کد خبر: ۱۹۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهرمراسم روز جهانی دامپزشکی به همت نظام دامپزشکی استان تهران و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج عصر شنبه 4 اردیبهشت ماه در محل آن دانشکده دامپزشکی آن دانشگاه برگزار شد و با حاشیه‌هایی همراه بود :

 

-  با توجه به لزوم عزیمت تعداد زیادی از علاقمندان از تهران به سوی کرج از سوی نظام دامپزشکی تهران تسهیلات و وسیله حمل و نقل عمومی در چند نقطه از تهران برای حرکت به سمت کرج پیش بینی شده بود.

 

-  دکتر نوروزی رئیس تازه برکنار شده سازمان دامپزشکی که قرار بود در این مراسم مورد تقدیر قرار گیرد غایب بود!

 

-  عدم مشارکت مؤسسه واکسن و سرم سازی رازی با توجه به حضور تؤام بسیاری از پزشکان و دامپزشکان در این مؤسسه و همچنین همزمانی این مراسم با هفته ایمن سازی با واکسن و حضور واکسینولوژیست و چهره ماندگار دامپزشکی - دکتر شفیعی -  از این مؤسسه بحث برانگیز بود.

 

-  با اینکه یک هفته از انتصاب رئیس جدید سازمان دامپزشکی نگذشته به همراه رؤسای قبلی سازمان دامپزشکی از بدو انقلاب اسلامی ایران تاکنون از وی نیز تجلیل بعمل آمد.

 

-  حضور استاد دکتر احمد شیمی 96 ساله در این مراسم ، در حالی که به گفته خود دو بار بازنشسته شده (یک بار در سال 59 از دانشگاه تهران و یک بار در سال 84 از دانشگاه آزاد اسلامی) در این مراسم غنیمت ، موجب افتخار همگان بود و از ایشان هم تقدیر شد.

 

-  دکتر علیرضا صفاریان که در این مراسم دست استاد خود (دکتر احمد شیمی) را به نشانه احترام مقابل همگان بوسید در جمع رؤسای سازمان نظام دامپزشکی از بدو تأسیس این سازمان تاکنون تنها فردی بود که صندلی ریاست هر دو سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی را تجربه کرده است.

 

-  در حالیکه پیش از این در خبرهای مختلف حضور مقامات بلندپایه وزارت جهاد کشاورزی ، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و نظام پزشکی وعده داده شده بود از آنان خبری نبود!

 

-  دکتر ناصر نبی پور در این مراسم وعده داد که این مراسم را با توجه به عضویت جامعه دامپزشکان در انجمن جهانی دامپزشکی (متولی نامگذاری روز جهانی دامپزشکی) از سال آینده این نهاد غیردولتی برگزار خواهد کرد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
من
|
-
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۶
0
0
وقتی شما در این مراسم حضور نداشتید این حواشی چطوری به اطلاع شما رسانده شده؟
?
|
-
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۶
0
0
نمیدونم برنامه های دامپزشکی به چه شکلی برگزار میشه که تا کنون هیچ مسئول ارشد جهاد و پزشکی در مراسم هایی که مربوط به دامپزشکی هست شرکت نکرده اند
نظر شما
ادامه