کد خبر: ۱۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
گروه چهار نفره رکابزنان شهر فریمان با طی مسیر 1200 کیلومتری تا قم، روز جهانی دامپزشکی و روز معلم را گرامی داشتند.
دکتر محمد صادق توکلی عضو سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران از استان خراسان رضوی و عضو گروه دوچرخه سواری شهر فریمان  در تشریح اهداف این اقدام فرهنگی و ورزشی گفت: روز دوم اردیبهشت ماه از شهر فریمان که در استان خراسان رضوی قرار دارد برای گرامی داشتن روز جهانی دامپزشکی و سی امین سالگرد شهادت استاد مطهری و روز معلم حرکت خودمان را به اتفاق مهندس علی اکبر زحمتی رئیس بهداشت شهر فریمان، کارمند بازنشسته احمد بیرقدار و جانباز 55 درصد علی رضا ساکت با دوچرخه هایمان حرکت کردیم و پس از گذشت 8 روز و طی مسیر 1200 کیلومتری به قم و منزل شهید مطهری رسیدیم.
جانباز علیرضا ساکت که با یک دست همراه این گروه دوچرخه سواری کرده است هم با اشاره به ضرورت  تکریم دامپزشکان و معلمان در خصوص شرایط جسمانی اش برای دوچرخه سواری گفت: جانبازان همیشه با لطف خدا و اراده آهنینی که دارند جمله خواستن توانستن است را صرف و اجرا می کنند.
مهندس زحمتی رئیس بهداشت و درمان شهر فریمان و عضو این گروه هم با اشاره به نقش حساس دامپزشکان در جامعه گفت: دامپزشکان بازوی توانمندی برای پیشگیری از بیماری ها و سلامت جامعه برای بهداشت و درمان هر شهر هستند. متاسفانه به دلیل اینکه در خصوص این نقش دامپزشکان فرهنگ سازی و اطلاع رسانی نشده است در نتیجه شاید در جامعه با نگاه دیگری به جامعه دامپزشکان نگاه شود.
وی تاکید کرد: رکاب زدن 1200 کیلومتر از فریمان تا قم با هدف گرامی داشتن زحمات دامپزشکان و معلمان بوده است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیدعلیرضا میرخاندوزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
0
0
شماره تلفن همراه احمدبیرقدار کامندبازنشسته روچگونه میتونم بدست آورم؟
نظر شما
ادامه