کد خبر: ۱۷۲۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، اسماعیل اسدی، رئیس دانشگاه شهرکرد در احکام جداگانه‌ای سعید حبیبیان از اعضای هیأت علمی دانشکده‌ دامپزشکی را به عنوان مدیر تحصیلات تکمیلی و امین بی‌غم‌صادق از اعضای هیأت علمی دانشکده‌ دامپزشکی دانشگاه شهرکرد را به عنوان مدیر امور پژوهشی این دانشگاه منصوب کرد.


اسدی، تلاش در جهت اعتلا و ترویج فرهنگ غنی اسلامی، عدالت و قانون‌گرایی در امور اجرایی و تصمیم‌گیری، توسعه فرهنگ مسئولیت‌پذیری، پاسخگو بودن و افزایش رضایت شغلی و تعلق سازمانی در بین همکاران، تعامل سازنده با مجموعه‌های درون سازمانی و بیرون سازمانی، صرفه‌جویی و پرهیز از تجمل‌گرایی در راستای تأکید مقام معظم رهبری به مقوله‌ اقتصاد مقاومتی، تأکید به سبک مدیریت مشارکتی، دقت و سرعت در انجام وظایف سازمانی، برنامه‌ریزی، سازماندهی و نظارت بر مجموعه تحت مدیریت خویش را از عوامل موفقیت مدیران جدید برشمرد و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
 

لازم به ذکر است، رئیس دانشگاه شهرکرد، در مکتوبه جداگانه از زحمات  محسن مبینی در زمان تصدی مدیریت تحصیلات تکمیلی و فریبز خواجه‌علی در زمان تصدی مدیریت امور پژوهشی دانشگاه شهرکرد تشکر و قدردانی کرد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صادقی مهر
|
-
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
0
0
انتصاب شایسته اساتید بزرگوارم را به ایشان تبریک گفته و توفیق بیش از پیش برایشان آرزومندم
یک دوست
|
-
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
1
0
بعنوان کسی که زمانی دانشجوی این آقایان بوده ام به جرات میتوانم عرض کنم که دکتر بیغم بسیار شایسته این پست میباشد و خداوند نگهدارشان باشد.اما حبیبیان .........................................
نظر شما
ادامه