کد خبر: ۱۹۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  مسوولان خوابگاه‌های دانشگاه تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کردند به هر دانشجویی که در محوطه خوابگاه، گربه‌ای را بگیرد مبلغ 7 هزار تومان پاداش پرداخت خواهد شد.

مسوولان خوابگاه‌های دانشگاه تهران طی اطلاعیه‌ای ضمن بیان اینکه به هر دانشجویی که در محوطه خوابگاه گربه‌ای را بگیرد مبلغ 7000 تومان به او می‌دهند، اعلام کردند: از کلیه دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در طرح جمع‌آوری گربه‌ها در محوطه خوابگاه‌ها ترجیحا دانشجویان جانورشناسی، دامپزشکی، زیست شناسی و ... دعوت به‌عمل می‌آید در این طرح شرکت کنند.

هفته گذشته دکتر اسماعیلی رییس خوابگاه‌های دانشگاه تهران در جمع دانشجویان خوابگاه چمران دانشگاه تهران حاضر شد، در این جلسه دانشجویان مسایل و مشکلات خوابگاه‌ها را مطرح کردند که از آن جمله اعتراض نسبت به افزایش بیش از اندازه گربه در محیط خوابگاه‌های فاطمیه و چمران بود.

در این جلسه دکتر اسماعیلی عنوان کرد با شهرداری تهران مذاکراتی پیرامون جمع آوری گربه صورت گرفته است اما از آنجا که شهرداری برای جمع آوری گربه ها مبلغ 5 میلیون تومان فقط برای یک خوابگاه خواسته بین دانشگاه تهران و شهرداری توافق حاصل نشده است.

دراین جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دختر با رییس خوابگاه‌های تهران،دکتر اسماعیلی تاکید کرد: می‌توان به‌جای پرداخت این هزینه به شهرداری از خود دانشجویان به‌عنوان کار دانشجویی استفاده کرد.

وی پیشنهاد داد: به‌ازای گرفتن هر گربه توسط دانشجویان دختر در خوابگاهها مبلغ 10000 هزار تومان پاداش پرداخت شود.

پس از این جلسه، روابط عمومی خوابگاه‌های دانشگاه تهران با نصب اطلاعیه‌ای در راه‌روهای خوابگاه چمران و فاطمیه از آغاز طرح جمع آوری گربه ها توسط دانشجویان علاقه‌مند خبر داد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: از کلیه دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در طرح جمع‌آوری گربه‌ها در محوطه خوابگاهها ترجیحا دانشجویان جانورشناسی، دامپزشکی، زیست شناسی و ... دعوت بعمل می‌آید در این طرح شرکت کنند.

همچنین در این اطلاعیه تاکید شده ابزار لازم مانند قفس در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد و در ازای تحویل هر یک گربه مبلغ 7 هزار تومان پرداخت خواهد شد.

نصب این اطلاعیه موجب عصبانیت برخی از دانشجویان شده، به‌نحوی که با پاره کردن این برگه‌ها واکنش نشان داده و آن را توهین به قشر دانشجو عنوان کرده‌اند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک دانشجو
|
-
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
0
0
حکایت ملانصرالدین و پسر و الاغش شده
است. هر کاری که بشود یکی می آید یک
ایراد بنی اسرائیلی می گیرد.

از یکطرف یکی تیتر اعتراض دانشجویان را می زند
از طرف دیگر دیگری می گوید چرا به دانشجویی که زحمت کشیده است مبلغی هر چند ناچیز به عنوان قدر دانی می دهی؟

ولی اگر میلیونها تومان پول مفت بودجه محدود دانشجویی به شهرداری تهران داده
می شد کار خوبی بود؟
نظر شما
ادامه