کد خبر: ۱۸۰۷۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

 

دکتر صفری در دیدار با اعضای هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران، این جامعه را مجموعه وزین و ارزشمندی دانست که از آن در خانواده‌ی بزرگ دامپزشکی کشور به نیکی یاد می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، جلسه هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران روز یکشنبه دوم شهریورماه جاری در سالن جلسات سازمان نظام دامپزشکی و با حضور دکتر صفری، رئیس این سازمان برگزار شد.

 

 از راست به چپ: دکتر صفری، دکتر قماشچی (رئیس)، دکتر محبی (نایب رئیس) و دکتر امیری (خزانه دار) جامعه دامپزشکان ایران

بر اساس این گزارش دکتر صفری در این دیدار صمیمانه، ضمن اظهار خوشوقتی از برگزاری چنین جلساتی، بر لزوم تأثیرگذاری دامپزشکی کشور در حوزه‌های اقتصاد و سلامت جامعه و بیان آن با اعداد و ارقام تأکید کرد.

وی تبیین هر چه بیشتر نقش دامپزشکی در اشتغال را جزء اهداف اصلی دامپزشکی کشور برشمرد و توانمندسازی این حرفه را رمز موفقیت دامپزشکی از وضعیت کنونی دانست.

 

 از راست به چپ: دکتر کسالایی، دکتر نوروزیان، دکتر معیر، دکتر شجاعی (اعضای هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران)

رئیس سازمان نظام دامپزشکی در ادامه صحبت‌های خود بر اعتمادسازی در سطح اعضای صنف و جامعه و اصلاح ساختار آموزش دامپزشکان و تربیت دامپزشکان ماهر را جزء اولویت‌های سازمان برشمرد و افزود: وجود یک سازمان بالادستی به عنوان مرجع تصمیم‌گیری دامپزشکی کشور که بتواند به عنوان شورای راهبردی و سیاست‌گذاری کشور عمل کند، نیاز امروز دامپزشکی کشور است که از طریق شورای مرکزی این سازمان پیگیری خواهد شد.

 

 از راست به چپ: دکتر نبی پور (عضو)، دکتر اکبرین (دبیر)، دکتر گوهرخای (بازرس) جامعه دامپزشکان ایران

وی همچنین بر لزوم شکل‌گیری شورای اصناف دامپزشکی و مشارکت و تأثیرگذاری در فعالی‍ت‌های اجتماعی تأکید نمودند.

در ابتدای این جلسه، رئیس و اعضای هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ضمن تبریک انتصاب دکتر صفری به ریاست سازمان نظام دامپزشکی بر رفع تعارضات قبلی سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی کشور و انسجام هر چه بیشتر سازمان‌ها و نهادهای دامپزشکی کشور تأکید نمودند.

اعضای هیأت مدیره جامعه دامپزشکان لزوم تعریف فرصت‌های شغلی برای دامپزشکان متخصص، ارتقاء و اعتلای شأن و منزلت اجتماعی دامپزشکان و ارتباط با تشکل‌های دامپروری را جزء اولویت‌های سازمان نظام دامپزشکی دانستند. اعضای این تشکل مردم‌نهاد، آمادگی همکاری همه‌جانبه با سازمان نظام را در تمامی امور مرتبط اعلام نمودند.

 
 

 از راست به چپ: دکتر جعفری و دکتر کسالایی (اعضای هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران)

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار مطلع
|
-
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
0
0
جلسه با حضور دکتر صفری؟؟؟ مگر می شود جلسه هیئت مدیره با حضور غیر عضو هیئت مدیره باشد؟
راستی دبیر به چی میخنده؟؟؟؟؟ دکتر نبی پور که خیلی عصبانی به نظر میرسه؟ دکتر ادیب راد و صدرزاده و ملک پور و شقایق کجا هستند؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
0
0


با آرزوی موفقیت برای عزیزان
سوالی داشتم ، آقای دکتر گوهرخای هنوز هم در زمینه ی سمینار ، سمپوزیوم ، کنگره ، گردهمایی ، همایش ، نمایش فعالیت چشمگیر دارند؟؟؟؟؟؟؟!


ناشناس
|
-
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
0
0


سلام
بعضی از همکاران محترم که خودشون در نظام دامپزشکی مسئولیت دارند ( مثل دکتراکبرین ، دکترشجاعی ، دکتر جعقری و ... ) ، بعد همزمان عضو هیئت مدیره جامعه دامپزشکان هم هستند
یعنی چطوری میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
بعد این دیدار صمیمانه بین خودشون در دو پست مختلف برگزار شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!



ناشناس
|
-
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
0
0
با توجه به جایگاه قانونی سازمان نظام دامپزشکی بودن جامعه دامپزشکان کوبیدن بر طبل تفرقه هست
اگر دوستان محترم به دنبال خدمت هستند نظام دامپزشکی از انها استقبال می نمایند واگر از طرق جامعه به دمبال مسایل و منافع شخصی هستند باید گفت برای دکتر صفری متاسفیم
نظر شما
ادامه