند به وی مدرک تشعشع دفاعی داده می‌شود و به آنان می‌گویند و تأکید می‌کنند که خود این مدرک نیز دارای خواصی است که باید به آن احترام کرد.

*آشنـایی با رییس فرقـه عرفان حلقـه

رهبر این فرقه " م. ط " معروف به مهندس است. وی هیچ سابقه مطالعاتی، پژوهشی و تحصیلاتی چه آکادمیک و حوزوی ندارد. این به‌اصطلاح استاد عرفان همچنین توان قرائت قرآن را ندارد و آیات را غلط قرائت می‌کند. وی تاکنون دو کتاب در خصوص معرفی عرفان خود نوشته است. کتاب‌های وی حاوی انبوهی از انحرافات فکری و عقیدتی است. هر چند گفته می‌شود مهندس است، اما وی تاکنون مدرکی در این خصوص ارائه نکرده است. یعنی مشخص نیست، در چه رشته‌ای مهندسی گرفته، از کدام دانشگاه مدرک گرفته و یا فعالیت مهندسی دارد یا خیر. اما این فرد توانسته افرادی را که دارای مدارج بالای علمی و دانشگاهی هستند جذب کند. ظاهراً وی مدتی با یک جن‌گیر نیز مرتبط بوده و مدعی است به او پول پرداخت کرده تا از توانایی وی بهره ببرد.

*کلاس‌های فرقه حلقه و سوء‌استفـاده های مالـی

کلاس‌هایی که توسط این فرقه برگزار می‌شود بدین صورت است که هر دوره این کلاسها 6 جلسه است که هر هفته یکبار برگزار می‌شود. مسئولان برای این 6 جلسه مبلغی در حدود 50 هزار تومان از مخاطب اخذ می‌کنند و این فرد پس از گذراندن این مورد به مقام استادی نایل می‌شود! این پول تماماً به جیب فرد رئیس فرقه می‌رود که تلاش دارد انسانها را به کمال دعوت کند! البته به نظر می‌رسد این یک کمال حساب بانکی است تا معنویات روحانی.
این مسئله باعث شده که بسیاری از مسئولان این فرقه و اطرافیان و خانواده‌های آنها به مکنت مالی قابل توجهی دست پیدا کنند. ماشین‌های گران قیمت سوار شوند، حساب‌های بانکی آنها همیشه رقم‌های قابل توجهی را به خود دیده و ببیند.
در این دوره‌ها که توسط مسولان عرفان حلقه برگزار می‌شود، حدی برای پذیرفتن کارآموز وجود ندارد و سیاست مسئولان و دست‌اندرکاران فرقه این است که هرچقدر مخاطبین بیشتر شرکت کنند بهتر و مطلوب‌تر است و درآمدزایی بیشتری صورت می‌گیرد. مسئولان این فرقه مدعی هستند که در 4 سال اخیر در حدود 6 هزار نفر را تحت آموزشی قرارداده‌اند و این افراد از حامیان عرفان حلقه هستند. اما حقیقت این است که این آمار بدون شک غیر واقعی است و برای القای گستردگی این فرقه اعلام می‌شود. این گروه از اینترنت استفاده‌های زیادی کرده‌اند و تاکنون سایت‌های اینترنتی و وبلاگ‌های زیادی را راه‌اندازی کرده‌اند که این روند در حال حاضر ادامه دارد و بهره‌گیری این گروه از فضای سایبری روز به روز بیشتر می‌شود. همچنین مسترهایی هستند که در خارج از کشور با این گروه ارتباط دارند.
در بررسی فرقه اما باید به چند نکته دقت جدی کرد. یک فرقه برای اینکه حقانیت خود را ثابت بکند باید رهبر آن فرقه چگونگی اتصال خودش را به خداوند از طریق اولیاء الهی اثبات کند. این سؤال بسیار مهمی در عدم مشروعیت این فرقه است که تاکنون پاسخ داده نشده‌است. معمولاً رهبران فرقه‌های منحرف انسان‌های خود انتصابی هستند که این فرد نیز از این قضیه مستثنی نیست، چون او نیز با تصمیم خودش به عنوان رهبر فرقه منصوب شده و هیچ دلیلی برای حقانیت خودش ارائه نداده است.

*محتــوای اعتقــادی عرفان حلقه و شباهت آن با کلیساهای خانگی

فرقه حلقه از نظر اعتقادی مخلوطی از فرقه‌های مختلف است. یعنی آدم‌هایی که در اطراف طاهری قرار گرفته‌اند، هرکس به اندازه سطح مطالعاتش به رهبر فرقه کمک می‌کنند. هر کس به نوعی، آموزشی به وی می‌دهد و سپس اطلاعات مختلف جمع آوری شده، توسط وی در کلاس‌ها طرح می‌شود. شیوه کار ورود این فرد بدون شک کپی‌برداری از مسیحت است که با برشمردن برخی از مصادیق این مسئله تبیین خواهد شد. 

به فرض مثال مسئله ارتباط با روح القدس از مسایلی است که در کتاب عرفان حلقه آمده است. یعنی رهبر فرقه مدعی است که در حلقه وحدت، یک نفر یا دو نفر می‌آیند. یک نفر مثلا شخصی است که می‌خواهد متصل شود، نفر دوم اتصال دهنده که معمولا یا مستر یا رهبر حلقه است، نفر سوم روح‌القدس است و نفر چهارم خداست. این یعنی همان نگاه پدر، پسر و روح‌القدس که اتفاقا حالا وقتی اعتقادات این گروه را مطالعه کنید، متوجه می‌شوید که شبیه همان جریان هم ساخته شده است.

الان یکی از کارهایی که اینها انجام داده‌اند و شبیه به مسیحیت است،مسئله فرا درمانی و شفاست. یکی از ویژگی‌های حضرت عیسی (ع) ‌این بود که امراضی را شفا می‌دادند که فراتر از توانایی عادی بشر بود و این مدل را عرفان حلقه اعلام و اجرا کردند و گفتند " ما شفا می‌دهیم. " شیوه‌ای هم که در ارائه مطالب به مخاطبین در نظر گرفته است نیز به مسیحیت شباهت دارد.

شباهت دیگر عرفان حلقه به مسیحیت این است که مسیحیان معتقدند حضرت عیسی (ع) راه می‌رفته‌اند سخنانی ایراد می کرده‌اند و حواریون یادداشت می‌کردند و بدین طریق بسیاری از سخنان حضرت عیسی (ع) ‌نیز منتشر می‌شد و کتب مقدس نیز اینگونه نوشته و جمع‌آوری شده‌است. طاهری هم دقیقاً به همین سبک هم طاهری جلسه‌ به جلسه در دوره‌های مختلف مسایلی را مطرح می‌کند که این مطالب کم‌کم به رشته تحریر در‌ می‌آید و مبانی فکری عرفان حلقه تکمیل می‌شود. پس با کنار هم قرار دادن این مطالب می توان دریافت که شیوه‌های سیستماتیک عرفان حلقه، شیوه‌های مسیحیت است و همان جریان را که مسیحیان در جریان کلیسای خانگی برای رشد نیروهایشان پیگیری می‌کنند، در عرفان حلقه عیناً دنبال می‌شود.1

محتوای اعتقادی عرفان حلقه ملقمه‌ای از مجموعه‌های مختلف است. بخشی از آن از عرفان اسلامی گرفته شده، بخشی از اعتقادات صوفیه و جریانات صوفی‌گری اخذ شده، یک بخش از اعتقادات جریان حلقه ‌از عرفان هندو گرفته شده است (اصلا خود واژه کیهان که اینها از آن استفاده می‌کنند، بحث چاکرای کیهانی است که در مباحث اوشو و رام الله هند نیز مطرح شده است. شما خیلی از مطالب و متون عرفان حلقه را اگر نگاه بکنید،‌ متوجه خواهید شد که این متون ترجمه است، فقط قالب آن ایرانیشده و به‌اصطلاح بومی‌سازی شده، در برخی اوقات نیز اشعاری به آن اضافه شده، البته در مواردی نیز آیات قرآن اشتباه و بدون ربط به آن افزوده‌ شده‌است. درکل این فرقه یک مدل و ایدئولوژی مشخصی ندارد و ساختار اعتقادی آن پر از پارادوکس و تناقض است و مانند بسیاری از فرقه‌ها، هر مطلبی که بتواند مردم را جذب کند در منشور اعتقادی آن گنجانده شده است. یکی دیگر از ادعاهای وی، قائل شدن یک نقش جهانی برای خودش است. با نگاهی ساده به ادعای اخیر این فرد می‌توان دریافت که وی این بار نیز درصدد است، در نقش حضرت عیسی(ع) ‌ظاهر شود. یعنی او با این ادعا قصد دارد به این مطلب تاکید کند که همانطور که عیسی(ع) ‌از پیامبران اولوالعزم و محدوده دعوت وی جهانی بوده او نیز فردی با یک مشخصات جهانی است.

در همین راستا، در کتاب عرفان حلقه آمده، این عرفان فراتر از همه مناسک و اعتقادات است. هر کس با هر آیینی می‌تواند جذب این عرفان شود و به کمال دست یابد و حلقه این کمال هم رییس فرقه است که به خداوند اتصال دارد! و علاوه بر اینکه خودش با خداوند ارتباط دارد، برخی افراد را نیز می‌تواند متصل کند و این ارتباط به گونه‌ای است که حتی پیغمبران الهی نیز ارتباط بدین سبک را مطرح نکرده‌اند.

*وجه تسمیـه عرفان کیهانـی یا حلقـه

اما چرا نام این عرفان، عرفان کیهانی است. اگر بخواهیم منشا این عرفان را عنوان کنیم باید بگوییم، این عرفان الهی نیست، چون اگر الهی بود باید نام آن را عرفان الهی می‌گذاشتند. عرفان کیهانی یک نوع عرفان ماتریالیستی است که ما مثلاً در قرن 17و 18میلادی در غرب شاهد این قبیل گروه‌های شبه‌عرفانی ماتریالیستی بودیم. یعنی کسانی آمدند و یک سری ایدئولوژی‌هایی را مطرح کردند و علی‌رغم اینکه خدا را انکار می‌کردند، اما به انرژی طبیعت و انرژی کهکشانها و ... قائل بودند. هالیوود نیز در برهه‌ای از زمان مبادرت به ساخت فیلم‌هایی کرد که در آن به ارتباط انسانها با کهکشانها می‌پرداخت و انسان‌های ماورایی در آن به تصویر کشیده می‌شدند. نمونه‌ای از این دیدگاه را می‌توان در عرفان حلقه دید.

 

سایت جام جم موسوم به جام جم آنلاین هم در خبری اینگونه نوشت :

 

رئیس یک فرقه انحرافی که به صورت هرمی کار می کرد و مدعی تفویض اتصال به طور عام به روح القدس بود توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اواخر فروردین ماه بازداشت و روانه زندان شد.
به گزارش جام جم آنلاین وی که تحصیل کرده خارج از کشور می باشد مدعی شفای همه بیماران با این نوع اتصال است و مبنای کار خود را فرادرمانی معرفی می‌کرد و افرادی را به طور مرتب برای درمانگری آموزش می‌داد و البته تا به حال پول هنگفتی از این راه به جیب زده است.

یکی از مطلعین در این رابطه به خبرنگار جام جم گفت:«این افراد با ایجاد دفاتر غیرقانونی و بدون مجوز در تهران و دیگر شهرستانها مبادرت به آموزش های درمانگری و شبه عرفانی می کردند و برای موجه جلوه دادن تشکیلات و فرقه خود از چهره افراد موجه و برخی نهادها هزینه می کردند.این افراد اکنون باید پاسخگوی مواری چون دخالت در امر درمان ، دخالت در امر آموزش های بدون مجور ، نگهداری اسناد محرمانه دولتی و اسناد علوم پزشکی باشند».

در این رابطه مطالب دیگری در دست است که در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.


 

خبر مرتبط :

 

نامه به دکتر آقامیری درباره اقدام تأمل برانگیز سازمان نظام دامپزشکی / فرادرمانی برای حیوانات! + عکس

 

 

انتشار یافته: ۱۴۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
behnam masaeli
|
-
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۶
0
0
سلام. خواهش می کنم مغرضانه و بدون اطلاع قضاوت نکنید. نصف بیشتر مطالبی که در این خبر در مورد کلاسها ارائه شده کذب محض است و اولین و آخرین توصیه اساتید این مبحث عدم ادعا در مورد نسبت دادن هر گونه توانایی به خویش است. یادمان نرود خدایی هست بینا و شنوا!
saeed
|
-
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۷
1
0
جالب است نشريه اي كه در حدود علمي فعاليت مي كند منبعش برنا نيوز است !
به راحتي مي توان يك انديشه را التقاطي و مخرب جلوه داد و به راحتي مي توان موجوديت خدا را انكار كرد.
ابزار اين خبرگزاريها تماما سفسته آميز است.
من از سال 1383 شاگرد مستقيم استاد طاهري بوده ام و تمامي مطالب بيان شده كذب است.
مي توان استاد طاهري را در يك مباحثه تلويزيوني به چالش كشيد ( با قادرترين انديشمند سمت مدعي) اما دستگيري بدون حكم دادگاه و ادعاهاي همزمان برخي خبرگزاريها تنها دليلي است بر نابودي هر كه خلاف ما فكر مي كند.
تنها خدا بزرگ است
بابک
|
-
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۷
0
0
چرا بدون تحقیق و بررسی هر خبر دروغی را منتشر میکنید اینطوری اعتماد مردم را از دست میدهید. کمیته پزشکی مجموعه عرفان حلقه که مشتمل بر پزشکان متبحر میباشد با اسناد و مدارک مستند حاضر به جواب گویی و اثبات تمامی موارد برای اشخاصی که به دنبال حقیقت باشند،هستند. از خشم و غضب خدا بترسید و بدون تحقیق و بررسی تهمت نزنید دروغ نگویید .
عاطفه
|
-
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۷
0
0
بهتره قبل از اینکه هر اقدامی رو درست در نظر بگیریدابتدا تحقیق کنید.فرادرمانی یک عرفان کاملا ایرانیه و جنبه های درمانی اون بعنوان یک علم در مجامع جهانی ثبت شده.مثل یوگا .مثل مدیتیشن. بنده خودم یکی از شاگردان استاد هستم .
مناظره ی استاد در سایت نهاد مقام معظم رهبری درج شده با این آدرس:

http://nahadsbmu.ir/article.aspx?gidview=4630

بهتره صحبت ها رو بخونید تا بفهمید فرادرمانی چی هست و بعد تهمت بزنید.
فرادرمانی یک نوع درمان مکمل هست مثل هزاران درمان مکمل که در سرتاسر جهان وجود داره. اسناد پزشکی بسیاری وجود دارر که در مجلات و روزنامه ها چاپ شد و همگی گزارش درمان بیماران بوسیله این علم میدن. اساس فرادرمانی استفاده از نیروی جاری در طبیعته.نیروی کیهانی.چیزی به اسم اتصال به روح القدس وجود نداره!!!!
این کاملاً دروغه که کلاسهای ما مجوز نداشه! چون آموزشگاه ما هم تابلو داشت و هم ناظرین اماکن به اونجا سر می زدند.

