کد خبر: ۱۸۰۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

متن اطلاعیه واصله به شرح ذیل می باشد:

 

«همکاران محترم مسئول فنی و ناظر بهداشتی استان تهران
با سلام و عرض ادب
احتراماً به استحضار می رساند پیرو پیگیری ها و جلسات متعدد هیئت مؤسس انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی استان تهران با مسئولان و ریاست سازمان دامپزشکی کشور و اداره کل دامپزشکی استان تهران مقرر گردید دو همایش در خصوص بررسی مسائل و مشکلات صنف مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی، گزارش عملکرد هیئت موسس و معرفی اهداف مد نظر انجمن با حضور مسئولان سازمان دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی استان تهران در مورخه ٩٣/٦/٣ و ٩٣/٦/١٠ از ساعت ١٥ تا ١٧ در سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان تهران برگزار گردد.
با عنایت به گنجایش محدود سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان تهران ، در مورخه ٩٣/٦/٣ صرفاً از مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی واحدهای بسته بندی تهران دعوت بعمل آمده است. جهت اطلاعات بیشتر به پرتال انجمن www.tehranva.ir مراجعه فرمایید. امید است با حضور حداکثری خود در این همایش ها نیاز مبرم خود را به اتحاد، همدلی، همفکری و همراهی جهت ایجاد امنیت شغلی، اجرای ماده ١٩ و ارتقای منزلت صنف مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی، به نمایش بگذاریم.»

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
0
0
سلام خدمت همه همکاران دلسوزوزحمت کش من.خداروشکرکه یه حرکتی صورت گرفت.ازهمه تقاضادارم شرکت کنیم شاید دیگه همچین فرصتی نداشته باشیم
علی ...
|
-
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
0
0
با سلام
خوشحالم که دوستانی برای حل معضلات حرفه ما به پا خاستن امیدوارم همگی دست به دست برای بدست اوردن شرایط بهتر تلاش کنیم . من هم موافق این حرکتم و حتما در جلسات شرکت میکنم و تقاضا دارم سایر همکاران نظاره گر نباشند و دستی بجنبانند.
نظر شما
ادامه