کد خبر: ۱۸۵۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

خبرگزاری فارس: دامپزشک بیکار در مازندران نداریم / صدور پروانه مراکز خدماتی دام و طیور مازندران تا پایان سال جاری

رئیس نظام دامپزشکی مازندران با اشاره به اینکه دامپزشک بیکار در مازندران نداریم، گفت: این موضوع با تعامل بخش خصوصی صورت گرفته است.

دکتر شمسعلی هادی‌زاده‌معلم دوشنبه شب در همایش روز دامپزشکی در مجتمع ورزشی ـ رفاهی شرکت نفت این شهرستان با اشاره به وجود بیش از 3 هزار و 500 پروانه دامپزشکی در مازندران افزود: این تعداد با توجه به صدور 8 هزار پروانه در کل کشور رقم بی‌نظیری است و نشان‌دهنده حجم بالای کار و تولید در مازندران در بخش دام و طیور است.

رئیس نظام دامپزشکی مازندران تصریح کرد: صدور پروانه مراکز خدماتی دام و طیور اعم از داروخانه و درمانگاه تا پایان سال در مازندران عملیاتی و اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمینه اشتغال دامپزشکان مشکلی در مازندران نداریم، ابراز داشت: این موضوع مهم با تعامل بخش خصوصی به طور کامل اجرایی می‌شود.

دکتر هادی‌زاده‌معلم با تاکید بر نگاه عاشقانه دامپزشکان در کنار نگاه مسئولانه آنها اظهار داشت: فضای کار دامپزشکی نباید با حضور برخی افراد آلوده شود تا کسانی که علاقه‌مند هستند در این عرصه در خدمت تولید، بهره‌وری و خدمت شایسته به مردم باشند.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
0
0
یاد بچگی هامون بخیر که کارتون پینوکیو را می دیدیم!
دامپزشک بخش خصوصی
|
-
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
0
0
واقعا این فرمایش درسته اما معنی دقیق بیکاری مهمه.دامپزشکا توی کلینیک بیکار نشستن که البته جزء افراد بیکار به حساب نمیان دیگه.
نظر شما
ادامه