تا وقتی که فقط گوینده ی خبر هستید مشکلی نیست .اما وقتی میخاین از مواضع تون دفاع کنید سعی کنید سطح گاهی خودتونو از یک موضوع بالا ببرید و بعد بیاین پاسخ بدید.

آدم خسته گفت کلاغا میرن رو شونه شیاطین میشینن .نگفت او مخلوق شیطانه.اوکی؟ مثل دزدی که مخلوق خداس اما طرفدار شیطونه.
منجی با ناجی چه فرقی داره؟ هر دو معنای نجات دهنده رو میدن.نمیدن؟ دلیلی نداره چون شما میگین منجی پس خطابش بعنوان ناجی اشتباهه.

چرا سرازان گمنام امام زمان نمیرن هزاران هزار فردی رو دستگیر کنند که دعانویسی میکنند و هزارن مشکل برای خانواده ها درست میکنن و پول میگیرن ازشون؟ ؟

لطفا سطح اطلاعات خودتون رو بالا ببرید
ali
|
-
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۷
0
0
با عرض سلام لطفا مقاله استاد طاهري در hamshahrionline.ir امروز را بخوانيد
م.ت
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۷
0
0
نمي دانم چرا در اين اوضاع كه كشور ما نيازمند همدلي و وحدت ملي است و دشمنان بدنبال تفرقه افكني ما به راحتي با تهمت به دوستداران اسلام و نظام باعث دوري و رنجش آنها مي شويم.
2مقاله ازايشان را امروز7/2/89 در روزنامه رسالت و صبح اقتصاد به چاپ رسيده بودند را خواندم كه بسيار زيبا و وزين بودند آخر خودتان قضاوت كنيدو انصاف بدهيد....

عزيزان بهر حال همه ما روزي در پيشگاه خداوند پاسخگو خواهيم بود....
علی
|
-
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۷
0
0
مطالب فوق کاملا صحیح هستند. حمله مریدان در بخش نظرات هم کاملا سازمان یافته است!
بینام
|
-
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۷
0
0
سراب عرفان کیهانی
http://damehalghe.blogfa.com/
بهار
|
-
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
0
0
چگونه می خواهند جواب گوی این همه تهمت باشند؟
استاد عزیز ما جوانان را به صلح با خدا و آشتی با دینمون تشویق کرد.
کاش به جای این همه قضاوت کمی هم مطالعه و تحقیق می کردید و بعد این مطالب رو قرار می دادید.
من خودم دیده ام که بیشتر مبلغ دریافتی صرف هزینه در خود کلاس می شود
در ضمن اگر کمی مطالعه داشتید به این نکته می رسیدید که در ارتباط با شبکه شعور کیهانی فرد هیچ کاری انجام نمی دهد و هر درمانی هم که می شه علتش شوق فرد و لطف و رحمت خدا بوده
مگر خداوند نگفته بخوانید مرا تا استجابت کنم شما را
واقعا در پیشگاه او چه دفاعی برای این تهمت دارید
کمی به خودتون بیاید
www.interuniversalfans.com
soheil
|
-
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
0
1
به نام بی نام او
نگذارید بیش از این آبروی اسلام برود کسانی که به ظاهر مدعی حمایت از اسلام هستند از پشت به آن خنجر می زنند خود می دانند که توان مقابله با حرف حق را ندارند ولی با بازی با کلمات زشت به افراد حمله می کنند اگر واقعا مسلمان پیامبر اعظم (ص)هستید چرا روش او در گوش کردن به کلام غیر هم کیش و حتی کافر را قبول ندارید چرا از مناظره می ترسید؟؟؟؟
خاتون
|
-
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
0
0
http://www.resalat-news.com/Fa/Default.aspx?code=24352

باز هم یکی دیگر از مقالات استاد طاهری اینبار در روزنامه رسالت! تاریخش هم 7/2/89 ! بهتره چشمها را بشورید عالیجنابان!
...............
|
-
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
0
0
آب را گل نکنیم
lمير احمد
|
-
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
0
0
سلام
دوست عزيز مطمئن باش كه نور الهي با شايعه پراكني و دروغ گويي قابل خاموش كردن نيست.
يوسف را هم با تهمت و افترا به زندان انداختند ولي سر بلند تر از روز نخست از بند رها شد و كلام خدا را در عمل نيز جاري نمود.
عزيز دل اين را بدان كه دوره عرفان هاي قدرت به پايان رسيده و به وعده الهي دوره ظهور عرفان كمال و شعور الهي آغاز شده است.
چه شما و دوستانتان بخواهيد و چه آن را با تهمت و دروغ پردازي انكار كنيد.
اميد كه از كافران نباشيم. انشالله
با آرزوي توفيق الهي
علی رضا
|
-
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
0
0
با سلام
اين سايت را با نام حكيم مهر مزين نموده ايد!
آيا معناي حكمت را هم در نظر داشته ايد؟
اگر اين نام زيبا را فقط براي تزئين سايت خود انتخاب نفرموده ايد لطفا فرادر ماني را كه بر پايه حكمت و شعور الهي بنيان دارد بي غرض بيشتر مطالعه و تحقيق نمائيد.
به طور مسلم اطلاع رساني براي پژوهش هاي راهبردي با انتقال اخبار كليشه اي و شايعه پراكنانه و دروغ پردازي افرادي معلوم الحال مغايرت فاحش دارد.
به اميد روزي كه بجاي چشم بسته انتقال مطلب نمودن به اطلاع رساني آيات الهي و كشف رمز هاي انسان شمول بپردازيم . انشا الله
با آرزوي توفيق الهي
مینا
|
-
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
0
0
اجازه دهید اول جرم ثابت شود فعلا که در مرحله اتهام است هر وقت اثبات شد بعد تیتر بزنید قابل توجه سازمان نظام دامپزشکی
sizarta
|
-
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
0
0
چه اندیشه متحجرانه و انباشته از جهلی بر شما حاکم است وای بر شما که به جای خداوند قضاوت میکنید و نام شیعه علی(ع)بر خود میگمارید وای بر شما که تهمت ناروا به استاد عزیز و معلم باطنی میزنید
رند
|
-
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۰
0
0
به نام بی نامش
دوست خوبم خدا رو که قبول داری وقتی از ته دل یه سوالی داری از خودش بپرس.اون جوابتو میده فقط کافیه گوشاتو نگرفته باشی . با آرزوی اینکه هممون یه روز به خودمون بیایم و بفهمیم که اگه نمیفهمیم برای اینه که گوشامونو گرفتیم.
بهت پیشنهاد میکنم قبل از قلم فرسایی خوب فکر کن چون عواقبش خیلی سنگینه اگه یه کم دقت نکنی.
mary
|
-
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۰
0
0
به نام بی نام او
خدا
هوشمندی
همه جا با ماست
دوستان عزیز غم نخورید
یوسف گمگشته باز اید به کنعان
مهدی
|
-
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۱
0
0
بترسید از افترا و تعهمتی که ناروا به استاد می زنید.شما مسلمانان نامسلمان مشمول آیه 58 سوره احزابید
,,,,,
|
-
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۱
0
0
تو را درود بادا طاهرا محمد و علی نگاه
شوق ساز دروازه اعلی ، عبور شهر مصطفی
کنون شرک خاموش سازم به تقریر چراغ
که اشتراک هیچ نگاه تو طالبم ، تو مبتلا
تو سرّ حق برون ساز کنی به همه ابنیای خلق
انسان همه صفی است به درگاه شاه اصفیا
تو فریاد آرامش مهر خلق، رهیده خاکی
نوای خوش ساز حلقه کنی به حبل پاک کبریا
تو نگاه بت ساز به همه اولیا حضر کنی
چو بت شکنی ز خویش، شوی نقش بند اولیا
زکهکشان واژه که پیشکش نموده ام ترا
دل آواز کند بگو مهربان استاد خوبم استاد بی ریا

تقدیم به استاد محمد علی طاهری
ccvxcv
|
-
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۱
0
0
با حقیقت عهد بستی چون ، عهد کن بار دگر
گر که این پیمان شکست ، پیمانه کن جام دگر
چون نه پایانیست غم را ، نه آغازی بر او
چون غمت آغاز شد ، پایان کن آغاز دگر
مست جانان شو، ز جان شو بهر جان
جان برِ جامش کن ، اینجایت نشد جای دگر
روی بر روی تو جان ، هر چه رویارو کند
گر که رویاروست جان ، بگذر به رویای دگر
ساز مطرب نو به نو ، رقصِ نوتر ساز کن
نو بسازش سوز کن ، سوزت به ناسازِ دگر
در طریقت راه شو ، او راه و بیراهت شود
راه چون بسته شُدَت، بیراه کن راه دگر
دیو و دد چون پای تو بگرفت و دست
بال و پر کن دل ، بپر پرواز کن بار دگر
پیر ما آموخت، عالم همو استادش یکیست
گر که یکتا شد اوستاد کو مانَد استاد دگر


تقدیم به استاد محمد علی طاهری و همه رهروان کمال
GOD EVERYWHERE
|
-
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۱
0
0
شايد بهتر باشد مخالفين انديشه نو و تفكرات برحق بالاخره از اين خواب عميق غفلت برخيزند و كمي به اطراف خود بنگرند و ببينند كه در جهان امروز تاكنون چه بدست اورده اند؟
اين شما هستيد كه راه خود را انتخاب ميكنيد نه شخص خاصي نه استاد طاهري اگر قرار است شخصي براي رساندين اگاهي اينچنين مورد حمله قرار گيرد بهتر است در جايي باشد تا با خيالي آسوده نظاره گر اين دوران باشد.
همه در آينده شاهد اين تحولات خواهيم بود
و سخن اخر اينكه :
....... هر كه در اين حلقه نيست فارغ از اين ماجراست.
مجتبی
|
-
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۱
0
0
بسم الله الرحمن الرحیم

گفت آن يار کزو گشت سَرِ دار ، بلند
جرمش آن بود که اسرار هويدا می کرد

برادر محترم نویسنده این مطلب!

فقط یک عرض کوچک با تو دارم :
اگر وجود شیطان را قبول داری ، یادت باشه که شیطان ابرمردی مثل علی (ع) رو در ذهن خلایق چنان تخریب کرد که بعد از ضربت خوردن ایشون در محراب ، بسیاری که خبر رو از هم می شنیدن از هم می پرسیدن مگه علی هم نماز می خوند؟
با این وصف دیگر کاری برای شیطان ندارد که یک شیعه کوچک او چون طاهری را تخریب کند پس فقط و فقط یک هزارم درصد احتمال بده که مبادا تو کارگزار بی مزد شیطان باشی !
بینام
|
-
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۱
0
0
http://rahekaj.blogfa.com/
نوای عشق
|
-
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۳
0
0
درود بر استاد بزرگوار
راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست
آنجا جز آن که جان بسپارند چاره نیست
هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود
در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست
فرصت شمر طریقه رندی که این نشان
چون راه گنج بر همه کس آشکاره نیست
بینام
|
-
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۳
0
0
به نام بی نام او
متاسفم برای کوته فکرانی که چنین مطالبی رو در مورد استاد طاهری می نویسند.
اما استاد عزیز: چون تو را نوح است کشتیبان
ز طوفان غم مخور
با آرزوی سربلندی شما استاد گرامی
شاهد
|
-
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۳
0
0
کوردلان و ابن مجلم ها و یهوداها و خوارج در طول تاریخ جلوی پیشرفت در همه زمینه ها مخصوصا عرفان را گرفته اند ، وای بر شما که فکر میکنید رستگار هستید اما ذره ای شناخت نسبت به آفریدگار خود ندارید ، ایکاش این توفیق نصیبتان میشد و چشم دلتان گشاده میشد ، ابن ملجم هم به نام حق جلوی حق ایستاد و علی (ع) را به قتل رسانید فکر میکرد برای خدا قدم برمیدارد . ای ابن ملجم های زمان بترسید از غضب خدا، چطور به استاد طاهری که مسیر رسیدن به خدا را برای انسانهای طالب کمال روشن نموده است و ما تا آخرین نفس ممنونش هستیم اینقدر راحت تهمت میزنید؟ گویا خدا را فراموش کرده اید ! ودریغ که ادعای مسلمانی دارید وای بر مسلمانی شما که خدا را روسیاه کرده اید.
س.هاشمي
|
-
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۳
0
0
كل يوم عاشورا و كل ارض كربلا

جنگ بر سر حق و باطل است ، تا هست چنين باد، تا بود چنين هست.
آن زمان كه حق ندا سر داد : آيا كسي هست كه مرا ياري كند؟ صد افسوس كه پاسخي نيامد. ندا سر داد:‌ اگر دين نداريد، آزاده باشيد.
اگر ديگران يزيدي‌اند شما حسيني باشيد
اگر اطلاعات نداريد لااقل جوانمردانه بنويسيد

