کد خبر: ۱۸۶۵۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

دکتر داریوش جهان پیما، به سمت مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر خلج، رییس سازمان دامپزشکی کشور طی حکمی دکتر داریوش جهان پیما را به سمت مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور منصوب نمود.


طی مراسم معارفه ای که در ساختمان شماره 2 سازمان دامپزشکی کشور با حضور معاون بهداشتی و پیگیری، دکتر داریوش جهان پیما به سمت مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی منصوب و از زحمات دکتر عبدالامیر رضایی تقدیر به عمل آمد.
دکتر جهان پیما پستهای ریاست شبکه دامپزشکی ورامین، معاون فنی اداره کل دامپزشکی استان تهران، ریاست اداره مبارزه با بیماریهای دامی اداره کل استان تهران و ریاست شبکه دامپزشکی شهر تهران در کارنامه کاری خود دارد.
در بخشی از این حکم آمده: با عنایت به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم بهداشتی و پیگیری بدینوسیله به سمت مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور منصوب می شوید.
متن حکم به شرح زیر میباشد:

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
0
0
جناب آقای دکتر جهان پیما انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی تبریک عرض می نمایم و آرزوی توفیق روز افزون برای جنابعالی دارم
عضو فشاری گروه خبری عید قربان
naser
|
-
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
0
0
با سلام
دکتر جهان پیما انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند مننان پیروزی و شادکامیتان را مسئلت داریم.ناصر 73
محمد رضا
|
-
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
0
0
جناب دکتر جهان پیما مایه افتخار دانش آموختگان ورودی 73 ارومیه هستید . لیاقت و شایستگی شما بالاتر از اینهاست .اینجانب به نوبه خودم ضمن تبریک انتصاب جنابعالی ،موفقیتتان را از در گاه خداوند متعال خواستارم . دکتر طالشی
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
0
0
بسمه تعالی. با سلام و احترام به همگان و با تبریک عید سعید غدیر خم
انتصاب جناب دکتر جهان پیما را به ایشان و جامعه دامپزشکی کشور تبریک عرض می کنم و امیدوارم در پناه خداوند متعال موفق باشند. در طول مدت زمانی که اینجانب مسئولیت حکیم مهر را بعهده داشتم (شش سال) بطور مستمر فعالیت های ایشان را رصد می کردم و برنامه های مختلف جناب دکتر جهان پیما را زیر نظر داشتم. خوشبختانه از سواد علمی مناسب و تجربه مفیدی برخوردار بودند و هستند و هنگامی که رئیس شبکه تهران (اخیراً) بودند هم نکات مثبتی در مدیریت ایشان مشاهده شده بود. از جمله مهمترین آنها برخورد با ارباب رجوع بود. یادم هست که در شبکه تهران در اتاق ایشان باز بود و هر مراجعه کننده براحتی می توانست با رئیس شبکه سخن بگوید. ان شاء الله موفق باشند.
نظر شما
ادامه