کد خبر: ۱۷۷۸

حکیم مهر -  همزمان با آغاز سال 1389 شرکت نظام سبز سلامت با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حقوق، مزایا و پاداش عیدی همکاران مسئول فنی-  بهداشتی تحت پوشش این شرکت حداکثر تا 25  اسفند ماه پارسال به حساب شخصی آنها واریز شده است.

دکتر احمد اقتصاد مدیرعامل این شرکت در اطلاعیه ای ابراز امیدواری کرد هر چه سریعتر با اجرای کامل آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی و دستورالعمل ماده 19 این آئین نامه کلیه مسئولین فنی تحت پوشش شرکت نظام سبز سلامت قرار گیرند.

متن این اطلاعیه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی به این شرح است :

 

 بسمه تعالی    

 

با سلام و عرض تبریک به مناسبت سال نو حضور محترم همه همکاران دامپزشکی کشور بویژه مسئولین فنی بهداشتی ، ناظرین و بازرسین بهداشتی کشتارگاه‌های دام و طیور ، مراکز بسته بندی گوشت مرغ، گوشت قرمز، ماهی و ... احتراماً به اطلاع می‌رساند با تلاش و کوشش کارکنان این شرکت و با همکاری سازمان نظام دامپزشکی  و سازمان دامپزشکی کشور (روسای محترم شوراهای نظام دامپزشکی و مدیران کل محترم دامپزشکی استانها) با کمال مسرت کلیه حقوق ، مزایا و پاداش عیدی همکاران مسئولین فنی- بهداشتی تحت پوشش این شرکت در اسفند ماه 1388  (حداکثر تا 25 اسفند) به حساب شخصی مربوط به آنها واریز گردیده و کسورات قانونی نیز از طریق این شرکت پرداخت شده است.

همچنین حق سنوات و هزینه مرخصی همکاران با حقوق و مزایای فروردین ماه 1389 پرداخت خواهد شد. امید است با اجرای کامل آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی و دستورالعمل ماده 19 این آئین نامه هر چه سریعتر همه همکاران زحمتکش مسئولین فنی- بهداشتی اعم از دکتر دامپزشک، کارشناس دامپزشکی، کاردان و ناظرین بهداشتی تحت پوشش شرکت نظام سبز سلامت قرار گیرند تا در آینده شاهد رشد و بالندگی هر چه بیشتر حرفه دامپزشکی در جامعه باشیم.

 

دکتر احمد اقتصاد

مدیرعامل شرکت نظام سبز سلامت

نظر شما
ادامه