حــــق يــــارو يـــاورتان باد.
مهرانیمهر
|
-
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۳
0
0
آب را گل نکنیم در فرودست انگار ، کفتری می خورد آب یا که در بیشه دور ، سیره ای پر می شوید یا که در آبادی ، کوزه ای پر میگردد
آب را گل نکنیم شاید این آب(آگاهی) روان می رود پای سپیداری تا فرو شوید اندوه دلی دست درویشی شاید نان خشکیده فرو برده درآب ،آب را گل نکنیم چه گوارا این آب چه زلال این رود. مردم بالادست (آگاه) ، چه صفائی دارند،چشمه هاشان جوشان ، گاوهاشان شیر افشان باد ،من ندیدم دهشان بی گمان پای چپرهاشان جا پای خداست ،ماهتاب آنجا می کند روشن پهنای کلام ، بی گمان در ده بالادست ، چینه ها کوتاه است، غنچه ای می شکفد ، اهل ده با خبرند چه دهی باید باشد ،کوچه باغش پر موسیقی باد مردمان سررود ، آب (آگاهی)را می فهمند گل نکردندش ، مانیز آب را گل نکنیم.بیاییم حقیقت را بشناسیم ودست از تعصب برداریم وبه خدا یاری نماییم تا بندگان حقیقی اش را دریابد.(ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم)
امید
|
-
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۳
0
0
گفت آن يار کزو گشت سر دار بلند
جرمش آن بود که اسرار هويدا می کرد

ان اولیاء الله لا خوف علیهم ولا هم یحزنون ،این است درس استاد
اشکان
|
-
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
0
0
از خواندن این مطالب متعجب نشدم

چون میدانم در جهان دو قطبی زنگی میکنم خوب و بد

پس بیایم ببینم با کتمان حقیقت ما در کدام دسته زنگی میکنیم

از این دو گزینه چه را اختیار کرده ایم .
باید بگویم

با این حرکت مهر تاییدی به حقانیت عرفتن کیهانی زده شد

حال استاد طاهری در چه جایی باشد مهم نیست مهم این است که بار دیگر پیام خداوند به ما رسید

حال ما بشنویم یا نه این در حیطه اختیار ماست

یادمان باشد با نا آگاهی دجال امام زمان ما می شود و این اتفاقیست که در هر لحظه برای ما رخ میدهد تا باشد چه اختیار کنیم
GOD EVERYWHERE
|
-
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
0
0
استاد طاهري مي فرمايند: (ابلیس که نقش ایجاد تضاد در جهان دوقطبی را به عهده دارد، در کل مسیر انا لله و انا الیه راجعون در مقابل هیچ عاملی سر تعظیم فرود نخواهد آورد و تضاد تا پایان چرخه جهان دو قطبی هرگز برچیده نخواهد شد. آنچه در عصر ظهور رخ می دهد، تسلط بر شیطان در اثر دست یافتن به آگاهی است و صلح جهانی ناشی از معرفتی است که با هدایت امام عصر افزایش می یابد). دوستان و بزرگواران بنابراين تمام تهمت ها و شرايطي كه براي ايشان پديد امده است پيرو اين تغيير و تحول جهاني است و واكنش هاي منفي نسبت به اين حركت والا مي باشد به اميد روزي كه اين حجاب جسماني به كنار رود .
ساقيا بده جامي زان شراب روحاني
تا دمي بياسايم زين حجاب جسماني
سالار
|
-
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
0
0
من به شما حق میدهم. زمانی که برای اولین بار در این کلاسها شرکت کردم هدفم فقط هدایت کردن!!! این به اصطلاح منحرفان بود. الان به جرات میگویم که عرفان حلقه همان دین اسلام ناب محمدی است. برادر من! آخه در این سالها، با این آگاهی بالای عمومی، مگه امکان داره که یک نفر بیاد و با یکسری ادعاهای بقول شما واهی، اینهمه تحصیل کرده را تحت تاثیر قرار بده؟ (مثلا اساتید دانشکده الهیات) یادمان باشه که دروغ دایره محدود و کوچکی داره و در اینگونه مسائل، براحتی رو میشه.
ریشه اصلی قضاوت شما به دیدگاه شما برمیگردد.(مانند وضعیت سابق من) تا زمانی که شما فکر میکنید حق را یافته و بقیه به نسبت فاصله از نظریات شما، ناحق و منحرف هستند، وضع همینگونه هست و تغییری نمیکنه. شهامت داشته باشید و از نزدیک با مفاهیم عرفان حلقه آشنا شوید آنگاه اگر توانستید آنرا انکار کنید. به قول سهراب سپهری: چشمها را باید شست
به امید آگاهی عمومی یا حق
سیمین.م
|
-
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
0
0
به نام بی نام او
من یکی از صدها هزار خانواده ی شهدای این مرز و بوم هستم که برای حفظ دین خدا و این آب و خاک برادر همسر و دو برادر شوهرم به شهادت رسیدند و در ضمن یک فرهنگی 50 ساله هستم.
وقتی خبر دستگیری استاد طاهری را شنیدم قبل از هر چیر بر خونهای رفته تاسف خوردم.
و بر خود واجب دانستم که از زحمات این مرد بزرگ قدردانی کنم.
شروع آشنایی من با فرادرمانی به علت مشکلات شدید ستون فقرات و پوکی استخوان بود و چهار دکتر متخصص و فوق تخصص نظرشان بر جراحی سنگین و پرهزینه 12-14 میلیون تومان بود. با این وصف با فرا درمانی آشنا شدم و در عرض 7 الی 8 ماه با هزینه 1میلیون و 200 تومان اکثر مشکلاتم حل شد. و از یک سال پیش تا به حال حتی یک مسکن هم مصرف نکرده ام.
(قابل توجه مافیای دارو)
و در این مدت افراد زیادی را هم دیده ام که به این شکل درمان شده اند...
و خوشحالم که بگویم اکثر کسانی که در این کلاسها حضور داشتند و دارند از قشر تحصیل کرده و محقق قرآنی هستند.

وقتی این اکاذیب را راجع به بحثها و درسهای استاد شنیدم به حال کسانی تاسف خوردم که در زندگیشان در این مسیر تعالی قرار گرفتند و با آن آشنا شدند ولی ... اسیر غرور و منیت و پول پرستی و دیو درون خود شده و به راحتی خود را به حزب شیطان فروختند.
هرکس که اندک بهره ای از این مباحث و کلاسها برده باشد خود میفهمد که راه راست کدام است و راه کج کدام.....
در آخر شفای عاجل برای این بیماران و همچنین این مملکت کوته فکر و....از ایزد متعال خواستارم.....
م. ط.
|
-
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
0
0
من با یکی از شرکت کننده های تو کلاس این آقا صحبت کردم. می گفت اصلاً اثری نداشته و فقط کمی احساس گرما کرده در کل فکر میکنم این نظراتی که گذاشته شده همه شانتاژ مریدان است
یا حنان و یا منان
|
-
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
0
0
مادر من 20 سال دچار بیماری دیابت و رماتیسم بود و به جایی رسیده بود که دکترها جوابش کرده بودند, نه انسولین به بدنش جواب می داد و نه هیچ چیز دیگر دچار افسردگی بسیار شدید هم شده بود , تا اینکه با این کلاسها آشنا شد.
مادر من قند خونش با انسولین روی 300 الی 500 بود ولی بعد از این کلاسها انسولینش را قطع کرد و حتی به جایی رسید که دیگر قرص هم نیازی ندارد. در حال حاضر قند خون ناشتا 85 و غیرناشتا 150-180 است. خودتان قضاوت کنید کسی که انسولین جوابگویش نبود چگونه حالا به قرص هم نیازی ندارد.
majid
|
-
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
0
0
من شاگرد استادم.چندین و چند نفر رو دیدم که شفا پیدا کردنوخودم اعصاب ضعیفی داشتم الان خوب شدم.در ضمن استاد هیچ وقت از قرآن بد نمی گفت بلکه همیشه از خوبی های اون مثال می زد.وقعا بترسید از خدا و تهمت نزنید به استاد
شایان
|
-
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
0
0
با این همه نظر مخالفی که برای این خبر درج شده امیدوارم از این به بغعد منصفانه تر کار کنید
پریا
|
-
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۵
0
0
به نام بی نام او

دوستان عزیزم مدیران وبلاگ :

من زندگیم رو مدیون تعلیمات استادم و مطمئنم اگر کمترین آشنایی رو با این به قول شما فرقه داشتین هیچ گاه چنین مطالبی رو نمی نوشتید و قضاوت یک طرفه نمی کردید
و به قول حافظ:
با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی
تا بی خبر بمیرد در درد خود پرستی
عبدالله
|
-
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۵
0
0
مهم ترین اتفاق زندگی من آشنائی با عرفان کیهانی است . موثر ترین روش درمانی که تابحال تجربه کرده ام فرادرمانی است . زوج جوانی که بچه دار نمی شدند با فرادرمانی معالجه شدند . شخصی که از درد گردن رنج می برد و از پروتز گردن استفاده می کرد با فرادرمانی درمان شد .جوان معتادی که گرفتار کراک بود باکمک فرادرمانی ترک کرد وبه زندکی عادی برگشت . زیباترین و روشن ترین تفسیر از آیات قرآن را از بیان استاد طاهری شنیده ام . استاد طاهری ما را با خودمان و خدایمان آشتی داد . جای بسی تاسف است که در کشور ما بنام دین دارند ضربه به دین می زنند من حتم دارم مسببین دستگیری استاد نازنین آگاهی کامل از عرفان کیهانی ندارند و بدون مطالعه دست به چنین کاری زده اند و توجه شان را به این نکته جلب می کنم که قرار نیست وقتی از یه چیزی آگاهی نداشتیم آنرا به کلی رد کنیم لذا تقاضا می کنم در همینجا روند این دستگیری و حبس را متوقف کنند و در فضای کاملا آزاد و بی طرفانه به تحقیق و مطالعه در مورد عرفان کیهانی بپردازند .
spy
|
-
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۵
0
0
ای کاش شما دوستان که دارین حمایت می کنید یکم توجه کنید ای کاش می تونستید انحراف و تشخیص بدید حرفها زیبا هستن و در ظاهر درست
سمانه
|
-
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۵
0
0
سخنان استاد طاهری کاملا الهی و اسلام است و به من در درک مطالب اسلام و قرآنی کمک بسیار زیادی کرده است
از خدای بزرگ و مهربان متشکرم که راهی گشود که من با نظریه های این استاد والا مقام آشنا شوم
علی
|
-
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۶
0
0
قطعا هیچ سخن و کلامی به اندازه کلام استاد طاهری در من تاثیر نداشته و خداوند را شاکرم که در مسیر زندگی با تعلیمات استاد اشنا شده تا زندگیم توام با معنویت باشد
میترا
|
-
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۶
0
0
سلام استاد به ما آموخت که با رحمانیت به همه، حتی معترضینمان نگاه کنیم و برایشان طلب خیر کنیم. به ما آموخت که در هر چیز و هر اتفاقی وجه ا.. را ببینیم وبس .آموخت که قرآن را وسیله ی ابزاری نبینیم و از آگاهی های بی شمارش بهره بگیریم. آموخت که از هر چه مربوط به شبکه ی منفی است از جمله کینه و دروغ و غیبت و تهمت و...بپرهیزیم. آموخت که با جهان هستی همسو باشیم و از صدمه زدن به هستی خودداری کنیم. آموخت که نادیده انگاشتن هر ذره در حکم کفر است.آموخت که... حال هر کدام جرم است ما همه مجرمیم.
***
|
-
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۷
0
0
شما ها یه مشت آدم بیکار هستید که بویی از انسانیت نبردید و منتظرید یه اتفاقی بیافته و سوءاستفاده کنید. به شمام میگن مسلمان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ توی قرآن بهت گفتن قضاوت بیجا و غلط کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه چقدر جهل و نادانی؟؟؟؟؟؟؟؟ تا کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حتی نمیدونید که این موسسه مورد تأیید چه جوامعی هست بعد میگید فرقه انحرافی بدون مجوز؟
پس برای اینکه از نادانی مطلق در بیاین برید یه پرس و جو کنید، مطمئنن شرمنده میشید تا آخر عمر.
احمد
|
-
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۷
0
0
خوب به نظر می رسد هرکسی که با آقای طاهری در ارتباط بوده طرفدار ایشان است و یا حداقل مخالف نیست. من شخصا با اندیشه های ایشان موافق نیستم اما سوال مهمی دارم ایشان به چه کسی آسب رسانده است؟ جرم قانونی او چیست؟ هرچه فکر می کنم می بینم یک جرم بیشتر ندارد: محبوبیت خارج استاندارد. جرمی که این روزها گریبان همه اساتید معنوی و پرطرفدار را گرفته.
arad
|
-
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۷
0
0
تا نگردی آشنا زین پرده رمزی نشنوی...گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش
ali
|
-
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۸
0
0
بسم الله الرحمن الرحیم ، انا الله وانا الیه راجعون (پیام استاد طاهری)
عشق .دوستی . جوانمردی . اخلاق انسانی . نیکی . قضاوت نکردن . احترام حتی به دشمن . عبادت خداوند . نماز .حج . روزه . احترام به همه موجودات . حفظ محیط زیست . عدم استفاده از مشروبات الکلی وعدم استفاده از سیگار و عدم استفاده ازمواد مخدر . تسلیم در برابر خداوند . دوری از من دون الله.
دوستان شما حتما از پیروان امام حسین هستید! .... پس لااقل آزاده باشید.
قدیری
|
-
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۸
0
0
یادمان باشد که فهم مقدم بر نقد است. اول استاد و آموزه های ایشان را بفهمید. بعد بیایید نقد کنید.قابل توجه کسانی که عامل دین گریزی جوانان هستند و هر که را که باعث می شود که جوانی به مسلمان بودنش افتخار کند، کلاهبردار و عوام فریب می نامند. بیایید ببینید که آموزه های استاد ، چقدر در تحول فکری جوانان دین گریز و حتی جوانان شیطان پرست، عیاش و آنانکه انگیزه خودکشی دارند، داشته است.
نگران استاد هم نیستیم، چون طلب خیر را از خودش آموخته ایم و ایشان را به الله میسپاریم و بس!
iman
|
-
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۸
0
0
استاد طاهری بزرگترین مرد دینی تاریخه بدونید میمانیم و راهش را ادامه میدهیم
در نظر بازی ما بی خبران هیرانند
من چنینم که نمودم دگر ایشان دانند
عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی
عشق داند که در این دایره سرگردانند
جلوه گاه رخ او دیده ی من تنها نیست
ماه و خورشید همین اینه میگردانند
بی نام
|
-
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۹
0
0
ای کاش میدانستید وبعد حرف میزدید حیف حیف حیف
در این عرفان اصلا روی فرد واسم او حساسیت نیست بلکه اندیشه مهم است
بدانیدکه هر کس دارای اندیشه برتر والهی تر است او جاودانه است ودروغ وتهمت وافترا تاریخ مصرف کوتاهتری داشته وآنچه باقی ماندنی است حق وحقیقت است

نگار
|
-
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۹
0
0
من نمیدونم این حرفا چیه؟؟؟؟ یه کم فکر کنیم می بینیم اگه جناب طاهری مخالف نداشتند و تحت فشار نبودند غیر عادی بود! خداوند در قرآن فرمودند از گذشته عبرت بگیرید. کاملا مشخصه قضیه.
نگار
|
-
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۹
0
0
زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست
در حق ما هرچه گوید جای هیچ اکراه نیست
در طریقت هرچه پیش سالک آید خیر اوست
در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست
علی
|
-
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۱
0
0
سلام
واقعا شما بویی از مسلمانی که چه عرض کنم از انسانیت بردید؟ شما اسلام رو فقط به ارث بردید حتی نمیدونید چرا مسلمان هستید؟
سر هر دعا و نماز داد و ستد می کنید با خدا !
شمایی که مادر زادی مسلمان شدید اگه خجالت نکشید دوست دارید که بزنید زیر همه چی اما تو رو درواسی موندید!!!!!!!
کمی با خودتون و خدای ساختگی خودتون خلوت کنیدو قبل اینکه خداوند به حساب شما رسیدگی کنه خودتون به داد خودتون برسید که حسابرسی سریع هست
انشالله که بیدار شید ای اونهایی که به زور می خواهید خودتون رو به خواب بزنید
-----------------
امام علی (ع):همانا دین خدا به وسیله اشخاص و مردان سرشناس شناخته نمی شود بلکه به نشانه ها و آیات الهی شناخته می گردد بنابراین دستورات و نشانه های حق را بشناس تا در شناخت صاحبان حق گمراه نشوی.

