کد خبر: ۱۷۲۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

از راست: دکتر عباسی، دکتر خلج، دکتر تشکری، دکتر جباری

اولین جلسه مشترک انجمن مسئولین فنی بهداشتی دامپزشک استان تهران با رئیس سازمان دامپزشکی کشور در مورخه 25/3/93 راس ساعت 17:30 با حضور دکتر خلج رییس سازمان، دکتر عباس عباسی مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی، دکتر سید محمود حاج اکبری مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری، دکتر جاوید و جمعی از مسئولین فنی بهداشتی عضو انجمن در محل سالن کنفرانس سازمان دامپزشکی کشور برگزار گردید.

از راست: دکتر تشکری، دکتر جباری، دکتر سرلک، دکتر صمدی میرشکارلو

همکاران مسئول فنی حاضر در جلسه با طرح دیدگاه ها و نظرات خود در مورد مسائل صنفی، لزوم ارتقای کیفی نظارت بهداشتی درجهت حفظ سلامت جامعه و آیندگان این مرز و بوم آغازگر جلسه بودند و در خصوص پیگیری ماده ١٩ آیین نامه نظارتی و مخاطرات عدم اجراء این ماده، احیای انجمن مسئولین فنی بهداشتی دامپزشک استان تهران و پیگیری مطالبات همکاران مسئولین فنی دارویی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه دکتر خلج ضمن استقبال از احیای انجمن مسئولین فنی بهداشتی استان تهران بر اجرایی نمودن ماده 19 آیین نامه نظارتی تاکید داشته و مسائل و مشکلات عدیده دامپزشکان در حوزه مسئولیت فنی را تایید نمودند. در ادامه نکات و راهکارهای جامعی را در این خصوص بر شمردند و در پایان صلاحدیدهای قابل توجهی برای رفع این مشکلات در کوتاه مدت و بلند مدت را ارائه نمودند. با توجه به اینکه دکتر خلج جلسه دیگری داشتند ادامه جلسه را به آقایان دکتر عباسی، دکتر حاج اکبری و دکتر جاوید واگذار کردند و آنها در تکمیل صحبتهای آقای دکتر خلج به تشریح و توضیح مسائل مطروحه پرداختند.

دکتر حاج اکبری

از راست: دکتر جاوید، دکتر محمدی

از راست: دکتر پایروند، دکتر کیا، دکتر عارفی، دکتر اکبری، دکتر عباسی، دکتر تشکری، دکتر حاج اکبری، دکتر صمدی، دکتر جباری، دکتر سرلک

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
|
-
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
0
0
اینا
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
0
0
با سلام وخسته نباشید به همتون.واقعاجای خالی انجمن صنفی همیشه حس میشد.امیدوارم که این راه با همکاری همه مسولین فنی ادامه پیداکنه.
n;jدکتر دامپزشک
|
-
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
0
0
امیدواریم.....................................
نظر شما
ادامه