کد خبر: ۱۸۶۲۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

خبرگزاری فارس: آذربایجان غربی قطب مهم تولید دام کشور است

دکتر سعید بهرامی در مراسم بزرگداشت روز ملی دامپزشکی، اظهار داشت: آذربایجان غربی با داشتن 4 میلیون راس دام سبک یکی از مهم‌ترین استان‌های کشور در بخش دامپروری محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر وجود دام‌های سبک و سنگین در آذربایجان غربی این استان دارای ظرفیت‌های مهمی نظیر آبزیان، بخش پرورش عسل و کشاورزی بوده که این موارد می‌تواند به عنوان مزیت‌های مهم استان محسوب شود.

رئیس نظام دامپزشکی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: آذربایجان غربی با وجود داشتن آموزشگاه‌های مختلف در بخش دامپزشکی در سراسر استان یکی از مهم‌ترین قطب کشور در بخش دامپزشکی است.

وی با اشاره به اینکه سالانه 300 نفر دامپزشک از دانشکده‌های دامپزشکی استان فارغ‌التحصیل می‌شوند، خاطرنشان کرد: با وجود واگذاری امورات به بخش خصوصی و عضویت بخش قابل توجهی از فارغ‌التحصیلان در بخش غیر دولتی بیکاری این فارغ‌التحصیلان در استان مشهود است.

دکتر بهرامی هم‌مرز بودن آذربایجان غربی با سایر کشورها را به عنوان فرصتی برای نظام دامپزشکی استان عنوان کرد و افزود: استفاده از این ظرفیت‌ها سبب رونق و توسعه اقتصادی استان شده و زمینه را برای ایجاد اشتغال برای جوانان این استان فراهم می‌کند.

رئیس نظام دامپزشکی آذربایجان غربی وجود ظرفیت‌های بی‌شمار آذربایجان غربی در بخش دام و همچنین داشتن فارغ‌التحصیلان دامپزشکی در این استان را مهم‌ترین فرصت برای استان عنوان کرد و گفت: از مسئولان انتظار می‌رود در رشد تعالی این نظام به فعالین این عرصه کمک و یاری برسانند.

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
0
0
با سلام
تا زمانیکه افرادی امثال شما در راس امورات نظام دامپزشکی استان هستن همه دوستان بیکار خواهند بود چرا که این افراد برای اخذ یک پروانه اشتغال از هفت خوان این آقایون باید رد بشن، آخرسر هم هیچ!!!!!!. همکار دامپزشک
ناشناس
|
-
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
0
0
اصلا خبر خوبي نيست
مجید
|
-
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
0
0
ایشون ............................................. هستند که متاسفانه در نظام هم کار میکنن و برای گرفتن یک مجوز ساده فکر میکنه که .................... اومده پیشش در حالی که خودشون دم از بیکاری میزنند
پژمان
|
-
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
0
0
من نه به عنوان دامپزشک بلکه به عنوان انسان کسانی که ............................... گذاشتند حلال نمیکنم. ایشون .................................... تا وقتی آدم بد برخورد .................... مثل ایشون در نظامند این استان در این وصع خواهد بود ایشان فقط به فکر ..............................
نظر شما
ادامه