گفتار دلنشین صفحه 68
----------------
امام علی (ع) :از کسانی مباش که عیب ظاهری و واضح خود را نمی بیند ولی کوچکترین عیب دیگری برایش بزرگ است و نیز از کسانی مباش که گناه بسیار خویش را ناچیز می شمارد و اندک گناه دیگری در چشمان او بسیار است.

طرائف الحکم جلد 1 صفحه 353
---------------------------------------
تا نقش خیال دوست با ماست

ما را همه عمر خود تماشاست

آن جا که وصال دوستانست

والله که میان خانه صحراست
-------------
گمنام
|
-
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۱
0
0
http://nahadsbmu.ir/article.aspx?gidview=4630

این مناظره ایست در سایت اطلاع رسانی نهاد نماینذگی مقام معظم رهبری در مین مورد

به امید اینکه روشنگر بسیاری موارد باشد و انسان ها اول مطالعه نموده بعدا به قضاوت بنشینند.

و من الله توفیق
پروانه
|
-
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۱
0
0
حلقه های عرفان کیهانی رحمانیت عام خداوند است که انسان شمول است وشامل همه انسانهامیشود چه مسلمان چه مسیح چه یهود. اگر شماها خود نمیخواهید از این رحمانیت الهی استفاده کنید حرفی نیست.ولی چگونه به خود اجازه میدهیدکه دیگران راازاین روزی اسمانی محروم کنیدوافکار عمومی رابا این دروغهاوتهمت هامسموم کنید.ازانجایکه دردنیا قانون عمل وعکس العمل وجودداردپس بترسیدازکارمااین دروغهاکه گرفتارتان خواهدکرد.
بينا
|
-
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۳
0
0
انصاف هم خوب چيزيه.
-------
|
-
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۳
0
0
واقعا متاسفم که بدون تحقیق این همه تهمت زده شده
کسانی که مدعی دروغ بودن این شعورند بهشون توصیه میکنم یکم تحقیق کنند
برای همشون متاسفم
به نام بی نام او
|
-
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۳
0
0
استاد طاهری بزرگترین اتفاق بشر است
مرگ بر افراد ظاهر پرست و دروغگو که بدون تحقیق و برای منافع خود به استاد طاهری دروغ می بندند
درود بر استاد و شاگردان با وفایش
یگانه
|
-
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۵
0
0
من همیشه چندتا سوال توی ذهنم وجود داشت (از کجا آمده ام , قراره چه ماموریتی را در زمین به انجام برسانم و بعدش قراره کجا بروم ) تمام کتابهای فلسفی , عرفانی و دینی را خوانده ام و نه تنها جواب سوالاتم را کامل نگرفته ام بلکه کلی سوال دیگر هم پیش آمد.طوری دچار سردرگمی و دوگانگی شده بودم که نمی دونستم راه درست و غلط کدام یکی است0یک هفته قبل از اینکه به کلاسهای جناب طاهری بروم رو کردم به درگاه خدا و گفتم خدایا آخر کسی نیست جواب سوالاتم رابدهد آخر کسی نیست به من بگوید من اینجا چیکار میکنم0 تااینکه به کلاسهای جناب طاهری رفتم 0 جواب سوالاتم را گرفتم , به چنان آرامشی رسیدم که در طول زندگیم تجربه نکرده بودم0 فقط میتونم بگم خدایا ازت سپاسگذارم که فردی مثل جناب طاهری را سره راهم قرار دادی تا بتونم قبل از مرگ جسمی ام به خیلی از حقایق پی ببرم و بقیه عمرم در روی زمین را بیهوده سپری نکنم0 جناب طاهری از شما ممنونم0 هیچکس نمیتواند با این اتهامات شمارا اذیت کند و نیت خیرتونو زیر سوال ببرد 0
یکی از ارادتمندان
|
-
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۵
0
0
آیاواقعا ازخود نمی پرسید که چرااین همه تحصیل کرده با مدارک عالی جذب این بزرگ مرد دوران ماشده اند ؟ به راستی چرا بعد از سالها تبلیغ شبانه روزی برای دعوت به دین جوانان دین گریز وسال خوردگان سست و بی ایمان شدند؟ به خود بیایید وازتهمت وناسزا دست بردارید. به امید تابیدن نورایمان حقیقی بر دل های همه مردم ایران
لیلا
|
-
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۶
0
0
فقط میتونم بگم استاد طاهری به من زندگی داد
او تنها کسی بود که منو عاشق خدا کرد و عاشق بنده های خدا
سعید
|
-
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۸
0
0
سر امام حسین را بریدند ولی راهش 1400 سله ادامه داره
sub.l
|
-
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۹
0
0
***بزرگترین افتخار زندگی من آشنایی با آقای طاهری و شرکت در کلاساشونه.

خدای مهربون و عزیزم میدونی که حاضر بودم تو زندگی هیچی هیچی نداشتم ولی تو این کلاسا شرکت میکردم که کردم
و از اون زمان با تمام وجودم از زندگیم راضیم و
فکر میکنم جزو خوشبخت ترین آدما هستم.
بخاطر هدایت های همیشگیت بینهایت شکرگزارتم و بینهایت دوستت دارم.

و شما استاد عزیزو با گذشت ما:
هیچ وقت نمیدونستم چطور باید از شما به خاطر فداکاریهای صادقانتون تشکر کنم.
بدونید که با کمال افتخار جونم رو متعلق به شما میدونم.
زندگی زیبام رو مدیون شما هستم***
محمد
|
-
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۳۱
0
0
همه حرفها دروغ دروغ استاد راه و نشون داد.
فازمتر
|
-
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۳۱
0
0
سلام :
آقا مثل اينكه شما هام از خود اونهائي . چرا مطلبي رو كه نوشتم عضه عموم نميكنيد كه براي اين جماعت چهره اين آدم رو بشه ؟
مطمئنيد كه شماي وبلاگ نويس از خود اينها نيستي !!؟؟
براي آشنائي با چهره اين فرد به وبلاگ دام خلقه و اطلاعيه شماره 5 كاما نيوز قسمت نظر ها فازمتر ها رابخوانيد تا بيشتر اين اوستادتونو بشناسيد !!!
بهاره
|
-
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۳
0
0
سلام این نوشته مانند کودی بر پای گل می باشد! ! ! کاش حداقل اطلاعات بیشتری جمع آوری مینمودید تا در این نوشته اطلاعات غلط منتشر نننمایید حتی کوچکترین اطلاعاتتان نیز غلط و مغرضانه می باشد اینجانب اعلام آمادگی می نمایم که در این رابطه با شما به بحث و مناظره بنشینم. لطفا از همین طریق با من در ارتباط باشید
فازمتر
|
-
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۴
0
0
بهاره خانم سلام :
ببخشيد منو ، آدم كم رو كم سوادي هستم و حواسم نبود كود رو پاي گلي ميريزم كه هك خار داره و هم بوي گندي داره و بد تر بوش بالا مياد !!! آخه حتما ميدوني كه همه گلها خوش رنگ و خوش بو و خوشگل نيستند!!! يه سري از گلها همه مشخصات بالا رو دارند ، يه سري بي بو و خوش رنگ و خوشگلن ، يه سري بي بو بي رنگ و خوشگلن ، يه سري بيبو بي رنگ و بد گلن ، و......تاآخر يه دسته از گلها هستن كه هم بد رنك و بد گلن ضمنا بوي گند ميدن و بد تر از اون خار هم دارند !!! اين گل شما از اين سري آخر بود و من حواسم نبود!!!
در خصوص مناظره با حضرت عليه ، اولا مشتاقم بدونم شما چند سالتونه و تحصيلاتتون چيه و شغلتون چيه ، و...؟ ممكن اصلا سواد من به شما نرسه!!! معرفت من در قبال معرفت شما كه چه عرض كنم !!! چون معرفت شما آموخته از اوستا مهن نس حضرت ط. (ع) برگرفته شده كه اگر قرار بود من داراي چنين معرفتي بشم اونوقت بود كه خودم رو خيلي عاجز ميديد م . ضمنا اين كود اگر پاي نهال كاشته شده ط. داده بشه فكر نميكني كه گندش بيشتر و بيشتر بشه !!!؟؟؟
علي ايالحال سئوالات منو لطف بفرمائيد جواب بديد ، چشم اگر اندازه شما بودم در خدمت هستم !!!
آخه ميدوني چيه ؟ يه سئوال ابتدائي كه به ذهن عليل من خطور ميكنه اينه كه ، كسي كه به دروغ خودشو مهندس و هواپيماساز و كارخانه ساز و .....معرفي ميكنه و جعل عنوان هم ميكنه و..... و همه اش هم اثبات شده كه دروغ بوده چگونه اسم عارف و.... زوي خودش ميذاره و كساني كه چشمانشونو بستند و باز به اين مزور اقتدا ميكنند ، معرفت اينها چگونه معرفتيست !!!؟؟؟ اصلا اين چه آموزه ايست و اين آموزنده ها كي اند !!!؟؟؟
بازهم منو ببخشيد كه زيادي دارم كود ميدم !!!
چه كنم ، منم براي چنين گلستاني چنين محصولي رو توليد مي كنم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-
فازمتر
|
-
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۴
0
0
راستي بهاره خانم فراموش كردم ، حتما شما هم ميدونيد كه هر چيكود پايگل هرز بريزي اثري نداره !!!!!!!!!! اگر اثر داشت كه هرز نميموند !!!!!!!!! حد اقل اگر رنگ و بو شكل خوبي پيدا نمي كرد از هرزگي در ميومد!!!!!!!براي همينه كه باغبون كاركشته بلا استثناء گل هرز رو ميكنه و مياندازه دور!!!!!!!!!!!-
فازمتر
|
-
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۴
0
0
سلام :
اين مومن مسجد نديده ميگويد كه شيطان تنها موحد بارگاه الهي است!!!
آيا مگر نه اينكه مغضوب خداوند را كه كلام نبي اكرم است ، تنها موحد قرار دادن آن خلاف راه رسول خداست ؟ آيا اين گونه عزت بر شيطان گذاردن جز ترويج شيطان پرستي معناي ديگري دارد !!!؟؟؟ اين فرد ادعاي رسالت هم دارد !!! واي بر سينه زنان زير علم كج و خميده اين فرد . اينگونه ادعا داريد كه ط. اسلام را به شما شناساند!!!؟؟؟ اينچنين مدعي هستيد كه به روشني راه خدا و مسير عاشق به سمت معشوق را برايتان كوتاه و روشن نمود !!!؟؟؟ اين يكي از آموزه هاي اين فرد در اين جامعه است . ادامه دارد .
محفوظ
|
-
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۹
0
0
سهروردی و منصور حلاج را هم یک عده متعصب به اون سرانجام رسوندند
فازمتر انبر دستيان
|
-
|
۰۴:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۱
0
0
سلام :
ما رو ببخشيد ، بعضي افراد دم از شبكه شعور كيهاني و عرفان كيهاني و فرادرماني عرفاني و ........ميزنندو هزاران ادعاي عجيب و غريب ميكنند كه آدم ناقص العقلي مثل حقير موقعي كه اندك نگاهي به اين خيل ادعاها ميكنه پيش خودش ميگه اين آدم ( طاهري ) با اين ادعاهاي عظيم و عجيب و غريب و .... كه 2 تا قروني ارزش نداره مگر منو و من نوعي رو چقدر احمق فرض كرده و مگر شعور مارو چقدر از اين شعور تو خالي و بي وجود عظيم جلوه داده شده در كنار كلمه كيهاني ناچيز تر ديده كه اينجوري و به اين راحتي به اينهمه علما و فقهائي كه قرنها در پي راز خلقت و مسائل خالق و مخلوق و پيدايش و هستي و ......بودند و هستند و خواهند آمد و اين سيل عظيم افراد تحصيلكرده و...... توهين ميكنه ؟ تا كي بايد تماشاچي بود و هيچ چيز نگفت ؟ چرا ؟ براي اينكه عده اي نا آگاه و خام و نا آشنا به علوم و فنون و ...از يكطرف ، عده اي وقت گذران و عياش و منحرف و..... از طرف ديگر ، عده اي انگشت شمار افراد صالح بيطرف وبا كمال تاسف بازهم نا آشنا به يك سري علوم ديگر كه......
از بي خبري يا بي اهميتي جامعه نسبت به چنين فرقه اي براي تحكيم جايگاه نا حق خود متحدا و كوركورانه و آگاهانه ظاهرا متعصبانه سعي بر ابقاء اين فرد معلوم الحال و موجه قرار دادن وي و ترويج تفكري پوچ ولي منحرف و مختل و .............................دارند( البته اون تعداد انگشت شمار صالح و بيطرف مستثني هستند) . چند ساله كه اين فرد بخشي از مردم رو بازيچه اين انحرافات و........قرار داده و به جاي كود مثمر ثمر اسيدي سوزان در پاي نهال هاي ديني و مذهبي جوانان و...........ميرزه و.........آنقدر مطلب زياده و مسئله مهمه كه 10 كلام ميگي و براي 1000 كلام ناگفته بايد يك نقطه بذاري .
در صفحه بعد ( نامه دكتر آقاميري .... فرادرمان براي حيوانات! + عكس ) مطلبي را خواندم كه به نظرم آمد چند سطري از بال دوم مد نظر بعضي از دوستان بنويسم
در 5 سطر بالاي نظر خوانندگان مطلبي در مورد سوگند نامه و تفيض اجازه درمان و اتصال به حلقه وحدت و اتصال به حلقه وحدت حبل الله و استفاده از ماهيت عرفان كيهاني حضرت ممدعلي خان طاهري (ع) و.....كه مربوط به سايت منتصب به همراهان عرفان حلقه است به چشم مي خورد .
دوستان عزيز موضوع خيلي ساده تر از اين حرفهاست . اين آقا بعد از چند سالي تلاش متوجه شد هجوم ساده انديشان به سرعت سر به كاهش گذاشته و اين حنا بي رنگ شده و بايد به سمت جمعيت اصلي مشتاق اين عرفان برود لذا وارد مقوله دامپزشكي شد!!! البته رشد اين عرفان و درمان دام و احشام در بين دامها خيلي سريع تر پيش مي رود . طبق اصول و شرايط اين عرفان براي درمان گاو و گوسفند و غيره و حتي توليد درمانگر و و مستر و عارف هاي كيهاني در احشام اتصال به حلقه شعور كيهاني جهت درمان و اتصال به حلقه هاي ديگر از جمله حلقه وحدت و.... :
1- ميزان سوادو معلومات 2-- تخصص 3 - موقعيت اجتماعي 4- موقعيت شغلي 5- اعتقادات و...... اصلا مطرح نيست !!! 6- .....
احشام ودامها و ... عزيز براي درمان نياز به ارتباط دارند و بدين منظور فقط چشمها را ببندند و به هيچ چيز فكر نكنند . بعد از خروج از ارتباط به دستور درمانگر لازمه گزارش كامل آنچه كه در مدت ارتباط در وجودشان اتفاق افتاده به درمانگر ارائه كنند .
بخشي از اصول ورود به حلقه همراهان عرفان كيهاني :
1- احشام و دامها و... عزيز براي ورود به حلقه همراهان عرفان كيهاني ، اولا بايد قسم نامه كتبي را به دستخط خود نوشته و امضاء نموده و آندسته كه سواد ندارند اثر انگشت را بزنند .
2- احشام و دامها و....عزيز در صورت سر پيچي از دستورات مركزيت اين عرفان و...... و سوء استفاده از تشعشع دفاعي و ..... و پشت كردن به مجموعه و...... اتصال آنها بطور اتوماتيك قطع مي گردد .
3- آندسته از احشام و دامها و....عزيز كه اتصال آنها به موجب اتفاقات بند 2 بالا قطع شده براي اتصال مجدد بطور اتوماتيك 50000 تومن خرج داره .
4- احشام و دامها و .... عزيز ميتوانند مدرك پايان دوره خود را به دست بگيرند و با نگاه به آن خيره شوند اونوقت به خاصيت درمان از طريق اين نوع اتصال پي مي برند .
5- احشام و دامها و.... عزيز در سراسر دنيا با اعلام نام و نام خانوادگي و ايميل و.... به مركزيت حلقه از تاريخ....ساعت 30/12 بامداد ميتوانند ارتباط ويژه مخصوص از مركزيت مجموعه دريافت نمايند . اين اتصال دائمي است .
6 و 7 و............
و...........اين رشته سري دراز دارد!!!!!!!!!




