کد خبر: ۱۷۵۸۰

احمدعلی معینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر درباره دلایل پلمب واحدهای تجاری موجود در بازار ماهی فروشان شوشتر اظهار کرد: بازار ماهی فروشان شوشتر از سال‌های گذشته درباره مشکلات بهداشتی تذکرات متعددی دریافت کرده‌اند ولی به این تذکرات بی توجه بوده و موازین بهداشتی را رعایت نمی‌کردند.

وی افزود: فروش ماهی خارج از یخچال، فروش ماهی خارج از یخ و پودر یخ و فروش ماهی بر روی زمین و... از جمله تخلفات بهداشتی بود که در این صنف در بازار شوشتر دیده شده است که این مشکلات از دید تیز بین دادستان شوشتر دور نمانده و در این زمینه خود شخصا اقداماتی را در دستور کار قرار داد.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته یکبار بازار ماهی فروشان شوشتر پلمش شد و کسبه تعهد کردند که یا از یخچال ویترین‌دار استفاده کنند و یا برای نگهداری ماهی از پور ماهی بهره ببرند ولی در بازدید انجام شده ماموران که با فیلمبرداری از محل بازار همراه بوده است این موازین رعایت نشده‌اند و دادستان دستور پلمب این واحدهای تجاری را صادر کرده است.

معینی تاکید کرد: مشکل خاصی وجود ندارد، کسبه بازار ماهی فروشان به راه‌اندازی یخچال‌های خود مبادرت ورزند واحد تجاری آنها فک پلمب خواهد شد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس شبکه دامپزشکی شوشتر گفت: دادستان شوشتر خود شخصا از واحدهای ماهی فروشی و... در شوشتر بازدید می‌کند و بر رعایت بهداشتی در سطح شهر بسیار دقت نظر دارد.

وی با تشکر از دید بسیار ریزبینانه دادستان شوشتر افزود: هر واحد تجاری در بازار ماهی فروشان شوشتر که مشکلات موجود را برطرف کند فک پلمب خواهد شد.

معینی گفت: در صنف قصابان شوشتر نیز با پافشاری دادستان شوشتر موازین بهداشتی به طور کامل در این واحدها رعایت می‌شود و از توجه به این بخش بسیار تشکر می‌کنیم.

 

 

نظر شما
ادامه