کد خبر: ۱۷۹۵۲

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال 1393 روز یکشنبه 26 مردادماه از طریق ‌سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال 1393 پس از انتشار کارنامه اولیه نسبت به درج اولویت‌های انتخابی در فرم انتخاب رشته خود مندرج در سایت اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام کرده و بر اساس نتایج گزینش اولیه در یک یا چند کدرشته‌محل از اولویت‌های انتخابی برای مصاحبه معرفی و در مصاحبه شرکت کردند، می توانند نتایج آزمون خود را در سایت مشاهده کنند.

وی افزود: اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون در روز یکشنبه 26 مرداد از طریق ‌سایت اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org اعلام می شود.

خدایی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شدگان نهایی این آزمون قرار می‌گیرند، می توانند با توجه به مندرجات اطلاعیه‌ سازمان با مراجعه به وب سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ذیربط و کسب اطلاع از برنامه زمانی ثبت نام و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام مربوط به هر کدرشته محل، در زمان مقرر برای ثبت‌نام و سایر مراحل پذیرش به نشانی مشخص شده در سایت موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند.

به گزارش مهر، تعداد 240 هزار و 391 نفر در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال 1393 ثبت نام کردند. آزمون در روز 16 اسفندماه 92 برگزار شد.

از تعداد داوطلبان ثبت نام کننده، تعداد 194 هزار و 296 نفر در جلسه آزمون حاضر  بودند. پس از برگزاری آزمون نتیجه اولیه به صورت کارنامه تنظیم و در روز یکشنبه 31 فروردین ماه 93 بر روی سایت سازمان قرار گرفت.

از تعداد حاضرین در آزمون، با توجه به ظرفیت پذیرش و سایر ویژگی های آزمون 49 هزار و 537 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند که در نهایت فهرست اسامی 27 هزار و 485 نفر برای مصاحبه معرفی شدند.

ظرفیت پذیرش 12 هزار و 188 نفر است.

 

برچسب ها: کنکور دکتری 93،
نظر شما
ادامه