بی نام
|
-
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۴
0
0
سلام،
به آگاهی و عدم تعصب شما شک دارم، همین که برای بیان خبر به توهین متوصل شده اید ثایت میکنه که اخلاق رو درک نکرده اید. بهتره کمی به خود نگاه کنید.
از خداوند برای شما طلب آمرزش دارم.
افشاگر
|
-
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۵
0
0
اینها همه دسیسه های مافیای داروسازی می باشد که با رونق فرادرمانی دیگه هیچکس نیاز به داروهای شیمیایی ندارد
فازمتر انبردستيان
|
-
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۵
0
0
سلام :
جناب بي نام و حضرت افشاگر ، واقعا متاسفم كه شما يك واقعيتي كه از جانب اين اوستا طاهري اتفاق افتاده و پيش روي شما قرار دارد را با جهل و انكار نمي خواهيد بپزيريد !!! مگر غير از اين است كه اين اوستاي شما كه زير علم كج و خموده اش سينه ميزنيد به سراغ فرادرماني براي حيوانات رفته !!!؟؟؟ مگر اصول عرفان ...... (ببخشيد حلقه ) غير از موارد مطرح شده در ذيل است !!!؟؟؟ همانطور كه انسان بايد چشمهارا ببندد و به هيچ چيز فكر نكند و ....... دام و احشام هم با همان ترتيب بايد فرادرماني شوند ولا غير !!!تمام موارد يادشده در اصول عرفان اوستا ........... مطرحه ولا غير !!! در نتيجه احشام و دامها و ..... نيز براي فرادرماني تابع اين اصول و وظايفند ولا غير !!! فقط اشتباه ......... خان بود كه با ناشي بازي به كاهدون زد و موضوع رو به اين آبرو ريزي كشيد ولاغير !!!!!!!!!!!!!!!!!
اين بابا سر ملت رو تراشيده بود بهش بگين اوستا چيكار به اين حيوانات زبون بسته داشتي كه بخواي حلقه وحدت رو تو جمع اينها براه بندازي !!!؟؟؟ حضرت افشا گر حالا ما هم از خودش گرفتيم و افشاگري كرديم اين چيكار به مافياي داروئي داره !!!؟؟؟ يا جناب بي نام مگر تو همين صفحه چند سطر بالا تر ادعاي اين اوستا جلوي چشمتان نيست ؟؟؟ كجاش توهينه !!!؟؟؟ اوستا رفته سر به فرا درمانگري دام و احشام گذاشته ، احشام رو هم كه ميدوني سرشون درد ميكنه براي اين مسائل اونهم از روي اشتياااااااقهههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اگر اين اوستائي كه من ميبينم ولش كني از تو مرغداري ها و..... سر به جنگل هاي آمازون هم ميبره كه بلكه اونجا هم مشتري جور كنه !!! ميدوني يعني چي !!!!!!؟؟؟؟؟؟
حال يا بگين من مافياي داروئيم يا توهين مي كنم يا...... چرا نمي گين اوستا چيكار كرده!!!؟؟؟ اوستائي كه يه روز مهندسه كه دروغ از آب در مياد !!! يه روز در دانشگاه خارجي درس خونده كه دروغ از آب در مياد !!! يه روز تفسير قرآن ميكنه كه معلوم ميشه رو خونيش رو هم بلد نيست !!! يه روز كارخانه ....... رو ميسازه كه چنين كارخانه اي وجود نداره ووووووو.............. حالا عارفه!!! رسالت داره !!! با خدا ارتباط داره !!! از طرف خدا براي بشريت ماموريت داره !!! ووووو..........
مارو به بزرگي خودتون ببخشيد و از ما خرده به دل نگيريد . خدا نگهدارتان
(حکیم مهر)
|
-
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۵
0
0
سلام و تشکر از بازدیدها و اظهارنظرها ... لطفاً از توهین به یکدیگر و ایراد تهمت و تمسخر دیگران جداً بپرهیزید. با تشکر
فازمتر انبردستيان
|
-
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۶
0
0
مديريت محترم سايت حكيم مهر :
باسلام و خسته نباشيد به شما و كليه همكاران محترمتان ، از خداوند متعال خواهان توفيق و سربلندي يكايك آحاد اين ملت ستم كشيده كه قرنها به طرق مختلف تحت تهاجمهاي عديده فرهنگي و استثمار مادي و معنوي در فراز و نشيب هاي مهيب قرار داده شده است هستم و به نوبه خود درجهت اين ارتقاء از هيچ عمل انسان دوستانه اي فرو گذار نبوده و نيستم . شما و همه دوستان را به خدا اگر توهين يا تهمت ناروائي به شخصي يا گروهي زده باشم من رو عفو كنيد كه به زعم خودم نه چنين قصدي رو دارم نه چنين كاري رو كردم . چون عنادي نبوده و نيست .
باالعكس اگر كمي توجه داشته باشيم اين شخص (طاهري) با جرياني كه به راه انداخته با ناديده گرفتن شعور يك ملت دست به اين توهين بزرگ زده كه حقير در مقام مقابله با اين توهين بر خواستم ولا غير ، والا دليلي نيست كه در يك پرده همگاني دست به تقابل نا حقي زده بشه . مگر چه پاداشي براي من و امثال من هست ؟ من هر آنچه گفتم از خودش گرفتم و به خودش پس دادم ولا غير !!! كلام رو كوتاه مي كنم ، ضمن تشكر از مراحم و زحمات شما دگر بار همگان به بزرگي مارو عفو بفرمائيد . استعا دارم در صورت امكان اين مطلب به اكران گذارده شود . سپاس .
برق 20 کیلو ولت
|
-
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۶
0
0
در صورت توهین به یکدیگر یا ارسال نوشته خارج از موضوع اصلی مطلب و خبر از درج آن معذوریم. لطفاً از توهین به یکدیگر جداً بپرهیزید! - با تشکر / حکیم مهر

قابل توجه فازمتر انبردستیان ببین عزیز من بهتره بری پیش برق 220 تا 380 ولت - چون فرادرمانی مثل برق فشار قوی 20 کیلوولت می مونه که حتما باید با تجهیزات کامل و عایق بندی شده بهش نزدیک بشی نه با فازمتر و انبردست.

****((توضیه های ایمنی را جدی بگیرید ))****
فازمتر انبردستيان
|
-
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۶
0
0
جناب برق 20 كيلوولت جرياني عزيز :
سلام ، اولا كلام مسئول سايت كه بالا سر شما قرار داره براي من خيلي محترمه و خودش هم خيلي عزيزه كه اين همه حوصله به خرج ميده كه من به تو وصل بشم . به حرمت اين كلام و اين عزيز ، 2 تا كلام حرف حساب برات دارم :
اولا ، برق فشار قوي از 400 كيلو ولت به بالاست !!!
ثانيا ، خوشحالم از اينكه 20 كيلو ولت بيشتر نيستين !!! چون اين ولتاژ فشار قوي نيست و ولتاژ برق جريانيه كه نياز به انبر دست و فاز متر هم نداره !!! تا چه رسد به تجهيزات عايق بندي !!! حتي با يك كلينكس ميشه برق جرياني رو به دست گرفت بدون برق گرفتگي !!! اگر سواد و معلومات فرادرماني و علم معرفت عرفانت مثل سواد برقت باشه واي به حال بيماري كه بخواد با اين فرادرماني معالجه بشه !!!
فازمتر انبردستیان
|
-
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۷
0
0
به امید دیدار دوستان دیگه مزاحم نمی شم و شما رو به حال خودتون رها می کنم چون فکر می کنم همه اونقدر فهیم و محترم و دوست داشتنی هستید که بتونید مشکلات خودتونو حل کنید و نیاز به من نداشته باشید . ولاغیر
فازمتر انبردستيان
|
-
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۷
0
0
با سلام / نشریه حکیم مهر صرفاً در مواردی که توهین یا اتهامی متوجه فرد حقیقی یا حقوقی در نظرات شده باشد به دلیل احترام به همه مخاطبان خود نظرات را ویرایش می کند اما در درج نظرات از سوی هر جناح و فردی باشد دخالتی ندارد! (حکیم مهر)

سرپرست محترم سايت :
سلام و عليكم ، خسته نباشيد با عذر كليه زحمات براي شما و همكاران محترمتون آرزوي بهروزي و شادماني مي كنم . خداوند به همه تون سلامتي و روزي افزون نات كنه .
از حضورتون سئوالي داشتم و آن اينكه مطلب آخر ( به اميد ديدار دوستان ديگه مزاحم نميشم...................) متعلق به من نيست . اگر از جانب شما و همكارانتون است مطمئن باشيد كه مكدر نميشم چون شايد تا اينجا كافي ديده شده كه اصراري به ادامه نخواهم داشت . اما چون ممكنه از جانب اين دسته و فرقه جعل شده باشه لذا از حضورتون تقاضا دارم اگر از جانب شما با نام من نوشته شده فقط با يك جواب كوتاه( آري از اينطرفه) من رو مطلع بفرمائيد و اگر جعليه با يك پاسخ (خيراز طرف ديگريست) من رو سرافراز ميفرمائيد .
موفق باشيد
فازمتر انبردستيان
|
-
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۷
0
0
سپاس بيكران .
يكي از شاگردان آن استاد معظم
|
-
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
0
0
به گفته امام حسين (ع)
اگر دين نداريد لا اقل آزاده باشيد.

