کد خبر: ۱۷۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
برای تمامی کسانی که به نحوی با میکروسکوپ‌ها سروکار دارند، کار با اس.ای.ام تجربه منحصر به‌فردی است. البته این تجربه بین 150هزار تا 500هزار پاوند (225 میلیون تا 750 میلیون تومان) هزینه خواهد داشت و خوب این رقمی نیست که تعداد زیادی از آدم‌های روی زمین بتوانند برای گذراندن اوقات فراغت خود از عهده‌اش برآیند...

حکیم مهر -  استیو شمیسنر، 61 ساله و عکاس علمی بازنشسته با استفاده از میکروسکوپ الکترونی روبشی اس.ای.ام و بزرگنمایی تقریبا یک میلیون برابر، توانسته تصاویر 3‌بعدی فوق‌العاده‌ای از حشرات ریز اطرافمان را بدست بیاورد.
او حشرات را به این دلیل انتخاب کرده که می‌توانند اشکال خارق‌العاده و الگوهای متفاوتی را توسط اندام‌هایشان خلق کنند. خودش می‌گوید: «برای تمامی کسانی که به نحوی با میکروسکوپ‌ها سروکار دارند، کار با اس.ای.ام تجربه منحصر به‌فردی است. البته این تجربه بین 150هزار تا 500هزار پاوند (225 میلیون تا 750 میلیون تومان) هزینه خواهد داشت و خوب این رقمی نیست که تعداد زیادی از آدم‌های روی زمین بتوانند برای گذراندن اوقات فراغت خود از عهده‌اش برآیند. من خیلی خوش‌شانس هستم که هنوز هم پس از بازنشستگی امکان استفاده از این تجهیزات برایم فراهم شده است».

کک

مگس زرد

عنکبوت جهنده

مگس

هزارپای استوایی

زنجره

کک

زنبور طلایی

زنبور

مورچه سرباز آمازون

زنبور عسل

ساس

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
dr. nima movahedi. dvms.phd
|
-
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۹
0
0
cool
nice
نظر شما
ادامه