کد خبر: ۱۸۲۷۰

«دکتر داریوش جهان پیما» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بوتیک هایی که اقدام به عرضه گوشت در کنار پوشاک می کردند بیشتر در خیابان های حوالی لاله زار تهران قرار دارند.

وی با اشاره به همکاری شبکه دامپزشکی و تعزیرات حکومتی عنوان کرد: اقدامات لازم برای برخورد قانونی، تعطیلی و پلمپ این لباس فروشی ها انجام شده است.

رییس شبکه دامپزشکی تهران با بیان این که هنوز در برخی مناطق تهران دام نگهداری می شود بیان داشت: مناطق 2، 4 و پنج شهرداری از نظر نگهداری دام جزو مناطق پر خطر به حساب می آیند ولی در این میان شهرداری منطقه دو تهران کمترین همکاری را برای جمع آوری دام های غیرمجاز با شبکه دامپزشکی تهران دارد.

دکتر جهان پیما با اشاره به تاکیدات قانونی مبنی بر جمع آوری دام از مناطق مسکونی بیان داشت: شهرداری منطقه دو حتی پایبند به رعایت الزامات قانونی نیست.

رییس شبکه دامپزشکی تهران، مناطق 7 و 8 تهران را جزو مناطقی عنوان کرد که حیوانات بیشتری بخصوص پرندگان در آنها نگهداری می شود، تاکید کرد: شبکه دامپزشکی تهران اقدامات موثری برای جمع آوری و انتقال این حیوانات انجام داده است.

وی با اشاره به وجود چهار هزار و 500 قصابی در شهر تهران تصریح کرد: روزانه ماموران شبکه این حجم بزرگ را مورد بازرسی قرار می دهند.

دکتر جهان پیما با بیان این که اکنون یک هزار و 400 راس اسب در شهر تهران وجود دارد، تصریح کرد: ارزش ریالی اسب های موجود در تهران افزون بر چند میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اقدامات شبکه دامپزشکی در زمینه نگهداری و بهداشت این اسب ها، اظهار کرد: شناسنامه دارکردن و نصب ردیاب الکترونیکی (جی.پی.اس) به این اسب ها، از اقداماتی است که در زمینه حفظ و حراست از این حیوانات انجام شده است.

 

برچسب ها: بوتیک , قصابی،
نظر شما
ادامه