ماه زيرابر نميماند
صبا
|
-
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۵
0
0
استاد محمد علی طاهری روز پنج‌شنبه آزاد شدند. به تمام پویندگان راه عرفان کنال تبریک می‌گویم.
فازمتر انبر دستيان
|
-
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۶
0
0
سلام برخانم صبا و پويندگان راه ..........:
درسته كه اين فرد ( طاهري ) بعداز 68 روز با قرار وثيقه آزاد شده ، ولي اولا خدارو شكر اين فرقه به علت انحرافات عديده در خط و خطوط كج و معوجش كلا برخلاف مذهب و اصول كمال و ..... تشخيص داده شد و براي هميشه درش تخته شد و ديگر قابل طرح نيست و ثانيا اين شخص ( طاهري ) بايد در دادگاه پاسخگوي اتهاماتش باشه و هنوز محاكمه اش مانده !!! شما يه جوري داري صحبت ميكني كه انگار اتفاقي نيفتاده و انگاري در لفافه داري فراخوان مجدد ميدي !!!
متاسفم فرقه تعطيل !!!
سحر
|
-
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۹
0
0
سلام استاد طاهری عزیزم
روزگاری در جهل مرکب بودم ،خواستن های تو راهی آفرید که من بی اراده و سست بتوانم در مسیری درست قدم بگذارم.عاشقانه دوستت دارم آن عاشقانه ای که تو به من آموختی و من هنوز هم در کلاس عشق تو شاگردی حقیرم ، آنقدر کوچک که در شمار نمی آیم .کاش روزگاری برسد که لایق آنچه تو برایم به ارمغان آوردی باشم ، کاش روزی بتوانم خدای خودم را سربلند کنم از اینکه مرا آفرید و اشرف مخلوقاتم قرار داد و بتواند به فرشتگان بگویید : دیدید من چیزی را می دانستم که شما نمی دانستید...می دانید استاد ،راه تو مرا اینگونه امیدوار کرده ، راهی که شاید سالها بود به دنبالش بودم و تعریف درستی از آن نداشتم.تو دنیایم را چراغانی کردی و به من ابزار حرکت دادی ، ابزاری که در خیالم هم نمی گنجید. براستی که تو مرا بنده خود کردی و من تا عمر دارم مدیونت هستم وسپاسگزار.
قیصر
|
-
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۷
0
0
ترو خدا اینو تو سایت بذارین
فازمتر انبردستیان خداوکیلی تو کارو زندگی نداری افتادی دنبال اینکه بدونی استاد معظم طاهری چی کار میکنه چی کار نمی کنه ؟ اگه ما نخوایم به راه راست هدایت بشیم باید کیو ببینیم
فازمتر انبر دستيان
|
-
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۸
0
0
جناب قيصر سلام و عليكم :
اولا : رحمت به اين هوشت !!! همونطور كه خودت گفتي ، در واقع آدمي كه دنبال هيچ و پوچ بره بيكار و زندگيه ديگه و بايد هم بيكار و زندگي باشه !!! خوب اينجا هم درست رفته ديگه !!!
ثانيا : اگر نخواين به راه راست هدايت بشين همين اوس ممدلي خانو كه ميبينين ببين ، به جون خودت براي اينكه به راه راست هدايت نشين بهتر از اوس ممدلي خان وجود نداره !!!
ثالثا : جون قيصري اگه اشتباه نكنم تو هم از اين راه كاسبي ها !!! مثل اينكه نونه خيلي پاره آجر شده ها !!!
اميدوارم اوني كه رسوندم همه رو گرفته باشي !
آذری
|
-
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۳۰
0
0
سلام
من از طريق سايت و اينترنت با حلقه عرفان آشنا شدم بعد كتابهاي ايشان را بنام انسان از منظري ديگر را 3 بار خواندم بعد با يكي از مسترهاي ايشان در كرج اشنا شدم كمي بهاش در خصوص حلقه بحث كردم از جمله در خصوص مسئله اتصال و حتي اين خانم يك وقتي تعيين كرد و مرا اتصال داد ولي من چيزي احساس نكردم !!!
كسي كه با قرآن آشنايي كامل داشته باشد و بداند كه خدا در قرآن گفته اي پيامبر بندگان من از تو در مورد من سئوال مي كنند بگو من به شما خيلي نزديكم و هر كس مرا بخواند اجابت مي كنم پس مرا بخوانيد تا اجابت كنم ديگر سراغ هيچ .......... هم نمي رود كه واسط بين او و خدا شوند و اگر كسي عقايد مسيحيت و حتي شفاي آن فرد الماني به نام بروئينگ را بخواند مي فهمد كه اين عرفان اميحته اي از همين چيزها ست و چيز تاز هاي ندارد جز يك سري الفاظ جديد مثل اسكن كردن بدن و تشعشع دفاعي و ....
یک فرادرمنگر- مهدی
|
-
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۷
0
0
......هم دستگیر شدن زمان خودشون ... نمیگم طاهری ....... هست به معنای کلمه ....هست ... فعلا که مجلات ایشون بیرون میاد
کتاب چاپ میشه
مقاله ها تو روزنامه ها میاد
شبکه مثبت در نهایت پیروزه به لطف و حمد الهی
همتون رو دوست دارم ... حتی اونایی که مخالفند و توهین ها میکنند ...
همتون رو دوست دارم چون همه از او که بی نام اوست هستید
در پناه حق باشید دوستان

رهگذری بی نشانم
|
-
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
0
0
ای کاش کمی هم فکر میکردیم
ای کاش فقط مقلد نبودیم
اگر خوش بینانه بنگریم
...... هم شبیه همین ............. است / خدا را در خود بجویید
همین......
کوروش
|
-
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
0
0
استاد طاهری بزرگترین اتفاق بشر است
مرگ بر افراد ظاهر پرست و دروغگو که بدون تحقیق و برای منافع خود به استاد طاهری دروغ می بندند
درود بر استاد و شاگردان با وفایش- به نام بی نام او

همین شاگردان با وفای استاد که همین چند وقتی که او در بازداشت بود سر رئیس شدن به جون هم افتادند و کم بود همدیگر را بدرند... دوم باید بگویم اگر کسی همش به مدفوع و کلا چیزهای کثیف زندگی فکر کند. تمام زندگی او به کثافت می کشد. همانند مگسی که در باغی برروی کثافات می نشیند,,با اینکه می تواند زنبوری باشد و بروی گلهای باغ بنشیند...
حامد فاتحی
|
-
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۱
0
0
من یک محقق هستم اصولا هیچ تبعیضی بین ادیان وهدایت بشر در جهان وجود نداردوگرنه عدالت خدا زیرسوال میرفت آیا مردم شرق آسیا هدایت نشده اند؟آیا خدای غیر عادل وجود دارد؟موضوع تشعشع دفاعی یکی از مساءل مهم ...... {آیین} بودایی و هندو است....................................
نام
|
-
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
0
0

آخرین وضعیت پرونده استاد محمد علی طاهری

وکیل بنیانگذار طب‌ مکمل ایرانی فرا درمانی از اتهام موکل خود ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: امیدوارم هرچه سریع‌تر تحقیقات مقدماتی از موکلم به پایان رسیده و وی از زندان آزاد شود.

شادی رصدی در خصوص آخرین وضعیت پرونده محمدعلی طاهری و اتهام وی گفت: پرونده موکلم اکنون در یکی از شعب دادسرای امنیت مطرح و تحقیقات مقدماتی از وی ادامه دارد.

وی با اشاره به محرمانه بودن تحقیقات در مرحله مقدماتی، عدم امکان مطالعه پرونده در این مرحله را دلیل بی اطلاعی خود از اتهام وارده برموکلش دانسته، اما خاطرنشان می کند: اطلاعات به دست آمده ازشعبه حاکی از آن است که ایشان هیچ گونه مورد سیاسی و امنیتی ندارند.

رصدی افزود:‌ از زمان بازداشت موکلم که بیش ازدوماه می‌گذرد به تازگی امکان ملاقات برای خانواده و بنده فراهم شده است و ما مطمئن شدیم بر خلاف اکاذیب برخی رسانه ها، ایشان درسلامت کامل جسمی به سر می برند.

وی با اظهار بی اطلاعی از علت طولانی شدن بازجویی ها، گفت: با توجه به این که پس از بازداشت آقای طاهری از سوی مقامات قضایی قرار وثیقه صادر شده است، امید دارم بزودی موکلم آزاد گردد.

این وکیل پایه یک دادگستری با اشاره به اینکه آقای طاهری به عنوان یک نظریه پرداز کشف هایی داشته اند که باهماهنگی مسولان دو دانشگاه علوم پزشکی تهران و علوم پزشکی ایران مبادرت به تدریس آن در این دو دانشگاه کرده اند، تأکید کرد: در حال حاضر جمعی از دانش پژوهان و اندیشمندان انتظار می کشند تا با رفع سوء تفاهم ها، این شخصیت علمی – فرهنگی آزادانه به کار خود ادامه دهد.

وی در پایان اظهار داشت: ما حساب سوء استفاده کنندگان، شایعه پراکنان و توهین کنندگان به آقای طاهری را از مراجع ذی صلاح رسیدگی به پرونده ی ایشان جدا می دانیم و تعقیب جزایی این افراد را در محاکم صالحه پیگیری خواهیم کرد.

مرجع : http://fararu.ir (سایت فراروکد مطلب۵٠٢٢٨)
شیرازی
|
-
|
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
0
0
استاد طاهری حقیقت انسان را به ما نشان داد و از راه کمال به ما گفت و البته از پیچیدگی شبکه منفی که در راه حق به نیز شرمنده تو خواجدال و کارزار خواهد آمد ! استاد . تا آخر عمرم مدیون تو و آگاهی عظیم از شناخت خداوند که به من دادی هستم که تو وجود من را زنده کردی و خودم را به خود تشان دادی و امیدوارم ذره ای از معرفت تو نیز ..... مشخص و آشکار شود چه آنکه بسیاری .... نظیر ایت الله قاضی که هم کسوت تو بود را بر نمی تابند... انروز که جهان معرفت تو را دریافت .... خواهد شد.
زینب
|
-
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
0
0
ای کاش حالا که دستگیرش کردن بجای فیلتر وبلاگ ها به روشنگری بپردازند و این جوانان رو از گمراهی نجات دهند
ویدئوها
|
-
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۴
0
0
مدیر موسسه فرق و ادیان در گفتگو با مشرق مطرح کرد: عرفان حلقه؛از ادعای شفاء تا خارج کردن جن از کالبد انسان+فیلم

http://mashreghnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=45787

ayeh.mohabat
|
-
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
0
0
به نام او خواهران و برادران گرامی بسیار جای تشکر و قدردانی است که میبینم در کشور عزیزمان ایران اسلامی علی رغم توطئه های دشمن بر علیه اسلام اسلام یابی ناب و اشتیاق برای کسب اگاهی در دل تک تک شما عزیزان زنده و پویاست.چه انهایی که می خواهند اموزهای قبلی را حفظ کنند واز انحراف انها جلوگیری نمایند و چه انهایی که در پی یافتن اگاهیهای بیشتر و باز کردن مفاهیم نهفته در ان را دارند که حکم خداوند هست در قران که در ایات من بیندیشید وتفکر و تعقل نماییدبرای انان که اهل تفکر و درستکار باشند پس ان را منحصر به یک گروه نکرده است که بخواهند مدعی ان باشند واین جزو هدایت انسانهاست که اگر بخواهیم اینگونه باشیم پا جای یهود گذاشته ایم که هدایت را منحصر به خود میدانست.در ثانی این تفکر در احادیث نبوی هر لحظه اش برابر هفتاد سال عبادت چرا چون در پی خود اگاهی به همراه دارد همان چیزی که دلهای خفته را بیدار میکند عبادات مرده واز سر عادت را به عبادات زنده با انجام عمل صالحه تبدیل میکندو این همان راه مولا علی هست همان کسی که به دلیل شایعات زمان خود حتی منکر مسلمان بودنش بودندو نه اینکه اقای طاهری علی زمان ما باشد خیر اصلا و ابدا و تاکید دارم خیر ولی انچه که انجام داده اند نشان میدهد شیعه به حق مولا علی هستند نه اینکه اسلام در زمان ما خفته باشد خیر بلکه به مددانقلاب اسلامی و روحانیت اگاه بسیار زنده و پویاست و همین زمینه باعث شده فردی مثل طاهری به دستاوردی اینچنین عظیم دست پیدا کند تنها رمز گشایی یک ایه از قران واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا-ال عمران:104پدیده ای به نام فرادرمانی را ایجاد کرد ان هم نه به توان او بلکه به اشتیاق و تفکر وسعی او وبعد سرازیر شدن اگاهی همان دستمزدی که از هفتاد سال عبادت برتره ونه اینکه این پدیده قبلا وجود نداشته بوده به صورت فردی ان هم باز از سر اشتیاق یا مضطر شدن. ایا با دعا وتوسل به خداوند درمان رخ نداده.بله ان راه فردی بوده و حالا این راه جمعی و عامه است میتوانید بابی طرفی وتنها برای اعلام قران به جهانیان واثبات معجزه بودنش تحقیق کنید بی غرض اگر درستکار هستید تمام سخنان طاهری رابدون حذف و اضافه از روی جلسات تدریسش گوش کنید بدون توجه به شایعات وبعد ببینید چه به دست میاورید.من الله توفیق
ayeh.mohabat
|
-
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
0
0
به نام او.برادران وخواهران ایرانی گفته شده که اقای طاهری در جایگاه تفسیر قران نیست واین کار نیاز به علمش دارد.اگر اگر تنها همین یک مبنا برای کشف لازم بود که باید همه دانشمندان مکتشف میشدند ولی باید بدانیم که پایه همه علوم الهام هست که البته به کسی که مشتاق ومحقق و درستکار باشد از طرف خداوند اگاهی و مددش میرسد ودر خود قران هم بهرگیری انحصاری نشده وبخاطر همین رحمت للعالمین هست که همه از ان بهره ببزند ایا نشده در تنگناه های مختلف ایه ای از ان را بخوانیدو بهره بگیرید به هر شکلی ایا در ان زمان نیاز به یک فرد متخصص داشتید وحالا چگونه است که برای تحقق ایات معجز قران انحصار طلبی میکنید در حالیکه خودش جایگاهش را مشخص کرده در سینه های پاک ومشتاق و نیازمند است امتحان کنید اگر ایمان دارید .من الله توفیق
اسد
|
-
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
0
0
محمدزضا اسدزاده در وبلاگش به تجربه ای شخصی از برخورد با یكی از شاگردان عرفان كیهانی حلقه كه سرسلسله شان محمدعلی طاهری است، اشاره كرد و نوشت:



مدتی پیش یكی از دوستان قدیمی كه خانواده اش هم در عرصه سیاست شهره بود و هم به كسوت تدین و تقید دینی آراسته، به خانه مان آمده بود.

مادرم شروع كرد از برخی دردهای جسمانی گفتن و اینكه به متخصصان فراوانی مراجعه كرده است. دوست مهمانمان ناگهان گفت كه شاگرد نزدیك استادی است به نام محمدعلی طاهری كه دوای همه دردهای انسان را می شناسد. گفت كه می تواند با مكتب عرفان كیهانی اش، دردهای هر فرد را آن هم از راه دور شفا بخشد.

