کد خبر: ۱۸۹۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیرکل دفتر بهداشت و مبارزه با بیماری های طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان دامپزشکی گفت: 4200 مرغداری بدون مجوز در کشور فعال است که به ساماندهی نیاز دارد.

'دکتر فرشاد زین العابدین طهرانی' روز چهارشنبه در شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در باره علل متوقف نشدن فعالیت این واحدهای بدون مجوز افزود: پلمب چهار هزار و 200 واحد تولیدی باعث بیکاری جمعیت قابل توجهی در کشور می شود.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه واحدهای غیرمجاز و بدون مجوز در مجاورت دیگر مرغداری هاست، به منظور کنترل بیماری های طیور، سازمان دامپزشکی ناگزیر به ارائه خدمات به این واحدها نیز هست.

وی در زمینه بیماری طیور در مرغداری های کشور افزود: بیماری های طیور در کشور کنترل شده اما تلفات مرغ در ایران نسبت به کشورهای پیشرفته بالاست.

هم اکنون 28 هزار واحد پرورش مرغ با تولید سالانه یک میلیون و 800 هزارتن مرغ در کشور فعال است.

مدیرکل دفتر بهداشت و مبارزه با بیماری های طیور،زنبورعسل و کرم ابریشم سازمان دامپزشکی به منظور شرکت در همایش مدیریت بیماری های طیور و پرورش مرغ بدون آنتی بیوتیک به شهرکرد سفر کرده است.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
0
0
بسمه تعالی. با سلام و احترام. از فعالیت سازمان دامپزشکی کشور در سالیان گذشته تاکنون تشکر میکنیم که گذاشته اند انباشت واحدهای بدون مجوز جولان دهد و بعد ان شاء الله یک جا برای مجوزدار کردن آنان اقدام نمایند!!!!!!!!
ناشناس
|
-
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
0
0
اقای دکتر لطفی زاده من خودم کارشناس طیور یکی از استانها هستم غیر مجاز ها اکثرا در استان ما قبلا پروانه داشتند بعدا به دلیل احداث جاده راه اهن بزرگ شدن روستاها توسعه شهرها فاصله قانونی و شرایط موجود تمدید نتوانشتند بشوند و غیر مجاز به حساب امدند
نظر شما
ادامه