دوست قدیمی خانوادگی ما انگارحسب رسالتی كه داشت خواست كه عزم كرده تا مشكلات جسمانی مادرمان را برطرف نماید. بعد گفت كه می رود تا از استادش برای ارتباط با علم كیهانی و مداوای عرفانی اجازه بگیرد.

مدتی بعد دوباره به منزل مان آمد و گفت كه تلاش كرده اما ارتباط كیهانی با خانه ما برقرار نمی شود!

پرسیدیم چرا؟ گفت دو دلیل دارد. یكی اینكه مادر ما معلم قران است و اهل دعا. پس اول باید هرچه كتاب دعا و قرآن داریم از خانه خارج كنیم و دیگر این كتاب قرآن عربی را كناربگذاریم و به صوت قرآن هم گوش ندهیم. دلیل هم آورد و گفت: این كتاب عربی متعلق به عرب است و خداوند متعلق به همه انسانهاست. ما ایرانی هستیم و باید مستقیم با خدا ارتباط برقرار كنیم و این ارتباط نیازی به هرچه از جنس كاغذ و كتاب و كلمه است ندارد !

بعد گفت : در مكتب عرفانی ایشان و استادشان - طاهری- حلقه دل انسان مهم است و خدای انسان. نه كاغذ و كتاب و با كمال جسارت پیشنهاد داد كه ترجیحا هرچه قرآن و كتاب دعا داریم در حیاط بسوزانیم.

پرسیدیم شرط دیگر این ارتباط عرفانی چیست؟ به چند تابلوی نصب شده در محیط خانه اشاره كرد كه همه نام اهل بیت عصمت و طهارت بر آن نوشته شده بودند و گفت: دوم اینكه این تابلوها را از خانه تان دور كنید. این نام های عربی و قهرمانان عربی هستند كه 1400 سال پیش عرب ساخته و مانع ایجاد حلقه ارتباطی انسان با خدا هستند و ....

بعد قرار شد ما اگر می خواهیم عضو جلسات عرفان حلقه انها شویم ، هر دوره ای 50 هزار تومان هزینه بپردازیم و جمعه صبح ها به خانه آنها در سعادت آباد تهران برویم تا با مكتب استاد محمد علی طاهری آشنا شویم.

مادر ما كه از گفته های آن دختر گرامی كه ریشه در خانواده ای مذهبی و سیاسی هم داشت متعجب شده بود، نمی دانست چه بگوید.

اما چه جای تعجب است؟ وقتی مكتب، مداح پرور و مداح محور می شود و اسلام وارونه و دین احساسی و معنویت بی علم و عقل عرضه می شود و آنها كه باید بیدار می بودند تا آیین خدا را برای مردم پاس بدارند، یا مشغول سیاست اند یا در كسوت ریاست، دیگر نه طاهری ها مقصر اند و نه آنان كه دل به واژه های ساده و احساس برانگیز مدعیان می بندند.

... و چه عجب آنگاه كه حدیث معروف رسول خدا (ص) درگوش هایت می پیچد كه:

زمانی در آخر الزمان بر مردم بیاید كه هر كس دین خویش را به سختی حفظ كند . دینداری شان بسان كسی ماند كه آتش در دست خود نگه دارد.

روزگاری خواهد آمد كه دین خدا تكه تكه خواهد شد. سنت من در نزد آنان بدعت و بدعت در نزد آنان سنت باشد ، شخصیت های بزرگ در نزد آنها حیله گر خوانده می شوند و اشخاص حیله گر در نزد مردم، با شخصیت و وزین خوانده شوند.

در آخرالزمان دغلبازان و فریبكارانی بیایند كه حدیث هایی نو و روایت هایی جدید از دین بر شما بخوانند، انچنان كه نه شما و نه پدرانتان چنین حدیث هایی نشنیده باشید. پس دوری گزینید از آنها. مبدا به دام تزویر و فریب شان بیافتید.

روزگاری خواهد امد كه مردمانشان به پراكندگی مصمم باشند و از هماهنگی و اتفاق نظر و اتحاد بدور شوند. آنچنان به قوانین اسلامی بی اعتنا بشوند كه گویی آنان خود پیشوای قرآن بودند نه قرآن پیشوای آنها . از حق جز نامی نزد آنها نمانده باشد و از قرآن جز خط و ورقی نشناسند. بسا یكی در درس قرآن و تفسیر وارد شود ، هنوز جا خوش نكرده از دین خارج شود . و چون در آخرالزمان دینتان دستخوش افكار گوناگون روایات جدید شود، كمتر كسی از شماست كه دینش را حفظ كند.
ayeh.mohabat
|
-
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
0
0
به نام او تشکر میکنم از سایت محترم حکیم مهر واما روی سخنم با شما خوانندگان محترم است. مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد نقش هر نغمه که زد راه به جایی دارد (حافظ)اوست خداوند: مطرب عشق که با ساز حیرت انگیزش نوایی را به اجرا در اورد که به تمام هستی وجود داد تا هر ذره ای در جایگاه خودش نقش افرینی کند در حقیقت هر ذره ای شعور یافت و وظیفه وعملکرد صحیح خود را به توسط این ساز دریافت کرد به گفته جناب حافظ.این ساز همان جبرئیل است .در کتاب تفسیر نمونه ایه الله مکارم شیرازی در تفسیر ایه 87 سوره بقره صفحه338 پرسیده شده روح القدس چیست؟و گفته شده بر خی گفته اند منظور جبرئیل است و همان نیروی غیبی است که عیسی با ان مردگان را زنده مینمود. البته این نیروی غیبی به صورت ضعیفتر در همه مومنان با تفاوت درجه ایمان وجود دارد وهمان امدادهای الهی است که انسان را در انجام طاعات و کارهای مشکل مدد میکند واز گناهان باز میدارد. میبینیم که در اینجا هم ما با یک شعور و اگاهی مواجه هستیم که به گفته حافظ از طرف خداوند برای همه فرستاده شده و این همان شعوری است که به کل هستی تعمیم یافته واقای طاهری از ان به نام شبکه شعور کیهانی نام برده ایا این بر خلاف قران وعرفان اسلامی ماست؟ من الله توفیق
ayeh.mohabat
|
-
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
0
0
خدمت اقای اسدزاده عرض سلام واحترام دارم جسارتا به محضر شریف برسانم که این دوست شما تمام اموزها را کاملا بز عکس عمل کردندو انچه که از کلاس مطرح کردنددقیقا با شعارهای افرادی که رو به دین زرتشت میاورند همخوانی داردو با مطالب فرادرمانی هیچ سنخیتی ندارد زیرا در فرا درمانی قران قانون اساسی است وچه بسیار سوءتفاهمات مثل چرا باید عربی باشد -چرا باید نماز به زبان عربی خوانده شود-چرا باید وضو بگیریم وتاثیر نیت چیست اینها کاملا رفع شده و در مورد ائمه به تحقیق ثابت میشود که چراغ هدایت هستند وپیامبران وائمه بزرگترین الگوهای کمال انسانی برای همه بشر هستند پس اقای محترم اگر واقغا در پی کسب حقیقت ماجرا هستید زود با یک نمونه نادرست چنین قضاوت نادرستی نکنید. من الله توفیق
ayeh.mohabat
|
-
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۸
0
0
بینندگان محترم حکیم مهر : ضمن تشکر از بازدید و اظهار نظر شما / حتی المقدور لطفاً در زمینه موضوع خبر و بخصوص رابطه درست یا نادرست فرادرمانی و دامپزشکی که موضوع آن بوده اظهار نظر و بحث فرمایید و سایر مباحث عقیدتی و عرفانی را به دلیل مطول بودن به سایت های مرتبط و مراجع ذیربط بسپارید. با تشکر - حکیم مهر

ایشون گفته که شیطان تنها موحده و این یعنی فهم غلط و بی تسلطی به آیات قرآن اما شما می خواهید ایشان را توجیه کنید - احمد

قال ما منعک الا تسجد اذ امرتک قال انا خیر منه خلقتنی من نار و خلقته من طین....فرمود چون تو را به سجده امر کردم چه چیز تو را باز داشت از اینکه سجده کنی گفت من از او بهترم مرا از اتش افریدی و او را از گل افریدی اعراف ایه 12..... و اذ قلنا للملائکه اسجدوا لادم فسجدوا الا ابلیس ابی و استکبر و کان من الکافرین.....و چون فرشتگان را فرمودیم برای ادم سجده کنید پس بجز ابلیس که سر باز زد و کبر ورزید واز کافران شد همه به سجده در افتادند.بقره ایه 34...... یکی از روشهای مبارزه با دشمن شناخت عملکرد او است تا با استفاده از ان بتوان او را از بین برد یا لااقل بتوان خود را نجات داد از خلقت انسان خداوند شیطان را به عنوان بزرگترین دشمن او معرفی کرد چرا شیطان دشمن شد در ایات ذکرشده گفته شده زیرا او پس از شش هزار سال عبادت در برابر امر خداوند گفت من از او بهترم انا خیر منه این راز پست شدن شیطان شد و فقط کافیست این پیام را در یابیم در هر لحظه اگر انی گفتیم که من از او برترم حتی اگر در بالاتزین درجه بندگی باشیم به زیر کشیده میشویم تمام عبادات سوخت میشود چه بسیار اعمال نیک که از بین میرود وخود اگاه نیستیم که فقط بخاطر نیم نگاهی بود که به همسایه یا خواهر یابرادرم کردم ودر دل گفتم من از او بهترم وبعد دام شیطان که نااگاه در ان افتادیم پس این قدم اول را یاد بگیریم و اینچنین قضاوت نکنیم ......عزیزان ایا این پیام شیطان پرستی است یا شیطان ستیزی ایا در نوشته من چون شیطان زیاد تکرار شد نشانه شیطان پرستی من هست این یکی از اموزهای اقای طاهری است که برگرفته از ایات قران است ایا در ان تحزیف میبینید قضاوت باشما و وجدانتان.من الله توفیق
ayeh.mohabat
|
-
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۸
0
0
اقای محترم لطفا پیش از قضاوت سی دی تدریس ایشان موجود هست مقالات هم در سایت ها موجود هست به طور کامل نه تکه شده ملاحظه بفرمایید ان شاءالله پی به حقیقت میبرید .من الله توفیق
شک / یقین
|
-
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
0
0
در مقابل هر خوبی ، بدی وجود دارد .
در مقابل هر انرژی مثبت ، انرژی منفی وجود داره.
کسانی که بی دلیل اتهام می زنن برن یه کم مطالعه کنن کتاب و مقاله به اندازه ای هست که چند سالی بشینین بخونن بعد نظر بدن . یا حق
بی نام
|
-
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
0
0
من پدر فرزندی هستم که فریب این فرقه راخورده . فرزندمن بعد از چند جلسه شرکت در کلاسهای این فرقه بعد از کلاس تشعشع دفائی یعنی بعد از کلاس احضار جن دچار دچار حمله های عصبی شدیدشده وناراحتی اعصاب پیدا کرده که از آن تاریخ به بعد خانه نشین وتحت مداواست گذشته از مخارج سنگین مداوا آسایش را نیز از خانواده ما گرفته وبه جز دشنام ونفرین وناله هیچ چیز دیگری برایشان نداریم جالب اینجاست باعث وبانی این امر یعنی مستر مربوطه (آقای ....) هنوز هم فکر میکنند کمک مامیکنند آنهم با این افکار انحرافی ایشان بدانند من هر وقت در هر شرایطی نامی از این ..... بشنوم دو ........ نثار ایشان میکنم چون اسایش را از خانواده ما گرفته همینطور دوست خوبم مستر (....)
حکیم مهر
|
-
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
0
0
بینندگان محترم حکیم مهر : همانطور که قبلاً تذکر داده شد لطفاً در موضوع رابطه فرادرمانی و دامپزشکی و درستی یا نادرستی این رابطه اظهار نظر فرمایید و سایر مسائل عقیدتی یا حقوقی را از مراجع ذیصلاح و مرتبط پیگیری فرمایید . با تشکر
الهام
|
-
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
0
عشق چون در سینه ام بیدار شد
از طلب پا تا به سر ایثار شد
این دگر من نیستم من نیستم
حیف از آن عمری که با من زیستم
همه کسانی که بدون تحقیق در مورد عرفان کیهانی قضاوت می کنند بدانند اگر کمی تحقیق کنند متوجه اشتباه خود می شوند استاد به من درس عشق و آشتی با خود و خدا و دیگران را داد من حقیقی من را به من نشان داد. در مرام شما این انحراف است.خواهش می کنم کور کورانه قضاوت نکنید... الله علیم بذات الصدور.
الهام
نازنین
|
-
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
0
0
مطالبی که در مورد این کلاس ها نوشته شده کاملا اشتباه است و با تحقیقات ساده میتوان به اشتباه بودن آن پی برد . لطفا از هر خبری استفاده نکنید .
مریم عباسی
|
-
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
0
0
با سلام و احترام / بینندگان محترم لطفاً صرفاً درباره اصل موضوع خبر (ارتباط فرادرمانی و دامپزشکی و درستی یا نادرستی این ارتباط) اظهار نظر فرمایید و سایر مباحث را در مراجع ذیصلاح دنبال نمایید. با تشکر - حکیم مهر

............................................
حکیم مهر
|
-
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
0
با سلام و احترام / برخی از بینندگان محترم کامنت هایی در بخش ارتباط با ما درباره مسئله فرادرمانی گذاشته اند و بدون آنکه ایمیل یا شماره تماسی بگذارند انتظار انتشار آن را داشته اند. لطفاً اگر کامنت مرتبط با موضوع هر خبر را ذیل همان خبر یا مطلب از بخش ارسال نظر شما درج فرمایید. با توضیح این نکته که موضع حکیم مهر درباره مسئله فرادرمانی و عرفان حلقه به وضوح در نامه مدیرمسئول حکیم مهر به رئیس سازمان نظام دامپزشکی توضیح داده شده ، همانطور که قبلاً توضیح داده شده به دلیل وجود ابعاد حقوقی از انتشار کامنت هایی درباره اصل مسئله فرادرمانی یا ماهیت عرفان حلقه و اشخاص مرتبط با آن معذوریم و صرفاً کامنت هایی درباره موضوع خبر منتشره انتشار می یابد. با تشکر
پرستو
|
-
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
0
بر روی ما نگاه خدا خنده می زند،
هر چند ره به ساحل لطفش نبرده ایم.

زیرا چو زاهدان سیه كار خرقه پوش،
پنهان ز دیدگان خدا می نخورده ایم

پیشانی ار ز داغ گناهی سیه شود،
بهتر ز داغ مهر نماز از سر ریا.

نام خدا نبردن از آن به كه زیر لب،
بهر فریب خلق بگوئی خدا خدا.

ما را چه غم كه شیخ شبی در میان جمع،
بر رویمان ببست به شادی در بهشت.

او می گشاید … او كه به لطف و صفای خویش،
گوئی كه خاك طینت ما را ز غم سرشت.

توفان طعنه، خنده ی ما را ز لب نشست،
كوهیم و در میانه ی دریا نشسته ایم.

چون سینه جای گوهر یكتای راستیست،
زین رو بموج حادثه تنها نشسته ایم.

مائیم … ما كه طعنه زاهد شنیده ایم،
مائیم … ما كه جامه تقوی دریده ایم؛

زیرا درون جامه بجز پیكر فریب،
زین هادیان راه حقیقت، ندیده ایم!

آن آتشی كه در دل ما شعله می كشید،
گر در میان دامن شیخ اوفتاده بود؛

دیگر بما كه سوخته ایم از شرار عشق،
نام گناهكاره رسوا! نداده بود.

بگذار تا به طعنه بگویند مردمان،
در گوش هم حكایت عشق مدام! ما.

“هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
ثبت است در جریده عالم دوام ماادامه ...
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
0
اجازه دید چند کار تحقیقاتی برای شما و به شیوه ی خودشان در امر دام انجام دهند و نتیجه را نظارت کنید. قضاوت باید با تحقیق و منصفانه باشد
لطيفه شالبافيان
|
-
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
0
0
اميدوارم هر چه زودتر ........ برچيده شود. يك .........كه از ساده لوح بودن آدمها سوءاستفاده ميكند
مینا
|
-
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
0
0
با سلام و احترام / به دلیل پرداخت مراجع مسئول به این موضوع از درج نظرات درباره اصل مسئله معذوریم. لطفاً صرفاً درباره ارتباط فرادرمانی و دامپزشکی اظهار نظر فرمایید. با تشکر - حکیم مهر

با سلام
.................................
ناشناس
|
-
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
0
0
.................. .خدا همه رو به راه راست هدایت کنه.خورشید هیچوقت بشت ابر نمیمونه
ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
0
0
*************************
با سلام و احترام

من خودم در این کلاسها شرکت کرده و حافظ قرآن کریم نیز هستم.
اسلام ناب و رمزگشایی قرآن در این کلاسها برای من نمایان شد.
با تشکر
**************************
مهدی
|
-
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
0
0
طلب خیر ............ ندونستن عیب نیست نپرسیدن عیب است.
به جای قضاوت اشتباه به دنبال حقیقت بروید
........................
نازی
|
-
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
0
0
..............چیزی رو که نمیدونین قضاوت نکنید ..........................................
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
0
0
......... عین حقیقته این رو علم ثابت کرده این شما هستید که کلاشی می کنید و مردم را فریب می دهید
sara
|
-
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
0
0
dorod bar bande khobe khoda :.........
lmohsen
|
-
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
0
0
بشر .........!!!!!!
هاوار
|
-
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
0
0
تهمت نزنید ...............................................................................
س.س
|
-
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
0
0
بسم الله الرحمن الرحیم
تنها می توانم نام اعظم الهی را بیان کنم زیرا که در این راه پر پیچ و خم زندگی یک لغزش کوچک انسان را از راه خود منحرف می کند نه من ونه پدر و مادرم خدا را صد هزار مرتبه شکر که در کلاس ها شرکت نکردیم به امید خدا و انشاالله نخواهیم کرد اما دیدم که هزاران نفر در این راه منحرف شده اند البته من واقعا هنوز مطمئن نیستم در این دنیا ی بزرگ چه کسی دروغ می گوید و چه کسی راست اما می توانیم با خداوند از ته دل نیایش کنییم قران بخوانیم تا جواب های سوال هایمان را بگیریم وبه کسی مانند خود انسان اعتماد نکنیم اگر جامهعه اینقدر به معنویات نیار دارد نماز بوند دعا کند وبا خدای خود نیاز کند در تمامی کشور ماننند .... فراوانند که حتی ... در بابر ان ها نقطه است و همه می توانند از این حرف های قشنگ بزنند ونفوذ کلام داشته باشند پس فقط قران ودینمان سر لوحه مان باشد که هردو از طرف خداوند بزرگ است
ss
|
-
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
0
0
چرا پس از تایید مدیر؟؟؟؟؟؟؟؟
ss
|
-
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
0
0
سلام، ..................
ss
|
-
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
0
0
ای انسانهای ناآگاه .....................
احمد
|
-
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
0
0
فرادرمانی ............................... طلب خیر برای همه ی مردم دنیا ...........
فاطمه
|
-
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
0
0
خدایا تمام نادان ها.......رو دانا بگردان .
............... فقط بلدید نوشته های ..... سایت های دیگه رو کپی کنید؟ ...................
مينا
|
-
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
0
0
باسلام
کاملاً يکطرفه به موضوع فرادرماني نگاه شده و اظهارنظر مغرضانه اي داده شده. بهتره با مسائلي که شناخت درستي ازشون نداريد اينطور برخورد نکنيد. ممنون
ع
|
-
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
0
0
متاسفم بسیار متاسفم که توی قرن 21 هنوز کسانثی هستند کا دستی از دور به اتش دارن وادعای نسوختن میکنند.لطفا زمانی قضاوت کنید که مطلب رو کمال و تمام بدانید... اساتید این حرفه بر این عقیده اند که این کار از عهده هر کسی بر میاد با سواد و بی سواد...و تنها شرطش اینه که دچار منیت نشی.....و و و و که تماما با فرمایشات شما مغایرت داره..... هر زمان خاستی کسی رو قضاوت کنی چند قدم با کفشاش راه برو
رضا
|
-
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
0
0
آقا دمتون گرم
من هرچی به این ...... میگم قبول نمیکنه
واقعا دمتون گرم خاهشا اگه مطالب بیشتر و قویتری دال بر دروغ بودن این موضوع دارین حتما بذارین روی سایت
sara
|
-
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
0
0
cheghadr napasande vaghti darmorede muzuei etelae kafi nadarim darmoredesh nazar bedid be serfe inke digaran migan ,..............................ey kash betunim hamishe vase residane be khodaye bozorg talash konim na inke ange molhedio kaferi be digaran bezanim
leyli
|
-
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
0
0
خدارو شکر که ........ از یک موجود بی دین وحشی از خود راضی مردم آزار مریض افسرده سادیسمی تبدیل شدم به یک کبوتر لطیف پروانه ای ظریف دریایی آرام فرشته ای مهربان و از همه مهمتر با خدای خودم آشتی کردم و دیگه همه مصیبتهای زندگی رو ننداختم تقصیر اون هی ازش گله کنم و از راهش دوری کنم... قربون خدا برم .............. وای که چقدر خدا زیباست. چقدر مهربونه چقدر دنیای خدا زیباست چقدر مخلوقات خدا زیبا هستن...
برای تمام کسایی که مطلب منو میخونن طلب خیر میکنم موافق و مخالف نداره همه بنده های خدای رحمان هستیم... .................ایشالله همه روسفید بشن به حق این عید فطر +1 یا حق
شبنم
|
-
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
0
0
خداروهمیشه شکر میکنم که..............تازه فهمیدم بند ه ی خدا بودن یعنی چی..تازه فهمیدم بی قیدو بند سجده کردن چه معنایی داره.............. خدایا سپاسگذارم
ناشناس
|
-
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
0
0
سلام این بابا .......... باهاش مخالفند
زهرا
|
-
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
0
0
باسلام وقتی مقاله شما را خواندم واقعا متاسف شدم از اینکه چرا امثالی مثل شما ندانسته در مورد بعضی ها قضاوت نادرست می کنند ........... چیزی جزء خداپرستی ونزدیکی او چیزی نده ام
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
0
0
خدایا نویسنده این مطالب را ....... هدایت کن
تا آگاه بمیرند......
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
0
0
تو تیترتون نوشتید ...................
ترانه
|
-
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
0
0
سلام
واقعآ براتون متاسفم که ندونسته دی باره کسی قظاوت میکنید
من با تمام عقیده های مذهبی که دارم به شدت با فرادرمانی موافقم
........خجالت بکشید واقعا که!!!!!
eybidad@yahoo.com
|
-
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
0
0
بيش از 4 سال به يك مشكل گوارشي مبتلا بودم وكليه متخصصين كادر پزشكي ، صرفا جراحي را طريق درمان معرفي مي كردند ولي با فرا درماني كاملا بهبودي پيدا كردم . اين شيوه نه وقت كسي را ميگيرد و نه هزينه اي را به كسي تحميل مي كند . يادمان نرود روزگاري گاليله را بخاطر نظرياتش كه امروزه به اثبات كامل رسيده است به مرگ محكوم كردند
محمد امینی
|
-
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
0
0
واقعاکه دارای انجماد ذهنی هستید شما که فراردرمانی را قبول نداشته باشید معلومه که خیلی ..... هستید
koohsan
|
-
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
0
0
بنام خداوند هفت آسمان ،
که خلق از وجودش همه درامان
خدایی که هستی همه ملک اوست ،
همه درلوایش ، چه دشمن چه دوست.

ازاین حاشیه پراکنیها نباید حراسید :
حاشیه کارافراد ناشیه !
همه چیز این عالم موقته، چیزی که میمونه محبته.
سیا
|
-
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
0
0
دیدم خیلی ها دارن از این مکتب دفاع میکنن با وجود اینکه ادعا دارن اهل دینن...اما سوالم اینه شما چقد در مورد فراماسون می دونید؟
نه اینکه چیه و از کجا اومده...آینکه سیاست های فراماسون چیه؟
روی حرفم با اونایی باشه که ازش دفاع میکنن:
شما اول برید در مورد فراماسون خوب مطالعه کنید بعد بیاید ببینید چه ارتباطی با همین فرادرمانی یا شبکه شعور کیهانی داره؟
با عقلتون بسنجید زود قبول نکنید همه چیز رو خدا این عقل رو برا چی بهتون داده...
من میگم خدا رو هم اگه با عقلت نتونستی ثابت کنی بهش اعتقاد نداشته باش...ولی چرا خدا رو میشه با عقل ثابت کرد ولی فرادرمانی چی؟ اصلا با عقل و منطق جور در میاد؟
البته نمیگم عقل انسان خیلی کامله ولی چیزیه که بهش میگن پیغمبر درونی پس کم چیزی نیست...
امیدوارم به جای فاصله گرفتن از خدا و دین خدایی بتونیم بهش نزدیکتر بشیم و بهش ایمان داشته باشیم و به سادگی ایمان خودمون رو از دست ندیم(هممون).انشاا...
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
0
0
هر کسی خودش میدونه چه جوری می تونه به خدا برسه ... روی صحبتم با اون نادونایی هست که اونقدر به منیت گرفتار شدن و حق رو نمی بینند.........hoda
دوست
|
-
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
0
0
به نام بی نام او
سلام. من نظرات همه شما بزرگواران رو خوندم و برای همه اونها احترام می گذارم ولی به عنوان یک دوست، ایا بهتر نیست عزیزانی که فقط با خوندن مطالب و یا شنیده ها نظراتی رو بیان می کنند به جای منتقد بودن به گروه محققیق بپیوندند؟
بیایم از 2 گروه مبرا باشیم 1) انهایی که ندیده چیزی رو باور می کنند
2) انهایی که ندیده چیزی رو رد می کنند.
در تمامی ادیان الهی به تحقیق اهمیت زیادی داده شده البته به شرطی که با پیش زمینه و پیش داوری ان مطلب و تحقیق رو بی ارزش نکنیم.
بیایم و خودمون امتحان کنیم، بیایم و ایمان خودمون رو محک بزنیم. هیچ اجباری نیست. امتحان کنید اگر راست بود دل رو به دریا بدین و اگر اشتباه بود خدا خودش راه راست رو نشان می دهد.
پس چرا ترس؟ امتحان کنید.
خوشحال میشم یک روز مطلبی رو در همینجا بخونم که شما دوستان عزیزم بیان کنید که امتحان کردید و نتیجه کار رو با ما هم تقسیم کنیم
بیاایم از روزی الهی خود به دیگران هم انفاق کنیم.
ساقیا چه بنشستی
خم می به جوش امد
در گشا که مدهوشی پشت در به هوش امد
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
0
0
با سلام و عرض ادب:
من با مطاعاتی که در این زمینه داشتم ،فرادرمانی را رد کرده و اگر فرا درمانی را از شاخه های علم شود نام برد از نظر من یک علم متوهم می باشد و تمام انسانهایی که از دین گریخته اند به این مکتب ها یا از نظر من این نوع دین های جدید روی می آورند. کسانی را که در این مکتب هستند یا دیده ام افسرده یا نا امید بوده اند که به فرا درمانی روی آوردند. این انسانها خدا را هم فراموش کرده اند واگر دقت کرده باشید متوجه می شوید که هر کدام از این فرادرمانگرها اسم خداوند خودشان را می آورند در صورتی که از کودکی خانواده ها باید به آنها آگاهی از خداوند می دادند ،شایدهم داده باشند این آگاهی را و کوتاهی و توجه نکردن از طرف همین درمانگرها بوده.این ها فقط از نظر من یک دین جدید است. متاسفم.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
0
0
من هم اسلام رو میشناسم و مطالعه داشتم هم از فرادرمانی مطالعه داشتم هم با مستر های شما صحبت کرده ام .توهین هم نمی کنم اما این بحث کوچک فرا درمانی را در جامعه انسانها رد می کنم .
نسترن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
0
تمام مطالب قید در فوق کذب محض است. محمد علی طاهری از دوران نوجوانی جزو مخترعین بوده و نظریات و مقالات ایشان به ثبت هم رسیده. همچنین از طرف دانشگاههای خارج از کشور به مقام دکترای افتخاری هم نایل شده اند. ایشان هیچوقت ادعاهایی که در مقاله فوق ذکر شده نداشته. طلب خیر برای همه. درج دورغ و تهمت خود جرم بزرگی است که متاسفانه شما مرتکب شدید.
نظر شما
ادامه